Normaal gesproken sport ik soms ook. Maar mijn borsten (en soms buik) zijn zo gevoelig, dat ik daar erg tegen op zie. Wel loop ik elke week ongeveer een uur met een vriend.
oh ja dat voornemen is er idd wel telkens. Ik ben alleen bang dat ik ook niet meer ga als ik niet meer zo moe ben, omdat het dan niet meer in m'n ritme zit.....
Precies, ben ik ook wat bang voor misschien ga ik dan toch morgen echt! Ben vrijdag ook nog eens vrij dus dan kan ik een hele dag bijkomen, en dan is er Tae-Bo, mijn favoriete les! @Didi, mijn borsten doen ook heel erg pijn. Ik moet ze vasthouden als ik de trap oploop omdat het teveel beweegt. Ik heb ook normaal al een F-cup... die nu toch wel krap gaat zitten in mijn bh... Als ik ga hupsen, hupsen ze met heel wat kilos mee!
Hoi lieve meiden! Hoe is het met jullie? Ik heb mijn best gedaan een beetje mee te lezen, maar kwam er telkens niet aan toe om te reageren! Lara, lief dat je er naar vraagt! Ik zal even het hele verhaal uitleggen . Ik heb inmiddels 4 echo's gehad, zondag en gisteren nog 1. Zondag was er een vruchtzakje op de echo te zien, maar nog geen wit kringetje. Ze hebben toen weer bloed geprikt en mijn HCG was mooi verdubbelt van 1200 naar 2500. Een hele opluchting, want na de echo zei ze dat ik moest wachten op de uitslag omdat ze anders meteen een kijkoperatie wilden uitvoeren.... die anderhalve uur duurde echt uuuuuuuuuurrrren!! haha. Gelukkig was de uitslag goed en wilden ze me dinsdag weer terug zien voor een echo. Pfff wat was ik zenuwachtig! Na wat draaien en inzoomen kon de gyn een wit kringetje zien. Dat was wel een opluchting! Het was nog wel heel klein, maar volgens de gyn past het ook bij een zwangerschap van 5 weken. Nou willen ze me volgende week dinsdag nog een keer terug zien voor een echo, waarschijnlijk ook de laatste bij de gyn. Daarna kan ik weer gewoon naar mijn eigen VK gaan. De eerst volgende echo is dan met 9 weken. Hoe is het met jou Lara? Nog steeds last van verstopping? Mijn schoonzus gaf als advies lijnzaadolie, ik ga dat ook maar eens aanschaffen! Is een naar gevoel he, krampen in je buik (ook al weet je dat het je darmen zijn!). Mooie test trouwens van MvM, gefeliciteerd! Je man boft maar trouwens, hihi! Heb je trouwens nog last van je schouderbladen? Daar begon het bij mij ook mee, bleek achteraf niks te zijn! Heb je de VK al gebeld erover? Ik zat ook heel erg te twijfelen of ik moest bellen, voelde me een beetje een aansteller. Gelukkig waren ze super lief! Als je echt onzeker ben zou ik gewoon bellen, kan geen kwaad toch? Tegen mij zeiden ze ook al: daar zijn we voor!! @Danielle, jeetje meis wat erg! Wel fijn dat je lichaam het vruchtje zo snel heeft afgestoten... Ik hoop echt dat je heeeeeel snel weer zwanger bent en dat alles dan ook goed gaat!!!! Sterkte meis!! @Daylinn, jij ook heel veel sterkte meis!!! Wat een nare berichten zeg Vind het zo erg voor jullie!!!! Ik hoop natuurlijk voor jou ook dat je weer snel zwanger zult zijn en alles goed gaat!!!! @Katie, kan je al wat meer genieten meis? Hopelijk is de onzekerheid snel weg en kan je lekker genieten van je zwangerschap! Wat naar dat er vervelende dingen zijn gebeurt in je familie.... Begrijpelijk dat je het dan nog even voor je wilt houden! Geniet er lekker samen van meis, lekker belangrijk wat de rest zegt en vind. Het is jullie moment!! @Mariah, mooie test hoor!! Doet je weer goed he, als je zo'n knaller van een test hebt! Zoals je al heb gelezen, ik heb inmiddels al 4 inwendige echo's gehad. Jij zal ook wel een inwendige echo krijgen, er is nog weinig te zien dus met een gewone echo zullen ze helemaal niks zien. Het stelt echt niks voor hoor! Mag ik vragen waarom je al een echo krijgt? @Babyengel, ik snap dat je blij zult zijn als je 7 weken bent! Komt vast goed meis, je voelt je goed toch? Begrijp de zenuwen heel goed, ik heb het ook al en ik heb niet eens een mk gehad in het verleden. Dat moet voor jou helemaal lastig zijn! Leuk idee trouwens om het op de verjaardag van je vader te vertellen!!! @Chantal, wat een knaltest meis, gefeliciteerd!! Ik ga morgen maar even contact opnemen met MvM. @Rian, hihi wat grappig dat je zo blij was toen je moest overgeven! hihi. Kan me voorstellen dat je onwijs onzeker wordt van dat roze bloedverlies... maar meis, waarschijnlijk is het gewoon iets onschuldigs! Je leest het zo vaak. Je hebt ook geen krampen toch? Heb je de VK wel gebeld? Die kunnen je misschien gerust stellen! Ik ga even eten, zo verder met reageren! Word nog lastig om bij te houden! hihi. Wel super gezellig hoor!!!
Hey allemaal! @ purple: gefeliciteerd! Super dat het zo snel is gegaan zeg! @ Sandana: Welkom hier, hihi, gefeliciteerd! Fijn dat je na zoiets vervelends toch zo snel weer zwanger bent! Nu moet het lekker goed blijven gaan hoor! @ danielle: gek he dat je nu in deze situatie blij bent dat je niet meer zwanger bent. Snap dat het een opluchting is. Mag je nu gelijk weer proberen zwanger te worden? Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is meis! @ babs: welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, nu maar hopen dat het deze keer goed blijft gaan! @ babyengel: jeetje ik ben ook al zo moe in de middag, het je je ogen open kunnen houden? @ patriess: ik kom uit Zuid Holland, ergens tussen Utrecht en Den Haag! We komen dus vanuit alle kanten hier haha! Ik heb even wat stress gehad vandaag zeg. Had vanmiddag ineens enorme pijn in mn rug en bij mn schouders. Dus gelijk alarmbellen over een bbz. Maar nu een uur later is het helemaal weer verdwenen. Ik denk dat het kwam door het autorijden, moest 1,5 uur rijden vandaag en zit af en toe wat verkrampt. Sinds ik de auto uit ben is het eigenlijk weer over, dus de stress is al iets gezakt. En toen kwam ik net thuis en had ik enorme menstruatie buikpijn, zo erg, ik dacht echt dat ik nu gewoon zou gaan bloeden ofzo, maar gelukkig niets te zien! Gek hoor om dat gevoel te hebben en dan niet ongesteld te worden. Het zal er allemaal wel bijhoren. Ik zal blij zijn als het de 24e is en alles goed is. Dat het op de goede plek zit en alles. Natuurlijk kan het daarna ook nog fout gaan, maar het lijkt me toch een fijne bevestiging hoor! Nu even eten koken en dan lekker de hele avond in joggingbroek op de bank series kijken met mn vriend, joepie, heerlijk relaxen! Liefs Lilotje
Meiden even een vraagje. En ik snap ook als jullie geen antwoord willen geven. Maar sexen jullie nog sinds dat jullie weten dat je zwanger bent? De behoefte is er echt 24/7, maar ik durf niet. Weet dat het geen kwaad kan. Maar de angst voor een contactbloeding vind ik gewoon heel eng.
Sporten is heerlijk. Ik ga weer sporten na het eerste trimester. En ze hebben bij ons ook Fit2mama en dat is een fitness cursus van 10 lessen met 1 praktijkles door een vk voor zwangeren. Erg leuk om dat clubje altijd bezig te zien. Nu mag ik zelf
Ik woon int midden des lands, op de veluwe. Vandaag reanimatiecursus gehad en werd me toch een partij misselijk! Toen dacht ik: ik neem mn favo drankje uit de automaat, warme chocomelk. Nou dat smaakte me dus totaaaal niet. Ben echt een choco addict maar nu dus niet. Hopelijk krijg ik een voorkeur voor gezonde snacks
hihi, tja ik moet zeggen dat ik daar geen problemen mee heb. Heb wel iets minder vaak zin, maar kan er gewoon wel elke keer erg van genieten. Achteraf trouwens wel even last van m'n buik, maar ik weet dat dat snel overgaat als ik even lekker blijf liggen. Succes!
Sinds 27-3 niet meer gedaan, mijn baarmoedermond ligt heel laag en deed die ochtend al zeer bij vrijen. Maar mn man komt wel aan zn trekken hoor, daar zorg ik dan wel weel voor. zolang ik niet misselijk ben, hihi *bloos*
Ach mijn man is in de tussentijd wat gewend. Bij beide zwangerschappen 9 maanden niks. En hij durft nu ook niet en vind het gelukkig niet erg. Gelukkig zijn er vele wegen die naar Rome leiden
Ik had idd mijn verloskundige gebeld, die was niet zo onder de indruk en ik moest het afwachten. Prima, ben ik mee bezig! Helaas daarna nog 1 middag (totaal dus 2 middagen) dat ik rozige waterige afscheiding had. Maar vandaag niets gezien en voel me prima! Superfijn om te horen dat je echo er goed uitzag en je HCG mooi gestegen is! @Linda, wij hebben wel normaal gevreeen geen problemen mee gehad. Maar sinds die rozige afscheiding, geen seks meer gehad, ik vind het te eng, ook het sporten daardoor op een lager pitje (1 keer per week ipv 4-5keer) Ik hoop een paar dagen achter een niets meer te verliezen en dan gaan we er weer voor!
Sinds ik weet dat ik zwanger ben, hebben hebben we het niet meer gedaan. Nu was die behoefte al niet groot, maar omdat ik brij veel last heb van mijn borsten, zie ik het helemaal niet zitten. Hopelijk gaat het snel over en kunnen we daar weer van genieten.
Het staat hier ook op een laag pitje hoor, ik durf zelf niet en mijn man denk ik ook niet hahaha. Ik woon ook ergens tussen utrecht en den haag Lilotje, ben nu wel benieuwd waar jij ergens woont , hoorde van MVM dat er hier in de plaats waar ik woon meer hadden aangemeld hihii
@ lara: ik heb me niet aangemeld voor mvm, ik weet niet zo goed of ik dat wil nog, denk er nog heel even over na. dus ik was het iig niet, maar ben nu ook benieuwd waar jij woont haha! Ik zet het hier liever niet openbaar neer, vind het fijn om een beetje anoniem te blijven aangezien het best wel persoonlijke dingen zijn allemaal!
welkom nieuwe zwangeren! Rossi85, hoe is het gegaan vandaag? rian85, moest hard lachen om jouw enthousiastme over het overgeven ... haha Danielle86, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Sterkte lara, als je je er druk om blijft maken zou ik gewoon bellen... daar zijn ze voor Ik heb zo'n enorme trek in een kroket.. terwijl ik dat eigenlijk nooit eet.. Vraag me af of dat door de zwangerschap kan komen. Verder weinig kwaaltjes.. Ben alleen moe.. Wel weer veel krampen en af en toe denk ik echt dat ik nu alsnog ongesteld wordt.. maar niets.. De tijd gaat langzaam, moet nog 9 dagen voor wij een echo hebben.. Ben zo benieuwd... Ik kom trouwens uit den haag.
Ik woon in Limburg, noorden! Ik sport normaal 3-4 x p.w. nu een tandje rustiger. Ik weet ook nog niet of ik me nu al aanmeldt voor MvM, ik heb morgen wel een telefonische afspraak met iemand en zal dan even overleggen. Vorige keer heb ik af moeten bellen ivm bloedverlies en de MK, wil ik niet nog eens. Zal ik wachten tot de echo of toch al starten? Poeh ik heb weer beetje buikpijn en pijn in de onderrug. Ben zo bang he...