@ noushis: he wat balen dat je nu in onzekerheid zit. zou het kunnen zijn dat je een laat ei hebt gehad? ik hoop dat het allemaal goed zit en blijft plakken meid. kom maar lekker veel hier kletsen dan gaat de tijd misschien wat sneller @ lovelygwen: ja hoor. wij hebben het onze ouders verteld en mijn broer en zus en zwager. ik heb het mijn oma verteld en een hele lieve vriendin van mijn moeder,waar ikzelf ook een heel goede band mee heb. vorige zwangerschap hebben we het ook verteld na de eerste echo. was toen bijna 9 weken. ik vind het zelf bijna niet te doen om het langer voor me te houden en vorige keer paste ik met 8 weken al niet meer lekker in mijn broeken, dus je zag het al vrij snel @ daylinn: ja zo denk ik er ook over. het is gewoon een prettig idee als mensen weten wat je meemaakt
hou op schei uit, de laatste 2 maanden sliep ik nog 2 a 3 uurtjes op ene nacht. en ik had last van hevig eczeem over mijn hele lijf. aaaarrrrrrrggggg tot bloedens toe een hele nac ht liggen krabben. maar ik neem het voor lief hoor. tegen die tijd zal ik wel weer klagen haha
zo ik ben wel lekker aanwezig zeg haha @ babyengel: oh meid ja dan snap ik dat zeker. dan kijk je toch heel anders tegen zo echo aan. ik hoop dat elke echo voor jou met een vreugdedansje mag eindigen wat rot dat jullie helemaal geen steun hebben gehad bij jullie verlies. dat is toch onbegrijpelijk? ik kom uit ossendrecht. dat lig in Noord-Brabant tussen Bergen op zoom en Belgie ik slik ivm borstvoeding dagravit mama en baby. is ook voor zwangere mama's. zit foliumzuur in en vit b en ook extra vit d. moet je ook goed op letten, want veel mensen hebben sowieso al een tekort aan vit d zonder dat te weten @ danielle86: nee hoor kan geen kwaad als hij een beetje drukt, zolang het maar niet vervelend aanvoelt. je kan frummel niet pletten hoor, tis nog maar 2 mm groot. fij dat je test donkerder wordt. geeft idd toch wat rust @ mila77: ik zou erop staan dat de vk de groei goed in de gaten houdt. zij werkt voor jou en een van haar taken is jouw zo onbezorgd als mogelijk door de zwangerschap heen te krijgen. als jij nu al bang bent, moet ze daar gehoor aan geven. zo niet dan gauw een ander zoeken. @ babyengel: van verstopping heb ik gelukkig nog geen last, eerder te vaak moeten gaan.
Goeiemorgen! @Blinky: goed aanwezig indd! Leuk! Hartstikke gezellig juist! Ik had vanochtend wat bruin verlies, beetje maar. Volgens mij kan dat geen kwaad, oud bloed, maar toch vind ik het spannend.
Nee oud bloed zegt niks Als je er maar geen rood bloed en krampen bij krijgt is alles goed @blinky joh exceem? Vreselijk... Ja je neemt het voor lief al is het wel heeeellll irritant... Hubbie heeft al een emo zwangere meegemaakt vanochtend Chaggie omdat hij het aanrecht niet goed afdroogde en daarna huilen als een klein kind Gaat goed!! Hahaha Om half 2 ga ik bloedprikken,weet iemand of je dan voor 5 uur de uitslag krijgt te horen?
Dat snap ik, maakt het extra spannend. Maar heel vaak is het onschuldig. Zolang het niet rood is geen zorgen maken. En zelfs rood bloed betekent soms niks..
Het is ook onbegrijpelijk, en het maakt het nog veel moeilijker, als mensen doen of er niets gebeurd is. Ik snap wel dat iedereen denkt dat je de steun van anderen wel kunt gebreuken als je zwangerschap niet goed afloopt, alleen weten mensen niet hoe ze moeten reageren dus zeggen daarom maar niks. Maar de enkele personen die naar haar hebben gevraagd ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds dankbaar daar voor.. Extra vitamine D is inderdaad belangrijk! Dat neem ik ook bij, heb al een tekort omdat ik zonneallergie heb dus moet uitkijken met de zon. Het is hier vandaag weer bewolkt en grijs. Jammer, en zelfs met zonneallergie jammer ja. Heb het ijskoud! Jullie ook?
**breekt in** Meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.... Hopelijk mag alles goed blijven gaan en krijgen jullie gezonde kindjes! In het bijzonder wil ik Blinky feliciteren, wat geweldig zeg dat je zwanger bent.... Zo gaaf voor je. Hopelijk voel je je goed en mag alles goed gaan. Geniet ervan, ik vind het superrrrr voor jullie. Liefs, Hadassa
Heb terug een afspraak voor dinsdag gemaakt... en woensdagmiddag weet ik het resultaat... Volgens huisarts is alles in orde, maar ze wil gewoon zekerheid... Mijn HCG is 26, progesteron is 4... Progesteron zou goed zijn, maar ik weet niet of dat dat ruim voldoende is... Zijn hier experten aanwezig? Voor de rest... tegen niks immuun... enkel rubella...
Hallo dames, Ik meld mij ook aan. Vooralsnog uitgerekend 5 december. Ik heb een zoontje van 14 maanden. Om zwanger van ons zoontje te worden zouden we net een ivf traject starten (eileider verwijderd) en toen ik zou beginnen met prikken bleek ik zwanger te zijn. Dus nu super blij dat het weer op de gewone manier is gelukt. 5 jaar geleden miskraam bij 6 weken gehad. Spannend allemaal en vooralsnog heeeel heel leuk!! Trouwens ik ben 34 jaar. Groetjes Patries
@ lovelygwen: nee hoor bruinverlies hoeft idd niets te betekenen, maar ik zou het zelf ook spannend vinden hoor @ daylinn: ja ik heb sowieso eczeem, maar aan het eind van de zw-schap was het zo extreem dat ik om 3.30 uur onder een koude douche ging staan om maar niet gek te worden @ babyengel: ja daar heb je wel gelijk in, maar weet van de paar mensen die het eerder weten dat ze me erin zouden steunen, de rest hoort het ook later ik heb het overdag heeeel erg warm en 's avonds zit ik te rillen van de kou @ hadassa: oh wat lief van je. ja hoor gaat goed hier. net jou ook alles goed?
@ patriesss: welkom en gefeliciteerd. wat fijn dat je toch 2 keer zonder spuiten zwanger bent geworden. @ daylinn: ah dat is goed nieuws. ik heb vanmiddag de vk gebeld. ik wilde eigenlijk as maandag bellen, maar ik kon niet meer wachten haha. we hebben de eerste afspraak op onze trouwdag 24 april. zo bijzonder. valt op dinsdag en dan kan mijn man geen vrij krijgen, dus mochten we om 18.45 komen. spannend
Uitgerekende datum: 01-12-2012 Danielle86, 1e kindje 01-12-2012 Noushis, 2e kindje (brusje Jarne, en sterretje) 01-12-2012 Mila77, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **) 02-12-2012 Blinky, 2e kindje (brusje voor Denny) 05-12-2012 Babyengel, 3e kindje (2e kindje overleden & 3 sterretjes) 05-12-2012 Rossi85, 1e kindje (2 sterretjes) 05-12-2012 Patriesss, 2e kindje 06-12-2012 Daylinn, 2e kindje 06-12-2012 Natasja22, 1e kindje (5 sterretjes) 08-12-2012 Lovelygwen, 1e kindje Afspraken: 30-03-2012 Daylinn, bloedprikken HCG 03-04-2012 Danielle86, bloedprikken om hcg waarde te bepalen 10-04-2012 Daylinn, afspraak MvM 11-04-2012 Rossi85, 2e echo 13-04-2012 Natasja22, 1e echo 17-04-2012 Noushis, 1e echo 17-04-2012 Daylinn, 1e echo 9:30 18-04-2012 Rossi85, intake Gyn 24-04-2012 Blinky, termijnecho vk 18.45 27-04-2012 Blinky, intakegesprek vk 9.00 21-05-2012 Noushis, 12-weken echo Patriesss ik heb jou er ook vast bijgezet.
Uitgerekende datum: 01-12-2012 Danielle86, 1e kindje 01-12-2012 Noushis, 2e kindje (brusje Jarne, en sterretje) 01-12-2012 Mila77, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **) 02-12-2012 Blinky, 2e kindje (brusje voor Denny) 05-12-2012 Babyengel, 3e kindje (2e kindje overleden & 3 sterretjes) 05-12-2012 Rossi85, 1e kindje (2 sterretjes) 05-12-2012 Patriesss, 2e kindje 06-12-2012 Daylinn, 2e kindje 06-12-2012 Natasja22, 1e kindje (5 sterretjes) 08-12-2012 Lovelygwen, 1e kindje Afspraken: 03-04-2012 Danielle86, bloedprikken om hcg waarde te bepalen 10-04-2012 Daylinn, afspraak MvM 11-04-2012 Rossi85, 2e echo 13-04-2012 Natasja22, 1e echo 17-04-2012 Noushis, 1e echo 17-04-2012 Daylinn, 1e echo 9:30 18-04-2012 Rossi85, intake Gyn 24-04-2012 Blinky, termijnecho vk 18.45 27-04-2012 Blinky, intakegesprek vk 9.00 21-05-2012 Noushis, 12-weken echo Heb mijn afspraak voor vandaag er even af gehaald
Hoi Meiden! hier ook uitslag gekregen! mijn hcg was 48! Denk zelf dat ik mijn nod afgelopen dinsdag had en donderdag geprikt, dus 4 weken en 2 dagen en dan lijkt mij 48 echt een uitstekende score! Zie dat jij ook rond die koers hebt Daylinn! Maandag mag ik weer bloed prikken, ben benieuwd! hoop op mooie verdubbeling, maar mijn testen doen het goed... en als ik een week geleden alles verloren zou zijn zouden mijn testen denk ik niet donkerder worden! Ik woon ook in de buurt van Bergen op Zoom Blinky!! leuk! leuk! Onze vk zit in Steenbergen!
Gaan jullie ook allemaal meedoen met Moeders voor Moeders?! Het is zo belangrijk!!! Ik wacht maandag even af en ga dan een afspraak maken! De vorige keer kwam ze en kreeg ik 3 dagen later mk (de test van MvM bleef ook bijna wit, dag erna hcg geprikt: 17 dus ja, logisch). Toen zat ik dus met al die flessen waar ik niets mee kon, dus wil nu even wachten!
Hoe zit dat met moeders voor moeders? Ik studeer 5 dagen per week af, best een eind van huis.. Zie het niet zo zitten met liters urine op m'n werk te zitten en mee te zeulen in de trein eigenlijk :s