Tja je mag er toch wel overnadenken? Hier inderdaad geen miskraam gehad maar ik denk gezien mijn werkervaring dat ik me dondersgoed besef dat het mis kan gaan. Ik heb ook meer zwangerschappen mis zien gaan in dit stadium dan goed. Heb een redelijk vertekend beeld eraan over gehouden. Maar ik ga niet tot 9 weken verkrampt op de bank zitten, bedenken dat het mis gaat. Ik ga lekker voor de leuk eens rondkijken. Dromen, ideen hebben, hoop hebben op een mooi kindje, genieten dat ik zwanger ben geworden helemaal vanzelf. Met de aanschaf wachten wij ook nog wel een poos! Maar ik kan me aan de andere kant voorstellen dat als je een megadeal tegenkomt op MP zoals iemand schreef en je moet dan en daar beslissen dat je het wel aanschaft. Ookal gaat deze zwangerschap mis, je gaat er toch vanuit dat je uiteindelijk wel een kleintje mag krijgen dus een wagen gaat nodig hebben. Oh en goede morgen allemaal!
Haha wat grappig ben ook 12 December uitgerekend EN 13 December jarig daarnaast gaat een neef van me op 12 December trouwen en man is getuige oeps nou dan maar even ophouden
Rian ik vind ook dat je mag genieten, al snap ik Chantal ook heel goed Wij hebben twee keer een bestelling voor alles gedaan bij de babydump en twee keer hebben we alles moeten afzeggen. Nu ga ik babydump over een boosje mailen of we ook nog kunnen bestellen na week 30 ongeveer. Dan weten we waarschijnlijk dat het echt goed gaat. Mijn man en ik zijn beide bang voor in babywinkels kijken en bestellen door alles wat er is gebeurd. Ik hoop dat het kan.
Ja ik kan me voorstellen dat je dan liever lekker alles bestelt Linda, en jeetje het lijkt me niet niks om dat dan ook weer 2 keer te moeten annuleren. Ik hoop echt voor je dat je je bestelling deze keer lekker mag ontvangen! Ik heb vandaag een verjaardag met de hele familie erbij, ik merk dat ik het echt lastig vind om niets te zeggen dan. Maar ik wil het echt nog even voor ons houden. De onderonsjes die ik af en toe met mn moeder heb zijn dan wel weer erg leuk hihi!
Gelukkig heeft mijn schoonzusje toen geholpen om alles af te zeggen. Ook de dozen etc, er komt dan heel veel bij kijken. Pfff dit wil ik nooit meer
Heel erg is dat he, je annuleerd die dozen en dan toch gebeld worden door felicitas om je te feliciteren met je baby.......auw.........
Ja ik had ook zo'n kutwijf bij felicitas. Ik vertelde dat mijn kindje was overleden en toen was het eerst stil en daarna knikkerde ze de telefoon erop. Grrrrr Wat overigens ook erg is en ik weet niet of jij daar ook last van hebt gehad. Mijn kids hebben geleefd en krijgen dan automatisch een sofinummer en dan worden alle banken etc daar ook van op de hoogte gesteld. Dat het kindje is overleden kan niet in dat systeem grrr.... Dus ik werd ook gebeld met felicitatie etc en dan kom je niet eens door hun gesprek heen om te vertellen dat je kindje is overleden. Pfffff
Overigens hebben we van de Prenatal een bon gekregen om een knuffel o.i.d. uit te zoeken voor het overlijden.
Sorry hoor Chantal.... maar ik heb mijn kinderwagen gekocht toen ik al wist dat ik een miskraam kreeg, maar deze nog af moest komen. Aangezien dit een geweldig mooie was voor een superprijs kon ik hem niet laten staan. En ik ben er super blij mee! Het kan toch niet zo zijn dat doordat er bij een deel van de mensen het allemaal niet zo soepel verloopt, dat dan de andere mensen niet lekker onbezonnen en spontaan hun zwangerschap mogen beleven en gewoon dingen mogen aanschaffen? SORRY, maar nu moet ik het even kwijt. Ik lees vaker dat er mensen nogal snel op hun tenen getrapt zijn door heel onschuldige uitspraken en acties van mensen. Ik begrijp dat het ronduit k*t is als je een miskraam (of meerdere) krijgt of dat je niet makkelijk zwanger raakt, maar daardoor moeten anderen niet begrenst worden in hun geluk en enthousiasme. Dat is ook een recht. Nogmaals sorry als ik iemand kwets.
Hier gelukkig geen dozen aangevraagd, alleen krijg je via de WIJ standaard een uitnodiging voor het ophalen van de baby doos en blije doos.. verder ook reclame voor je kindje dat bijvoorbeeld alweer 4 maanden is naja de post kan ik direct wegmieteren, maar die telefoontjes zijn wel belachelijk! Gewoon de hoorn erop gooien verschrikkelijk respectloos bah! Linda, ik weet niet hoe het is bij Babydump maar bij Babypark hebben ze wel alles bijna altijd op voorraad.
Sandana ben ik het wel mee eens, hoewel voor mij pijnlijk dat mensen de 12 weken grens als veilig zien, dat het dan goed gaat, is het nu eenmaal zo dat velen het anders zien dan ik. Gewoon al lekker kijken naar de uitzet als het goed voelt, toch? Moet iedereen zelf weten, net als wanneer je het vertelt. Want wij houden rekening mee met een evt miskraam en vertellen het nog niemand maar wij zijn 1 van de weinigen geloof ik. Eigen keuzes toch?
Hallo dames, Bedankt voor jullie lieve berichtjes Ik had gehoopt vandaag naar huis te mogen, maar helaas waarschijnlijk toch dinsdag pas. Eindelijk sinds 1 week vast voedsel (n bammetje) gegeten). Ik kan Sandana goed begrijpen. Natuurlijk moet iedereen op zijn manier de zwangerschap doorlopen! Al kan ik me ook voorstellen dat het voor de mama's die al (vaker) afscheid hebben moeten nemen van hun kindjes onvoorstelbaar optimisme is. ik durf zelf ook nog niet grote aankopen te doen. Ik wacht hiermee tot na de 12 weken echo sowieso. Wel krijgen we het kamertje van mijn tante, maar ook pas na 12 weken. Hebben jullie nog leuke plannen vandaag? Hoe voelen jullie je? Topfit of ook lekker misselijk? Fijne dag dames!
Wat balen dat je pas dinsdag naar huis mag. Hoe voel je je? Hier misselijk met vlagen. Alleen mijn borsten zijn erg gevoelig als je eraan zit. Zometeen komt een vriendin met haar 2 kinderen bij ons lunchen. We gaan het dan ook tegen haar zeggen.
@didi, zeker balen maar ja t is voor n goed doel he! Ik voel me nog misselijk, maar het gaat wel al wat beter. Oeh spannend he om het te vertellen, heel veel plezier!!
Wat naar zeg dat je dinsdag pas naar huis mag. Gelukkig ben je wel minder misselijk. Krijg je daar nu medicijnen voor? Ik voel me goed, onzeker en heel moe en mijn (.)(.) doen erg zeer. Maar ja het is een goed teken.
@Anoniemass wat jammer dat je misschien nu later pas naar huis toe mag! Succes met vast voedsel eten, je kunt het! Hier net terug van de kerkdienst, ging over namen vandaag. Vond ik wel erg toepasselijk! Eerste keer dat ik weer naar de kerk ben geweest met een kindje in mijn buik! Door familiebezoeken etc al 4 weken niet meer kunnen gaan! Vanmiddag een presentatie gaan maken, hopelijk gaat dat lekker snel en dan verder nietsen vandaag. We hadden gisteren eters en met dat echpaar doen we altijd spelletjes etc, vaak tot vrij laat, gisteren dus ook pas om 2 uur in bed... Man ik was kapot! Dus ben ook erg moe gezien ik niet heel lang heb kunnen uitslapen!
Ik heb net alles weer gelezen en vind het erg jammer dat er zo velle berichten worden geschreven betreffende wel of geen spullen nu al kopen. Dat er beweerd wordt dat mensen er niet bij stilstaan dat het mis kan gaan...... waar nemen die mensen het recht van om daarover te oordelen.... Ja, ik heb al een kinderwagen gekocht gisteren.... en ja.... ik was al eerder 2 weken over tijd en tja.... ging naar mijn werk en werd voor mijn werk van een vreemde in elkaargeslagen.... weg eventuele zwangerschap, ik zou eigenlijk een uur later naar de huisarts moeten voor een test.... Daarnaar kreeg ik van mijn toenmmalige partner na 12,5 jaar te horen dat ie geen kids wil.... heb de relatie beeindigd en koos voor mijn wens!!! Mijn zusje had in 2010 een miskraam..... werd later weer zwanger en heeft nu een gezonde meid van bijna 1 jaar (mijn nichtje overleefde de bevalling maar net)..... mijn ma had drie miskramen..... Moet ik nu de hele dag maar hopen dat het niet misgaat? Kan ik niet beter gaan genieten van het geluk nu? Wat later gebeurt zie ik dan wel weer. Mijn zus en ma en ook de ouders van mijn vriend en zijn broers weten het al.... en weten jullie hoezo? Omdat ik veel steun aan hun heb.... zou het misgaan dan kan ik op hun rekenen en dat geeft ons een prettig gevoel. En ja, mijn vriend en ik zijn heel erg blij dat ik zwanger ben, zou het van de daken kunnen roepen.... want weten jullie hoezo??? Omdat ik sinds jaren problemen met mijn baarmoeder heb..... en wij nu de medische molen wouden in gaan om te kijken of ik überhaupt nog zwanger kan worden.... Dus.... diegenen die dus fel reageerden dat mensen nu al dingen kopen: Laat ze, iedereen gaat op een andere manier met de zwangerschap om en NIET iedereen verteld hier zijn ellende uit het verleden. Dus niet oordelen als jullie niet weten van hoe en wat. Excuus voor dit felle berichtje.... maar ik dacht dat men hier op dit forum alles kon zetten.... zijn freugde en blijdschap en uiteraard ook zijn ongeruste gedachtengangen. Ik zit al sinds 2009 bij een forum (30+ kippetjes) en daar heb ik nog nooit zoiets meegemaakt..... ja meiden, zo lang wacht ik alweer op een positieve test ... en paasmaandag was het dan eindelijk zo ver!!!!! En daar ben ik erg gelukkig mee!!! Ongerust ben ik zeker aangezien ik mega veel allergieeen heb en mij tot nu toe geen een arts of allergoloog kan zeggen welke foliumzuur ik mag of kan innemen, plus door al die allergieeen kan ik niet veel groentes laat staan fruit eten.... hoop dus de hele tijd dat ons "kleintje" voldoende vitamines etc krijgt om een gezond babytje te mogen worden. Oordel niet te snel...... dat is alles wat ik met mijn verhaal wil zeggen. Ik hou me nu ff een beetje op de achtergrond, dit heeft mij behoorlijk geraakt..... Ik wens iedereen die deze week een echo hebben een fijne echo en dat onze kleintjes allemaal blijven plakken!!!