@Lein gelukkig meid! dat geeft je dan toch weer een positief gevoel he? hopelij zie je over 2 weken een mooi hartje knipperen!
Ik heb nog niet eens een afspraak. Het is hier pas met 10-12 weken dat je een termijnecho krijgt... dus dat duurt nog zo heel lang. Maar ik wel het eigenlijk wel heel graag. Zal toch maar even bellen, wie weet?
@anneco, voel me niet zo heel fantastisch vandaag. Maar ik hoop echt dat ik naar huis.mag! Als t goed is komt de dr. Zo de ronde lopen Hoe voel jij je? FIjne dag dames
Gatver, gatver, gatver. Ik nam net een metholkruisje (mijn lievelingsdrop) en nu ben ik strondmisselijk. Blegh..
Sow dames, wat is er veel gekletst de afgelopen dagen! Ik kan me de reactie van Chantal goed voorstellen, ikzelf heb er ook erg veel moeite mee om nu al babyspullen aan te schaffen. Je hebt zo'n grote angst opgebouwd. Maar iedereen is daar vrij in! Het belangrijkste van al is dat we GENIETEN VAN DE ZWANGERSCHAP! Hier is net iemand van MvM geweest, ik had echt super veel spanning voor de test. Wou gisteren een zw. test halen, maar kon er nergens een vinden, toen ik er een zag, kwam net een bekende aanlopen en kletsen. Balen... Maar goed, nergens voor nodig, want de test van MvM was een knaller! Echt super... Ga vanaf vandaag deelnemen, heb een mooie ketting, boekjes e.d. gekregen en in juni krijg ik een mooie wikkeldoek. Nog 3 nachtjes slapen en dan krijgen we de echo! Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe ver ik ben. Vandaag ben ik tussen de 6 wk en 7wk2dg. Mijn man wou het niemand vertellen tot aan de 12 weken, maar heeft het dit weekend tegen zijn beste vriend verteld. Hij moest het kwijt, zeker ook omdat hij heel veel spanning heeft en hoop dat alles goed gaat.
Het was helemaal niet mijn bedoeling dat mensen weg gaan dooe iets wat ik of iemand anders heeft gezegd. Jammer als mensen die zo heftig oppakken, dat was niet mijn bedoeling. Van mijn kant no hard feelings, helemaal niet. Je kunt alleen niet alleen maar rekening houden met mensen die meer hebben meegemaakt of dingen heftiger doorlopen dan jijzelf. Ik heb ook genoeg meegemaakt in mij leven. Verder alles goed hier en ik voel veel optimisme rondom deze zwangerschap. @ anonymas ik hoop het voor je! @ Linda erg vervelend kwaaltje... gelukkig heb ik dat nog niet zo erg. Kan nog goed eten, gister nog Grieks (en teveel) gegeten. @ kinderwens Ik heb mij ook aangemeld voor MvM en heb doorgegeven dat ik vandaag en morgen vrij ben. Benieuwd of ze al snel bellen... @ iedereen met een goede echo gefeliciteerd!
@kinderwens gefeliciteerd met je knaltest bij MvM, ik had het precies zo, zenuwachtig of ie wel pos. was.... gelukkig wel! nog 3 nachtjes voor de echo! spannend... @Linda oeps! misselijk bah dat is niet fijn he? hopelijk trekt het zo weg. @anoniemass hier alles oke.. voel me goed (voel me bijna schuldig om te zeggen, nu jij in het ZH ligt) ik weet een beetje hoe jij je voelt, mijn 2 zussen hebben er ook last van. Heb je nog infuus of moet je nu eerst een dagje met vast voedsel proberen?
@Sandana ik ben blij dat jij een positief gevoel hebt over je zwangerschap! Geniet ervan! dat mag ook wel
@kinderwens wat fijn dat de test van MvM lekker aan het knallen was. Echt goed dat er zoveel dames meedoen.
Ik ben wel blij als ik op mijn werk zit en gewoon kan plassen zonder 10 handelingen te verrichten en hannesen met kannetjes. Gelukkig worden mijn vaardigheden snel beter. Maar ik kan je wel vertellen dat het goed mikken is hihi
@Sandana, Wat goed dat je je ook aangemeldt hebt voor MvM. Kleine moeite vindt ik! Even twee vraagjes: * mijn gelnagels laten allemaal los, waarschijnlijk door de hormonen, dus heb ze allemaal eraf gevijld en ga nu even niet naar de styliste. Weet iemand hoe lang dit duurt en als ik snel weer nieuwe nagels kan laten zetten? Of zal dit pas na 16 weken zijn? * Ik slaap erg slecht, lig in bed met de ogen dicht, maar val niet in slaap. Ik ben 's morgens optijd ook alweer fit, terwijl ik dan maar 3 a 4 uurtjes aan een stuk geslapen heb. Ik ben 's morgens helemaal niet moe, maar 's avonds echt helemaal op. Wie heeft er tips om te zorgen dat ik meer uren slaap en in een diepe slaap kom? Ik wil zo graag weer dromen!!!
Antwoord op je vragen, gel nagels zou ik je hele zwangerschap niet meer doen, net zoals je haar veranderen je nagels ook, enne daarna gelnagels en poepluiers geen goede combi Wat slapen beteft helaas girl heb er zelf ook last van gaat vanzelf over dit kan ook door de hormonen komen en Melatonine mag je helaas niet, tipje ga alvast lekker in bed lezen maar geen tv, je lichaam maakt dan zelf melatonine aan daar wordt je slaperig van, succes enne slaap lekker zzzzzz
@Kinderwens niet kunnen slapen: is volgens mij niks voor. Ik had het bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook. Proberen voor het slapen gaan zo rustig mogelijk te doen/zijn. Geen koffie, chocola enzo ´s avonds. Even wandelen voor het slapengaan wil ook nog wel helpen. maar ik weet er alles van, er is niks vervelender dan de halve nacht wakker liggen en ik had er helaas de hele zwangerschap last van dat is niet echt opbeurend, hopelijk is het voor jou een tijdelijk iets
@Rian Haha ik kan ook zo hannessen met die kannetjes... wat een gedoe, maar het is voor het goede doel moeten we maar denken.
Ik zou ook geen gel/acryl nagels meer doen tijdens je zwangerschap. Ik wilde dit in mijn eerste zwangerschap ivm mijn huwelijk, maar toen vertelde ze al dat het niet al te best was omdat je nagels anders worden. Ze worden sterker dan ooit en ook de structuur wordt anders. Ook groeien door de hormonen je nagels sneller. En inderdaad straks een luier verschonen met nepnagels lijkt mij niet heel fijn.
Ik voel me vandaag een beetje down weet niet hoe het komt, maar mijn hubbie belde net met heel leuk nieuws. Onze auto die pas eind juni geleverd zou worden is al binnen. En wordt morgen naar de zaak gebracht. Yes lekker goed nieuws.
Slecht slapen, wen er maar aan , eerst niet slapen door de hormonen, dan door je lijf wat log en groot wordt, dan door de baby die je wakker houdt... Het is hier al denk ik een jaar of 3 en een half geleden dat ik langer dan 4 uur achter elkaar geslapen heb En moet bekennen, het went wel hahaha. MvM, die komt zo langs, ik had gisteren een test waarvan de teststreep bijna zwart was , dus ik heb er wel vertrouwen in hihi. Net naar de arbo geweest, ik ga deze week voor het eerst weer op 50 % werken, het opbouwen gaat wel redelijk zo. Heb wel aangegeven dat ik zwanger ben, en dat er misschien nog wel eens een terugvalletje kan komen, maar de wil is er, nu moet mijn lijf en hoofd goed mee gaan werken. Als alles volgens plan gaat verlopen dan ben ik eind juli weer 100 % terug op de werkvloer.
he meiden! heb even niet meegelezen hier maar zie dat jullie al heel wat afgekletst hebben! gezellig! en ik zie ook dat iemand al zo lief was ons frummeltje bij de vlindertjes te zetten.. kon het even niet opbrengen hier te reageren.. maar het gaat gelukkig al weer een stuk beter met me! ik wil iedereen een hele fijne zwangerschap wensen en veel gezonde kindjes! en aan alle andere vlindermama's sterkte!!!! knuffel!