Dat slapen heb ik ook zo last van. Wel heel moe zijn, maar niet in slaap kunnen komen. Dat fitte 's morgens heb ik dan (helaas) weer niet. Enne, wat lara zegt, hoeft niet altijd hoor. Ik heb een heerlijke slaapkop van een dochter en heb 4 weken een nachtvoeding gegeven en daarna zijn er weinig gebroken nachten geweest. Hebben jullie ook zulke kei en keiharde tepels als je het een beetje koud hebt?? Heb er echt bijna continue last van. (Klets even hier mee, sta niet op de lijst want mn uitgerekende datum is of 11 of 17. Ik eet even mee van 2 walletjes)
Dan heb je geluk gehad Sweetdreams, of ik dikke pech Hier sliep ze pas met 8 maanden redelijk door, gaf jij borstvoeding of flesvoeding?
1e 4 weken borstvoeding, maar ze was ruim 9 pond en heb een ks gehad waardoor het te langzaam op gang kwam en ze uitgehongerd raakte. Heb 2 nachten een flesvoeding gegeven en toen sliep ze door.
Wat betekend nnb? Zelf probeer ik 's middags te slapen Als ik moe ben. Dit probeerde ik het ooj, wordt ik maar liefst 2 keer wakker gebeld . Vanavond kan ik ook niet vroeg naar bed, aangezien er een klant komt voor een massage. Morgen maar (proberen) uit te slapen.
Ik ken in mijn nabije omgeving ook veel doorslapers. Hoop dat onze uk ook een doorslaper wordt. Van slecht in slaap komen geen last meer. Sinds ik elke avond een kopje "Goede nachtrust" thee neem. Van die tepels heb ik ook last en als ik met mijn armen langs mijn borsten komen (met wandelen) dan doet het soms ook zeer
Ik slaap ook altijd goed, alleen als ik heel zenuwachtig ben voor iets superbelangrijks op werk. Maar dat is hooguit 1 keer per jaar, kom ik niet goed in slaap. Ben benieuwd hoe het straks gaat met een kleine, ik hou namelijk heel erg van slapen hihi! Maar goed, het zal wel wennen!
Ook hier slechter slapen. Behoorlijk pijnlijke borsten ook en vaker last van stijve tepels. Mijn man vond mijn borsten ook voller geworden zei hij gister. Ben ook benieuwd wat nnb betekend? @babywish veel sterkte... fijn dat je je al wat beter voelt. @ MvM Hoezo 10 handelingen verrichten met dat urine sparen? Vertel?
Joepie, ik mag meedoen met mvm. Test was super mooi, en kan 10 volle weken meedoen. Vandaag of morgen begin ik!! En meiden die twijfelen, echt het is zo makkelijk en niemand hoeft het te weten in je omgeving. En je kan er andere mama's zo een bijzonder geschenk mee geven. En lukt het toch niet kan je altijd opgeven, maar iedere druppel telt!
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve reactie's, ik ga zeker nog bij deze mensen op bezoek, maar inderdaad het zal minder worden helaas..Nu kwam ik er sowieso elke week, nu niet meer... Maar er is even iets anders waar ik mee zit, morgen echo, en waarom ik dan nog een test doe is mij geheel onduidelijk, maar heb het wel gedaan, en verdorie m'n streepje is behoorlijk wat lichter geworden, terwijl de controlestreep echt flink aanwezig is. Zoals Lara d'r foto maar bij mij inmiddels omgedraaid... Met als gevolg dat ik me nu natuurlijk giga kut voel omdat ik bang ben..."t is nog steeds een duidelijke streep hoor, maar wel lichter.. Ik wordt hier niet goed van...Hoe haal ik het nou ook weer in m'n hoofd??:x Daarbij vanmorgen een flinke aanvaring met m'n stiefzoon gehad, en ben hem even helemaal beu! En dan baal ik zo verschrikkelijk dat ik het gevoel heb niet van m'n zwangerschap te kunen genieten omdat ik voor hem moet zorgen, terwijl z'n moeder er maar lekker op los leeft... Ik weet dat dit helemaal niet eerlijk is tegenover hem, en zal het ook niet uitspreken, maar waarschijnlijk ga ik maar 1 kindje krijgen en ik wil zo graag hiervan genieten...Pffff. Hormonen??? Ik hoop het want dat zou betekenen dat het goed zit...Maar ik ben zoooo bang momenteel... Sorry voor m'n deprimerende bijdrage van vandaag...
HCG stijgt en dat stijgt enorm hard. De kruidvat testen geven positief resultaat als je hcg 25 is. Best laag. Jij bent 7 weken en een dag, dat is gemiddeld genomen 5 weken na bevruchting! Dat betekend dat jou hcg wel ergens in de 7000 kan zitten en misschien nog wel hoger! En dat betekend ook dat de kruidvat testen dat niet zo goed meer kunnen meten, want die zijn juist bedoeld om kleine en lage hoeveelheden op te sporen. Hij geeft positief aan en dat is het belangrijkste. Probeer positief te blijven en vertrouwen te hebben in je lichaam!! Een lichtere test zegt echt nog helemaal niets!!!! 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml
Katie, wat balen dat je je zo voelt, maar wat Danielle zegt klopt wel hoor. En misschien heb je wel meer gedronken van te voren... Ik duim voor je dat je morgen een mooie echo krijgt met een mooi knipperend hartje. Dikke knuffel meid. even heel wat anders hoor......Ik ben van oorsprong ook een zeeuwse, heerlijk wonen daar he....
Misschien ligt het aan mij hoor, maar goed, zo gaat het bij mij in zijn werk: - Kannetje pakken - Zo handig mogelijk er boven gaan zitten terwijl je het vasthoudt - Niet over je duim plassen die je per ongeluk in het kannetje hield - Uitplassen en kannetje naast je neer zetten - Afvegen - Opstaan en aantrekken - Dop losdraaien van de kan - Kannetje vlak in de buurt houden en meteen schenken als de dop eraf is - Dop erop draaien - Kannetje met water spoelen - Water in toilet weggooien - Toilet doorspoelen - Pot uit het zich zetten omdat manlief het een onsmakelijk idee vind En dat honderd keer op een dag omdat ik enorm vaak moet plassen!
Thanks meiden, ik doe m'n best om niet helemaal gek te worden hierzo, inderdaad hij is nog steeds positief..! Enne ik ben niet van oorsprong een zeeuwse, woon hier nu 8 jaar en inderdaad het bevalt me prima! Ben hier wel helemaal alleen, dus geen famillie van mij in de buurt, alleen van m'n man..Maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vind!
@katie dikke knuffel en veel succes met je echo morgen. Probeer je niet teveel zorgen te maken... Hoe moeilijk dat ook is.
Zo doe ik het ook Rian, is ff wennen, straks gaat het op de automatische piloot. Katie, ik ben er nu 7 jaar weg, ik ben bij mijn man in de randstad gaan wonen, maar ik mis het nog vaak hoor, het o zo heerlijke zeeland. Op welk eiland woon je? Of houdt je dat liever voor je....
Nou het eiland kan ik nog wel zeggen.. Ik woon op Walcheren. Kan me voorstellen dat de randstad wel even wat anders is..
Even een vraag ladies hoelang duurt het voordat MvM belt voor een intake ik heb mij vorige week ingeschreven en een bevestiging gehad maar verder is er radio stilte...........
Lein, ik heb me op maandag aangemeld en een paar dagen later gebeld, anders gewoon even bellen, is meestal wel sneller Katie, oh heerlijk, lekker dicht bij het strand... Ik kom zelf van N-Beveland en heb jaren op Z-Beveland gewoond.
Vertel ik hier vrijdag dolblij dat we zwanger zijn van de 2de, totaal onverwachts en waren er ook niet mee bezig. En gisteren begon het met wat roze bloed verlies, gisteravond bij het afvegen helder rood bloed en lage rugpijn .. Net bij de dokter geweest en zij kon zonder iets te doen zeggen dat het een miskraam is. Knap dat je dat zo aan me kan zien.. Ik kwam binnen deed me verhaal, legde de testen voor dr neer en ze zegt direct, ja je bent wel zwanger GEWEEST. En dat ik nog meer ga bloeden en kramp krijg en dat we volgende week maandag wel even kijken of alles eruit is.. Dus dat 'alles' er uit is, pfff stomme snol, ze heeft het wel over me kind, maar volgens haar was het toch maar een klompje cellen.. Nou voor ons is dit echt wel wat meer! Ben echt zo boos nu, dat bloeden lijkt me niet goed, maar moeten we er dan maar direct vanuit gaan dat het een miskraam is? Waarom zou ik niet bij die vrouwen kunnen horen die gewoon bloed verliezen maar maanden later wel een gezond kind op de wereld zetten? Ik heb nu af en toe bij het afvegen nog wat roze bloed, moet ik dan maar direct uitgaan dat het niet goed is? Sjonge jonge, ik hoop zo dat we maandag een mooi kloppend hartje zien ( met loghan ook daar geweest voor een echo met 6.5 weken, dat 'ben' ik maandag dan ook )..