1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaa
    ik heb 26 april de eerste echo!

Ze tellen toch vanaf de eerste menstruatiedag, dus is het vruchtje als het goed is iets jonger dan zij nu rekenen. Ik ben naar mijn berekeningen op 26 april 6 weken en 5 dagen, zij tellen 7 weken en 3 dagen. Ben benieuwd...

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend allemaal zeg... Het bloedverlies en de benadering van de arts. Is het veel bloedverlies geweest? Of alleen maar bij het afvegen? Als het zoveel is als een menstruatie dan klinkt het niet goed, als het alleen maar is bij het afvegen tja, dan kan alles nog! Spannend hoor, nog eventjes afwachten wat je lijf gaat doen, en hopen op een mooie echo volgende week maandag!

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ MH1113
    Oh sorry voor mijn enthousiasme van daarnet... wat erg voor je!
    Bij mij was het net andersom... wat ik ook zei: de vk bleef positief... mocht dus niet zo zijn. Heb nu een andere vk.
    Veel sterkte en succes met de echo maandag!

@ Rian
    haha, leuk omschreven van dat urine sparen!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ chantal: jammer dat je hier weggaat meid, maar je moet je wel op je gemak voelen. jij ook heel veel geluk en een goeie zwangerschap gewenst
    @ wup: wat leuk dat je zo creatief bent, was ik dat ook maar. ik ben zo creatief als een deurknop
    @ didi: ja die druk op mijn stuitje heb ik ook. geen pijn, maar idd ook alsof ik naar de wc moet.
    @ frommel: wat leuk dat je moeder zo emotioneel werd. hier een beetje hetzelfde probleem, mijn moeder kan ook erg slecht haar mond houden,. maar we hebben het wel meteen verteld, want ik kon het toch niet voor me houden. hoe was je echo vandaag?
    @ lein: kan me voorstellen dat het nog heel moeilijk is zo kort na je mk. ik hoop dat de komende weken een beetje vlot gaan en dat je dan een mooi knippertje hebt
    @ zoe: ik denk dat er in zijn vingertje wel een lichte ontsteking zit, want zijn vingertop is paars en een stuk dikker dan de rest. ik wacht het even af en misschien morgen even een soda badje maken voor zijn handje. die steken bij het opstaan heb ik ook, dat is denk ik van je banden. maar dit zat in het midden en deed veel meer pijn. daarna ook ontzettend veel afscheiding ineens. dus ik denk dat het misschien een propje is geweest
    @ rian: wow dan zul je zeker geschrokken zijn. gelukkig is het met de computer nog goedgekomen. handig een vriend die daar verstand van heeft. wat fijn dat jullie vrienden er zo goed mee om kunnen gaan. en wat lief dat ze al een cadeautje meegebracht hadden
    @ lein: wat heftig dat je zolang plat moest. lijkt me dat dan de muren wel op je af komen. hihi blijft toch leuk he zo'n test?
    @ babyengel: ik vind dat eigenlijk niet kunnendat iedere arts dat maar voor zich bepaald. daar zouden ze naar mijn mening vaste richtlijnen voor moeten hebben
    @ kinderwens: ja is ook wel begrijpelijk van je man. het is ook zo fijn om het met iemand anders nog te kunnen delen dan enkel met je partner. wat fijn dat je zo'n knaller had van MvM

hier misselijk en goed ook. ik moet elk uur iets eten anders houd ik het niet. en veel last van moeheid en duizeligheid. vooral ´s avonds ben ik erg duizelig, maar dan is mijn man gelukkig thuis

5. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Heb nog niet alles gelezen, en ben erg moe en heb barstende koppijn, dus dat komt later. Maar wou jullie wel laten weten dat de echo vandaag goed gegaan is.

Onze kleine frommel zat op de goede plek, m'n linkereierstok leek zover ze kon zien schoon.. en er was hartactie!

Voor wie benieuwd is hier een foto :)
    Bekijk bijlage 238352

Mooierd hé ;)

Ben best wel heel erg opgelucht, al blijf ik het spannend vinden.
    Volgende echo is met 9 weken (2 mei, 15.00), als alles goed gaat wordt ik daarna doorverwezen naar een verloskundige :)

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden, ff een paar dagen niet geweest hier en kan meteen een heleboel bijlezen. Ik zie een mooie echo voorbijkomen trouwens! super
    en ik zie ook wat over de Mvm. Ik doe mee sinds afgelopen donderdag, en het is idd een kleine moeite, terwijl je er zoveel vrouwen mee kan helpen.
    Hierbij nog mijn testje en het kadootje (ik heb gekozen voor de armband)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ kinderwens: ik kan je helaas geen antwoorden geven op je vragen. van gelnagels heb ik geen verstand. en slapen doe ik in principe redelijk, ben alleen heel vroeg wakker
    @ linda: oh wat ged, daar word je vast weer wat vrolijker van
    @ lara: spannend om weer aan het werk te gaan. ik hoop dat het goed gaat en dat je idd weer kunt gaan opbouwen, maar houd het allemaal wel goed in de gaten en loop jezelf niet voorbij hoor. ik heb wat slapen betreft heel veel geluk gehad. mijn zoon sliep met 2 maanden al 7 uur per nacht. heel af en toe kwam hij dan nog eens 's nachts voor een voeding, maar dat was eigenlijk alleen met zijn regeldagen. ik hoop maar dat we met de volgende weer zo'n slaapkop treffen haha. wat goed dat je een knaller had van MvM
    @ babywish: veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger van een plakbeebje
    @ sweetdreams: heel verstandig dan kun je gewoon lekker verder kletsen bij de juiste lijst straks als je nu al bij beide meeschrijft. slim bekeken
    @ katie: wat rot dat je test niet knalt. maar probeer je nog even te ontspannen. het hoeft niets te betekenen al begrijp ik je natuurlijk wel. gelukkig heb je de echo morgen al. ik zal voor je duimen meid. lastig dat het even helemaal botst met je stiefzoon.
    @ rian: haha mijn man vind dat ik voor het gemak maar gewoon alle 8 kannen in het toilet moet laten staan. toen ik zei dat ik er wel een plekje voor zou zoeken zei hij: waarom? lekker belangrijk!! haha moest ik wel om lachen. het zijn idd wat handelingen, maar het went. ik houdt het kannetje andersom vast met mijn vingers van de kan af en omlaag. dan kun je niet over je vingers plassen en het zit ook een stuk gemakkelijker
    @ lein: ik zou dan zelf nog even terugbellen. normaal gesproken moet je binnen een paar dagen wel iemand aan de tel hebben
    @ MH1113: wat zul je geschrokken zijn. en jeetje wat een lompe reactie zeg van je huisarts. hoe kan ze nu zo zeggen dat je een miskraam hebt? dat hoeft toch nog helemaal niet. heb je inmiddels nog meer echt rood verlies gehad of blijft het bij roze? ik hoop voor je dat je kindje lekker blijft plakken meid. moeilijk om dan nog een week te moeten wachten
    @ sandana: spannend. nog heel even en dan kun je een kijkje nemen
    @ frommel: gefeliciteerd met jullie goeie echo. en jeeeeeeejjjjj een kloppend hartje. tis idd een mooierd.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ cvo: gefeliciteerd met je knaller van MvM

9. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @frommel gefeliciteerd meid! mooie echo. wat een opluchting he?

@MH1113 wat kunnen sommige artsen toch ongeinteresseerd zijn he? ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook meegemaakt, ik kreeg een miskraam, dus ik dacht even de dokter bellen, zei de assistente: jammer voor je, maar wij kunnen verder niets doen, ze kon niet eens een beetje meeleven tonen. Toen bleek ik steeds zo vreselijk misselijk te zijn, ik weer bellen, dat zijn gewoon de hormonen zei ze... 1 week later nog steeds misselijk, oke dan toch maar een echo, wat bleek, zat er nog een kindje, ik had er 1 verloren en de andere zat er nog steeds (vandaar die misselijkheid)
    artsen kunnen natuurlijk niet alles weten maar een beetje meeleven is toch niet teveel gevraagd? Je kan al zo onzeker zijn tijdens de zwangerschap.
    In ieder geval hoop ik dat het goed mag blijven gaan bij jou... succes meid

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat een mooie echo! Ben benieuwd naar de rest, want zo langzamerhand komen er meer echo's toch?

Frommel gefeliciteerd met je kindje op de juiste plek en een mooi hartje dat klopt!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  12. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ frommel: super zeg, mooie echo, dat wordt een mooie baby hihi!

@ MvM: ik heb contact met ze opgenomen en kreeg een mail dat ze vandaag of morgen belt. Nog niks gehoord dus zal morgen wel worden. Nu las ik ergens van iemand dat je een vragenlijst moet invullen om te zien of je mee mag doen. Wat voor vragen staan daarop? Weet iemand dit? ik slik namelijk antidepressiva en vraag me af of dat geen bezwaar is?

Liefs Lilotje

13. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Volgens mij niet, waren vragen als bloedtransfusie voor 1980, hersenvlies transplantatie, antibiotica....

Tja je zult het vanzelf wel zien denk ik zo!

14. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Hoi iedereen,

Hier gaat het goed. Was vanochtend bang dat ik ongi was geworden, aangezien ik iets voelde lopen. Durfde niet goed naar de wc. Na een tijdje toch gedaan, maar gelukkig was het vals alarm.
    Wat betekend nnb?

15. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik ben er door mijn man achter waarom ik vandaag zo down ben.
    Toen ik het ziekenhuis belde dat ik zwanger was, hadden ze voor vandaag een echo afspraak gemaakt.
    Een halve dag later belde het ziekenhuis terug dat de PGD arts mij liever een week later wilde zien omdat ze dan meer zou kunnen zien. Ach dacht ik dat is goed. Maar ja anders had ik dus vandaag al mijn echo gehad. Nu volgende week, maar ja een week vliegt ook voorbij.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wees maar blij. bij mij vandaag geen hartje. had nu liever een week later echo gehad dan deze onzekerheid... sterkte met wachten

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Jemig Chantal wat een nieuws. Dikke knuffel en ik hoop dat het volgende week wel goed nieuws is.

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Snap dat je daar down van bent, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk zekerheid en een week wachten kan lang duren! Maar voor je het weet is je week voorbij en dan is je kindje al weer een week groter dus kan je weer meer zien! Succes met een weekje wachten en misschien chocolade ijs vanavond als toetje tegen de downigheid!

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Chantal...rot die teleurstelling...maar het is toch heel normaal dat het hartje pas rond 7 weken klopt of zit ik er compleet naast?

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Oh nee blegh ik ben vandaag zo misselijk. Normaal vind ik het heerlijk en werkt het ook goed. Maar moet nu aan niks denken.
    Toch bedankt voor het advies ;)

Deel Deze Pagina