@ Anneco, ik ben de tijd al voorbij dat het bloeden begon bij die miskraam was met 6w4d dat het bloeden begon en met 7w kwam het vruchtje. Was niet te missen want het was het enige stolsel. Ik hoor vaker dat jongens knuffeliger zijn en die trekken toch meer naar hun moeder toe? Ben je er al een beetje aan gewend dat er nog een 4e komt? Hier lust ik ook geen koffie meer! Doppler kan je op meerdere plekken kopen, oa op marktplaats staan er veel 2e hands. Even googlen op angelsounds dan vind je van alles. @ Blinky, hoop dat het eten een beetje gaat. Kan me voorstellen dat je gaat kokken bij veel knoflook, vind ik ook niks. Hopelijk is het iets eetbaars voor in de zwangerschap. @ MH1113, wat ontzettend klote voor je Knuffel.. hoop natuurlijk dat je stiekem gewoon wat korter zwanger bent en er maandag wel een vruchtzakje zit maar meestal voel je het zelf goed aan. @ Patriess, gelukkig ging je functioneringsgesprek goed! Klinkt niet fijn wat je had afgelopen winter gelukkig gaat het goed nu zonder.. heb zelf aan lamotrigine gezeten. Hier staat de pizza in de oven en heb trek, dus straks lekker volproppen en weer uitbuiken
@ katie: das echt balen hee!!! nog ffies volhouden voor je het weet is het zover... ff een weekje wachten, ( ik weet het het duurt voor je gevoel super lang ) @ blink zal ik je hub ff whatsappen whahahahaha grapje hoor ik hoop dat je alles een beetje kan binnenhouden vanavond @ anneco lekker die kachel op 10 zetten joh hihi @ kinderwens bodypump klinkt inderdaad niet zo handig als je al zo gaar bent hihi wel lekker ffies sporten @ svw welkom @ lein Joh alles kan nog ik hoop alleen niet dat het komt want als ik sommige meiden hoor prijs ik mezelf gelukkig @ hier alles nog steeds prrrrima morgen echo 3 hopen dat het hartje nog klopt maar daar heb ik het volste vertrouwen in verder een heeeeerlijk welverdiende dag vrij dus dan gaat de dag helemaal goedkomen... afgelopen weekend hebben we nog bezoek gehad van een hele goeie vriendin die op dit moment ook zwanger is en ik heb wat broeken mogen erven die voor haar te klein waren hihi kan ze gewoon al aan zo opgezet is mijn buik ( ik heb normaal echt een hele platte buik dus je ziet het echt wel ) nou ik ga lekker mijn andijvie maken hmmmmm
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Ik neem de rest van de week vrij en hopelijk doet dat wat goeds. Vanmorgen was het bloeden helemaal weg, maar nadat ik ging werken begon de pijn weer en kreeg ik weer het bloed. Maar toch weet ik natuurlijk wel dat een miskraam niet zonder reden gebeurt, en beter nu dan als het al een echt kindje is. Maar ondanks dat blijft het wel heel moeilijk. Omdat dit nog niet de planning was gaan we na dit alles wel weer voor een 2de ( '3de').. Maar ergens hoop ik op een wonder en dat we over 2 weekjes toch iets moois vinden op de echo!
Net belde MvM. Ze komt aanstaande donderdag m 1100. Ben benieuwd. Aan de telefoon klonk ze erg aardig. Hou jullie op de hoogte.
zoe1, wat fijn een kloppend hartje! Wist nieteens dat dat kon met 5.5 weken.. Gefeliciteerd! Didi2502, kan me goed voorstellen dat het wachten lang duurt.. maar wat al gezegd werd, over 3 weken zie je ook al zoveel meer.. hopelijk helpt dat je een beetje het wachten doorkomen.. succes met mvm! blinky, heerlijk hé die knuffels.. blijf ik ook van smelten. Ik vind inderdaad ook alles stinken of er vies uit zien... En koffie drink ik al een week niet meer.. Wordt er ook misslijk van als iemand naast me een bakkie drinkt.. katie04, jammer dat je geen echo hebt gehad, hadden ze dat van tevoren wel gezegd dan? Kan dat ze alleen uitwendig een echo kunnen maken, dan heeft het nog niet zoveel zin nee.. Sterkte met wachten tot volgende week. Babyengel, had jij met 8 weken al een hartslag op de angelsound? In onze gebruiksaanwijzing stond dat het vanaf 12 weken kon, dus wij hebben het toen pas geprobeerd. Vond het wel een fijn ding, hoewel het je ook onnodig ongerust kan maken als je het hartje inneens niet kan vinden .. in het begin was dat namelijk best wel zoeken bij ons.. En lekker... pizza patriesss, fijn dat je functioneringsgesprek goed ging.. MH1113, Jeetje wat naar dat er niets te zien was op de echo.. Niet waar je op hoopt. Sterkte! Hier eindelijk wat minder misselijk, net een broodje shoarma met knoflook en sambal gegeten... op goed geluk.. Vreemd genoeg zorgen juist de koolhydraatrijke maaltijden dat ik me ff wat beter voel.. das jammer...want die koolhydraten mag ik niet zoveel.. Verder heeft m'n moeder nu al d'r mond voorbij gepraat.. ze heeft het aan m'n tante verteld.. Vind het vervelend dat ze het niet voor haar kan houden.. maar heb ook geen zin in ruzie.. Hoop alleen niet dat straks iedereen het weet voor ik het zelf kan vertellen... Heb geen zin om het zo vroeg al met iedereen te delen.. voor het geval dat het misgaat, maar ook omdat ik het fijn vindt het even alleen voor ons en dierbaren te houden... Baal ervan..
MH1113 jammer dat er op de echo niet veel te zien was, sterkte ermee meid! zoe gefeliciteerd met het kloppende hartje, ik stond er ook van te kijken dat dat zo vroeg al kan. Rossi succes met de echo morgen Babyengel ik ben er hier al aan gewend hoor dat nr.4 eraan zit te komen, wou sowieso wel een 4e, maar dit was iets eerder dan wij verwachtten. is ook wel leuk eigenlijk (is nu al een eigenwijs frummeltje! ) maar ik moet me echt inhouden, want ik wil het eigenlijk wel van de daken schreeuwen. toch nog ff proberen m´n mond te houden ik zoek ff een leuke originele manier om het te vertellen.vorige keer kreeg ik die MK dus dat was niet zo´n leuke manier! iemand nog een idee?? enne mmmm pizza! heb ik ook wel zin in. maar ik heb al gegeten! frommel broodje shoarma?? ik moet er ff niet aan denken, maar ik heb idd ook vaak zin in van die vette dingen. Jammer dat je moeder d´r mond voorbij gepraat heeft, is echt niet leuk. Didi succes met MvM ik had ook een hele leuke vrouw
Hallo dames, Ik ben sinds gister weer thuis. Hlaas gaat het heel slecht en houd ik amper iets binnen. Ik ga dan ook een afspraak maken bij de dr. En vragen om sondevoeding. Ik ben echt helemaal op. Ik heb geen energie want ik krig ja geen voedingsstoffen binnen. @mh, wat een rotnieuws. Hopelijk volgende week wel iets te zien! Groetjes
Hoi dames, Ik heb nog niet alles terug gelezen, wat wordt er veel geschreven Gezellig! Ik heb zojuist een echo gehad en er was een vruchtzakje van 6.3mm te zien. We konden ons vruchtje nog niet zien omdat ik nog niet lang genoeg zwanger ben. De curettage is nu 5 weken en 4 dagen geleden en ik zal waarschijnlijk rond 4 weken zwanger zijn. Maar dat kon de gyn nog niet duidelijk zeggen. We moeten nu 10 dagen wachten en volgende week vrijdag krijgen we een nieuwe echo. Nog geen duidelijkheid dus en nog 10 dagen afwachten. Ik weet trouwens niet of een vruchtzakje van 6,3mm hoort bij een zwangerschap rond de 4 weken, weet iemand dit? Liefs
Ik zei laatst geloof ik dat mijn buik nog steeds plat is.. alleen 's avonds heb ik een beetje een bolling, maar lang niet zo dik als mijn vorige zwangerschappen. Ik slik een week of 5 nu ijzertabletten en dat werkt laxerend voor mij. Soms iets tè. Krijg een beetje krampen zo nu en dan dus ik slik ze nu om de dag, dan hoop ik de voordelen te houden en de nadelen wat minder te hebben. @ Frommel, ik weet dat er staat dat het vanaf 12 weken kan, maar ik heb het eerder geprobeerd en kon het hartje toen al snel vinden. Wist ook wel hoe het moest en het was bij mijn 2e kindje misschien scheelt dat ook. Heb meer meiden gehoord trouwens dat ze al eerder het hartje hadden gevonden. Het is idd wel even zenuwachtig als je het niet gelijk kunt vinden of weer kwijtraakt (en dat laatste heb ik wel vaak). Niet leuk dat je moeder haar mond voorbij heeft gepraat pff ik zou echt boos zijn! Misschien kan je vragen of je moeder en je tante beiden hun mond kunnen houden? Hier gaat een broodje shoarma er ook wel in, inderdaad de calorierijke maaltijden, net zoals mijn pizza. Maar moet wel mijn pilletje dan hebben genomen anders belandt het in de wc @ Lara, jouw dochter zit ook nog volledig in de luiers? @ MH1113, hier ook gelijk er weer voor gegaan na een miskraam, en het gebeurt idd met een reden, maar dat maakt het nu niet makkelijker. Het is even erg verdrietig hopelijk sla je je er goed doorheen. @ Rossi, sorry mijn zoon en man hadden de pizza's al opgegeten
@anoniemass o meid wat rot! ik hoop dat je snel sondevoeding mag dat wil nog wel eens helpen. beterschap en sterkte!! @flashyfly ik heb geen idee wat betreft de grootte van het vruchtzakje, maar als ik heb goed begrijp was jij gelijk na je MK zwanger? bijzonder hoor... ik hoop dat het goed mag blijven gaan en dat je bij de volgende echo al wat meer kan zien
heb net een lekkere pizza besteld! mijn man kwam net thuis van z´n werk en die had er ook wel zin in! joepie! mmmmmmm
@babyengel hier ook nog een meisje in de luiers (09-2009) ze wil wel af en toe op het potje, maar vind die luier ook wel best zo. vorige week nog een poging gedaan, maar toen had ze binnen een paar uur 3x een ongelukje... ik dacht laat maar, heb er nu ook niet zo veel zin in!
Hallo dames zoals in mijn onderschrift te zien is. ben ik ook uitgeteld in december.. het is allemaal nog erg onwerkelijk en ook beetje eng vandaar,dat ik me niet eerder heb gemeld. hopelijk kan ik nog meeschrijven als ik het iig bij kan houden.. Gefeliciteerd allemaal xxx
Sorry, beantwoord alleen even vraagje luiers, zit op tel en weinig tijd, morgen maak ik het goed. Babyengel, vandaag heeft ze voor het eerst een dag zonder gedaan, 2 kleine ongelukjes , ze plast wel vaak op potje en wc. Maar zag net dat de eerste waterpokken zich openbaarde, dus weet niet of morgen een goede dag is om verder te gaan met zindelijkheidstraining. Morgenochtend gelijk bloedprikken, mijn moeder kan niet met 100 % zekerheid zeggen dat ik ze gehad heb vroeger....
@ svw welkom @ Zoe wat gaaf van je echo!! Dan ben je dus iets minder lang zwanger als je banner zegt? Dat je al zo vroeg het hartje ziet kloppen, echt mooi! Super! @ MH1113 Ow meid wat naar voor je! Ik wens je veel moed en sterkte toe. @ dames Dank jullie voor de lieve woorden en goede steun. Ik voel me weer beter @ babyengel Ja, jij hebt ook je spannende tijd nu! En zeker in verband met je dochter*. Veel sterkte meis! @ rossi succes met de echo morgen @ flashfly Gefeliciteerd met je goede echo!! Echt heel erg fijn voor je! @ anonymass Wat moet jij je beroerd voelen als je om sondevoeding wil vragen. Maar inderdaad, als je niets binnen krijgt/houd moet je daar niet te lang mee wachten. Succes meid!
@anneco en Lara1 nu jullie het over luiers hebben mijn meisje is net twee geworden 10 dgn geleden, wannweer begonnen jullie met zindelijkheids training?
Is een doppler niet gevaarlijk voor de baby? @Rossi85; Ik heb heerlijk gefitness en ben nu super fit! Echt een heerlijk gevoel. Doen jullie ook iets aan sport? Zo ja, welke? En hoe passen jullie de training hierop aan? @BabyEngel; Hmmm pizza, dat lust ik ook wel! Ow of shaorma van frommel... hmm... Ik heb vandaag HokkenMie gehad, ook lekker. @frommel; wat balen dat je moeder zich al versproken heeft, ik hoop voor je dat ze het verder idd wel stil kan houden