1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Manlief is nu heel erg betrokken maar dat komt ook door de gesprekken die we de afgelopen jaren erover hebben gehad. In mijn vorige zwangerschappen heb ik hem erg gemist. Ook al liep ik met een hele dikke buik hij dacht dat ik alles nog gewoon kon en niet moest zeuren. Ook mee naar controles vond hij maar lastig. En nu is het heel anders. Hij wil elke controle mee en heeft het al geregeld met zijn werk dat dat kan. Ook nu legt hij bijna elke avond zijn hand op mijn buik en s avonds bidden we samen dat het nu goed mag gaan.

Meiden een tip. Praat met jullie mannen wat jullie willen zo weten hun ook beter wat ze kunnen doen. Voor hun is het nog onwerkelijker dan voor ons vrouwen. En we moeten de mannen gewoon een handje erbij helpen is mijn advies. Het is een hele bijzonder tijd van jullie samen

2. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @kinderwens: wat een mooie foto. ik ben superjaloers op iedereen die een goede echo hebben gehad, dat wil ik ook. Moet nog 2,5 weken wachten. ;(

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ja geweldig he... Je kunt er nog niets uithallen, alleen een klein bolletje!
    Maar als je dan het hartje ziet... Dan dringt het pas tot je door!

Ik vind ook dat praten met je man belangrijk is, al is het voor hun zo andrs!

4. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Nou mijn man heeft ook weinig intresse hoor, hij zegt dat het komt door de mk. Hij is bang dat het weer gebeurt maar ik heb er nu wel een goed gevoel bij en vorige keer had ik vanaf dag 1 al zo'n gevoel dat er iets niet goed zat.

5. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Didi, de dagen vliegen zo voorbj, voor je het weet is het zover!

6. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ik gun het iedereen van harte.

7. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kinderwens prachtige echofoto's! Super mooi.
    @didi misschien een troost voor je..het lange wachten geeft jou een eerste echo met al meer een klein babymensje erop..ach wat moet ik zeggen..wachten is k.t
    @klachten pff ik ben echt heel moe en kan gehele dag misselijk gevoel..maar niet zo erg dat ik moet kotsen
    @rian prettig voor je dat je een echo krijgt. Sterkte
    Ik ben jenaam effe kwijt..maar sondevoeding..heftig zeg..wat zul jij je beroerd voelen..ik heb het heel erg met je te doen..ben je eerder zwanger geweest..zo ja had je het toen ook? En hoelang?
    Morgen gaan ze een offerte maken voor rolluiken voor de ramen van mijn zoontje...hopelijk zal hij daardoor later wakker worden dan 6.15 uur.
    Verder slaapt hij altijd door. Ligt er om 18.30 er al in. Hij sliep snel door. Dus aanstaande mama's er is hoop dat je niet een jaar gebroken nachten hebt..
    Slaap lekker dames..morgen weer een dag verder

8. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ rian je onderschrift..aangepast omdat ik niet kan typen...haha ik dacht dat huisartsen niet konden schrijven...maar typen dus ook niet

9. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Dat is ook weer zo. Verder ben ik hier ook erg moe, maar echt in slaap komen lukt me niet.

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hahaha zelfs wij worden digitaal! Maar moet zeggen dat ik best een netjes handschrift heb! Erg on-dokters

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Kinderwens: prachtige echo gefeliciteerd!!!

12. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Goedemorgen meiden, weer een dagje verder!

Ik maak me een beetje zorgen hier. Net bij eerste plas het idee dat er misschien een drupje bloed ofzo bij zat, maar kan ook een donkere plas zijn geweest (heb ik wel vaker 's ochtends) maar net bij tweede plas had ik weer het idee een heeeeel klein beetje bruin/rozig te zien op het papiertje. Bah ik maak me gelijk weer helemaal zorgen. Maar even afwachten of het straks weer zo is of niet. Zouden jullie anders bellen naar t ziekenhuis (ben daar al langer onder behandeling) of niet? Maak me wel druk nu erom..

@ Rian: heel erg veel sterkte vandaag met de echo!

13. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Lilotje,
    Als je je zorgen maakt gewoon bellen, hun beslissen dan of het nodig is om een echo te maken of niet.

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Lilotje ik zou het even afwachten hoe het verloopt vandaag, maar als je je veel zorgen maakt even bellen. Ik had in de 5e week van mijn zwangerschap ookeen paar keer wat rozige afscheiding bij het afvegen. Heb ook gebeld en verloskundige was niet zo onder de indruk. En ik moest afwachten en kijken hoe het ging.

Veel succes!

15. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Goedemorgen,

@lilotje, als je je ongerust maakt, gewoon bellen.
    Beter een keer te veel bellen dan te weinig.

16. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Didi2502 leuk he zo'n dikke test streep bij MvM :)

@ Katie wat een verhaal :( wel lief van je man dat hij meteen gekomen is. En vreemd van je ha dat je kan 'kiezen' om die medicijnen te nemen...als het noodzakelijk is. Naja ik zal heel hard voor je duimen voor de echo a.s. dinsdag

@Lein79 Lekker he die geurtjes waar je opeens niet tegen kan en onwijs misselijk van wordt. Ik heb het 'gelukkig' pas vanaf nu met 7 weken zwangerschap :)

@ Rian85 :( succes vandaag met de echo, hoop dat het al leeg is en dat de andere ellende van veel krampen je bespaard blijft

@ Blinky krijg je al vragen van je omgeving? ;)

@ Lilotje Lekker bezig in huis joh! en mijn man vind het prachtig (alleen in het postje van de MvM piesen vind tie niks haha).Nee hoor hij is er uiteraard minder bezig als ik maar hij is heel lief. Hij maakt 's ochtends het brood klaar (ik laat de hond uit) en dan vraagt tie hoeveel boterhammen ik wil. Als ik 4 zeg, dan maakt hij er heel lief van: 'of wil je er nu 5, want kleine smurf moet ook eten' ..dus ik heb niks te klagen hier over mijn hubbie
    Ow en hij vind het niet leuk dat hij nu de kattenbak moet doen :D
    Als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen! daar zijn ze voor

@ Kinderwens Mooie echo meid, gefeliciteerd!!

@ hier, nou de misselijkheid is hier begonnen. vanaf week 7 van start. Gisteravond (helaas is het geen 'ochtendmisselijk' maar heel de dag door) was ik ook weer zo misselijk en daarbij was ik ook aan de diarree...mzzz geen fijne combi haha. Verder erg moe en in spanning voor de eerste echo, volgende week donderdag.

17. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @kinderwens gefeliciteerd met je prachtige echo, mooi he? om dan zo een hartje te zien kloppen. ik vind het zelf dan altijd een stuk realistischer geworden als je het ff gezien hebt.

@anoniemass hoe is het? we horen niks meer van je... hopelijk betekend dat niet dat je te ziek bent om wat dan ook te doen...sterkte meis

@cvo is bij jou nu de misselijkheid begonnen? sterkte meid... probeer de hele dag kleine beetjes te eten, dat werkt meestal het best.

18. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Rian heel veel sterkte vandaag bij de echo.

19. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anneco ja idd thanx :) en ik probeer inderdaad elke keer kleine beetjes te eten, maar soms alleen al van de gedachten om wat te gaan eten wordt je misselijk. maar als je idd niet eet wordt je weer misselijk van de honger...tis toch wat. We moeten er maar wat voor over hebben :D
    hoe gaat het bij jou en je kwaaltjes?

20. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @cvo hier nog heel goed, bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook altijd de hele dag kotsmisselijk, maar nu dus nog niet... of het moet nog komen :D

enne ik heb een afspraak voor een echo
    vrijdag 11 mei 10.30 uur
    joepie!!
    alleen nu nog 3 weken wachten

Deel Deze Pagina