1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    wouw Rian, wat verassend en geweldig. Even verwerken idd, dit is wel het omgekeerde wat je verwachte van de echo! :) Gefeliciteerd ook weer met je zwangerschap :)), dat je maar niet weer zo hoeft te schrikken.
    Super, wat een wonderbaarlijke wereld leven we toch in.....

2. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Oh rian,

Wat gaaf dat het toch allemaal blijkt te zijn. Had je het al aan mensen verteld (zowel van de zwangersschap als van de ( gedachte) miskraam)?
    Lijkt me raar om dan te zeggen dat het wel goed zit. Geniet er in ieder geval van. :)

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ja ik had het iedereen al verteld dat het mis was. Zo kon ik tenminste lekker uithuilen bij iedereen... Heb een mail rondgestuurd met als bijlage de echo. Mijn moeder wel meteen gebeld, die helemaal in tranen ergens midden in Barcelona staat.

Begin langzaam weer een beetje op aarde te komen...

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Wauw wauw wauw Rian. Ik had er over gedroomd dat het wel zou zitten bij je. En nu is het nog waar ook. Super super gefeliciteerd. Wonderen bestaan

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb nog niet bijgelezen, maar was benieuwd hoe het met rian was gegaan vandaag. waaaaaaauuuuuuwww oh meid van harte gefeliciteerd. wat een bijzondere dag voor jullie

6. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    @Rian wat geweldig!!:D

7. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    @dames die al een echo hebbe gehad geweldig he zo'n klein wondertje!
    Ik kan nie wachten tot mijn echo
    Hoe zet ik trouwens mij afspraak in kleur?

8. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @justme, waarom mag je niet meedoen met MvM?

9. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje... we zijn een beetje bijgekomen van de (blijde) schok... Ik ben gewoon nog zwanger!!!!!!!!!!!! Ongelofelijk en een hartje dat heel duidelijk kloptje, ik ben zo blij!

Bedankt voor alle lieve berichtjes, jullie zijn wel mijn steun en toeverlaat tijdens deze achtbaan van emoties!

10. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hello girls...

eerst even @ Rian helemaal goed meis!!! super :) ben heeeel blij voor je * knuf *

@ hier woensdag de echo gehad en weer helemaal goed!!!! joehoeeeee sterkere hartslag en alles zag er prima uit !!!!
    ik begin er steeds wat meer in te geloven zucht..... happy me hahaha, misschien wordt het dan nog echt wat :D

ben super verkouden dus ik slaap nog slechter dan eerst! bahbah verder nog steeds geen kwaaltjes, behalve de boobjes en de dikke buik ( oh het is echt te zien hoe erg is dat ) en de moehied die nu dus nog erger is bahbah ben net bij KV geweest en betere neusspray gehaald ( nu echinaforce en zoutspoeling helpt voor geen bal )maar staat in de bijsluiter dat je hem wel mag gebruiken maar alleen op doktersadvies ( Rian ??? ;) ) hihi ik ga zo de HAP wel ffies bellen wil geen risico nemen!!

verder heb ik het ontzettend druk thuis en op het werk dus ik ben niet echt de meest actieve meer hihi!

hebben jullie al plannen voor het weekend?? iedereen in ieder geval een fijn weekend maar dat zal wel lukken he :D

11. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    OOOhja en MvM is geweest-> Rossi doet mee hoor :D

12. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Plannen zat, misschien wel iets teveel. Morgen komt mijn vader om te helpen bij de administratie. ( kreeg een brief van een incasso, maar daar klopt helemaal niets van. Nu kijken wat we kunnen doen). Dan 's avonds naar een vriend. Gaan we lekker films kijken. Zondags ben ik een jaar getrouwd en gaan we naar Scheveningen om het te vieren. 's avonds naar de musical wicked. Erg druk, maar wel erg leuk.

13. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Lekker druk dus haha!!!
    Balen van t incasso bureau ze zitten nu echt overal bovenop he!! hoop dat het snel opgelost is
    ik ga 9 mei naar Wicked ben heeeeel benieuwd, laat je ffies weten hoe het was?? enne alvast gefeliciteerd natuurlijk he :);)

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heb weer mooie echo's gezien super meiden! En rian jeetje wat moet dat dubbel zijn geweest! Maar ik ben zo blij voor je!! Geweldig

Xxxx

15. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Meiden, ik denk dat het niet goed gaat bij mij.
    Wat vanochtend begon als een heeeel klein beetje bruin verlies gaat nu steeds meer op bloed lijken. En het wordt steeds meer met afvegen. Heb het ziekenhuis gebeld, ze kon me niet geruststellen. Of het blijft gewoon goed gaan en het hoort er gewoon bij, of het is het begin van dat het mis gaat. Ik heb dinsdag sowieso een afspraak staan voor de eerste echo dus ik moet tot dan toe afwachten. Ze was wel erg lief aan de telefoon en mocht alles vragen, heb wel een half uur zitten bellen! Was bang dat het mn eigen schuld zou zijn omdat ik gister veel zware dingen gedaan en gesjouwd heb maar dat heeft er absoluut niet mee te maken. Ze zei dat ik het weekend maar een beetje afleiding moest zoeken en afwachten tot dinsdag. Ik moet zeggen dat het niet goed voelt en ik heb het idee dat het mis zal gaan dit weekend, heb erge last ook van mn onderrug.

Als het mis zal gaan kan ik er helaas toch niets aan veranderen, dus blijf redelijk rustig. Meer dan afwachten kan ik niet doen...

16. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ rian: WOW meid wat een verrassing, jeetje, het klonk toch echt als een MK maar dat was het dus niet, wat enorm fijn!!! Kan me voorstellen dat je emoties alle kanten opschieten nu hihi, probeer maar lekker weer te genieten!!

17. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @lilotje, heel veel sterkte. Hou je ons op de hoogte? Zal voor je duimen.
    *knuf*

18. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ lilotje OOh wat klote hee :(

Sterkte meis ook van mij een dikke knuffel

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    klinkt heel bekend. mijn man was precies zo met de eerste. nu is hij heel anders. hij wilde vorige week al beginnen in de nieuwe kamer van denny zodat het maar vast klaar is haha. als ik ergens over begin zoekt hij het gelijk op. ik denk dat het voor hem nu anders is, omdat hij nu weet wat het betekent om een eigen kindje te hebben. hij gaat er nu helemaal voor, zo leuk

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje meid, wat vervelend. Ik wens je heel veel sterkte het komende weekend en maandag. Hopelijk houdt het bloeden snel weer op, maar je kan inderdaad niet meer doen dan afwachten.

Heel veel sterkte en moed de komende dagen, en ik bid voor een mooi en gezond kindje.

Deel Deze Pagina