@babyengel m´n dochtertje was niet zo lekker en dan kruipt ze het liefst bovenop mij, en als ik haar dan weer naast me leg dan ligt ze in no-time weer bovenop me... nou ja, ik kan er ook wel van genieten, maar een hele nacht... ik ben dus hartstikke stijf
Ja hier ook, jij hebt toch geen MK's gehad in het verleden? Knuffel meid ik hoop op een mooie echo vanavond!
@ katie: gefeliciteerd met je goeie echo. wat een opluchting. en wat heerlijk dat jullie het hartje gezien en gehoord hebben @ mandy1986: welkom en gefeliciteerd @ lilotje: gefeliciteerd met je goeie echo. wat zul je geschrokken zijn toen je zo'n plas bloed had verloren. wat is het dan fijn om een hartje te zien knipperen. prachtig boontje heb je. de allereerste foto van jullie kindje @ babyengel: jammer is dat dat je eerst een gesprek krijgt en pas later een echo. ik vind het wel fijn dat het bij onze praktijk andersom is. succes met wachten. hopelijk gaat de tijd snel voor je. jammer dat je geen therapie kunt krijgen voor je bekken. dan is het te hopen dat het niet veel erger wordt straks. tja ik heb het al vaker horen zeggen dat je bij een meisje zieker bent, maar we zullen het pas weten als de kleine er is. @ chantal: oh wat vreselijk meid. heel veel sterkte. ik had het zo gehoopt voor je. heel veel sterkte @ lara: heel veel succes met wachten tot vanavond. ik hoop dat jullie een mooi knippertje zullen zien @ anneco: haha lekker knus met je dochter. kan me voorstellen dat een hele nacht dan wat teveel is haha
@Lilotje. Super meid, mooie echo! @Chantal, veel sterkte meid! @Hier Ik ben erg moe, de hele ochtend misselijk geweest op het werk. Heb nu zelfst moeite met lezen, dus niet iedereen een reactie kunnen geven. Ik ga nu even slapen, moet vanavond een presentatie geven, dus ook fit zijn. ' Ik ben benieuwd naar de foto's van de andere echo's!
@ lara: heel veel sterkte vanavond, ik denk aan je! Snap je bezorgdheid. Ben zelf eerder nooit zwanger geweest of een MK gehad en ik had al zooooveel zenuwen dus snap dat als je die ervaring wel hebt, je je erg druk kan maken. Ik hoop op een supermooie echo met kloppend hartje voor jullie! Hier weer de hele middag liggen slapen. Net wakker en naar de wc gegaan, weer redelijk was rozig verlies. Bah ik wil gewoon dat dat ophoudt! Snel maar weer even de echo foto's bekeken om mezelf gerust te stellen..
Vervelend zeg meid... hier gelukkig sinds zaterdag niets gezien. Maar dat roze verlies wat je hebt heeft blijkbaar niets met je zwangerschap te maken, want je kleine boontje zit er nog heerlijk!
Ja ja hier is hartactie in de tent heb n inwendige echo gehad omdat ze t dan beter kon zien. Over 3 weken herhalingscho met nekplooimeting. Dan wordt def. Datum bepaald. Bij Jenna destijds deden ze als de echo meer dan een week verschil aan gaf de datum veranderen maar nu doen ze t als t al een dag verschilt. Heb tegen beeb al gezegd dat t maar heeeeel hard moet groeien dan komt de datum misschien wel naar voren (kan ik alleen hier niet meer mee kletsen ) Ik moet nog ff afspraak maken met gynaecologie om te kijken of hij aan groeiecho tzt wilt doen (ivm kans op grote baby) en vanwege schouder blijven hangen bij Jenna. Inleiden gebeurt hier nu vanaf 41 weken en niet meer halsstarrig volhouden aan 42 wkn. Is veranderd gelukkig (ik was 2 weken overtijd). Kortom veel info gehad. Zag ook al dat echo van Katie en lilo goed was. Yesss. Suc6 lara en blinky straks. Reageer straks ff verder.
Knuffel meid, straks zie je vast een mooi kloppend hartje! Mila wat goed, ook al een mooie echo jee.. niet stiekem je beebje nog harder laten groeien he
@ Mila: wat fijn, ook een goede echo! Het verhaal van je kindje klinkt als toen ik zelf geboren werd. Ik was 10 pond en 58 cm, megababy dus, hihi! Ben ook blijven haken met mn schouder waardoor ik toen een gebroken sleutelbeen had! Lijkt me voor de bevalling minder prettig hoor!
@hier, hier gaat alles goed. Ook met mijn man gaat het nu weer goed. Hij heeft nergens meer last van. Wel 'schrok' ik vanochtend toen er een ambulance langs reed. Kreeg ff weer een deja vu van gisteren. Hier ook erg moe. Merk dat ik niet teveel afspraken op 1 dag moet plannen. Nu lekker rustig aan doen en straks wandelen met een vriend en mijn man.
haha ja dat heb ik ook hoor iedere x weer spannend ik prijs de dag dat ik normaal naar de wc kan zonder krampachtig te doen haha
wat denk jij er staat een portie aan me bed dan hoor whahahaha ohw ja voor t lijstje 08-05 intake Vk 10-05 termijn echo gyn
Oh dames wat een goede dag vandaag wat betreft de echo's! Nu de andere 2 nog!! Wij hadden net pizza besteld (ik kan me momenteel niet aanzetten tot koken in de avond ben ik echt op m'n slechtst) komen ze verdorie met een verkeerde pizza aanzetten, en dan ook nog met dingen die ik niet mag!! grrrrr Manlief heeft m inmiddels op, ik wacht nog!!