@ rossi: was leuk bij onze ouders hihi. alleen schoonpa was er niet. dus die heeft het van mijn schoonma gehoord. vanavond zien we zijn reactie.ach je arme man. misschien maakt hij zich wel zorgen en dat hij daardoor wat onrustig is @ rian: dank je. we zijn er heel blij mee, maar er komt wel ineens een hoop op ons af nu. ik heb ook niet veel geslapen vannacht
@mila; wow wat mooi, je ziet al echt een vormpje! @lara, gefeliciteerd, wat fijn! En een orachtig boontje! @blinky! Super... gaaf zeg, ik krijg er kippenvel van! Wat mooi...
hoi dames ik zit hier net ff bij te lezen, en wat zie ik Blinky?? een tweeling! wat gaaf! gefeliciteerd. Ben je al een beetje gewend aan het idee? @lara en mila jullie ook nog gefeliciteerd met jullie klein garnaaltje @rian bloedverlies, ik wil je niet depri maken, maar bij mijn vorige zwangerschap heeft het tot 20 weken geduurd dat bloedverlies. Het is heel vervelend en je schrikt je iedere keer rot, maar het kan dus ook gewoon goed gaan! @hier lekker geslapen vannacht, lag om 10 uur al in bed. Ik ga vandaag met 2 vriendinnen op bezoek bij een vriendin die in Belgie aan haar rug is geopereerd (2e operatie vh jaar) dus ben de hele dag op pad.
en blinky vandaar dat je zo misselijk bent, er zitten d´r 2! bij mijn vorige zwangerschap (was in 1e instantie ook een 2/ling) was ik ook zo vreselijk beroerd de hele dag.
Wowwww, gefeliciteerd zeg. Mijn man had het ook wel graag gewild. (wij waren in oktober zwanger van een twin) maar nu zit er bij mij echt maar 1 Leuk hoor, geniet er van.
Lara ook nog gefeliciteerd met je garnaaltje Hier een buttdag. Kom niet op gang. Heb een pesthumeur en ben misselijk. Niet grappig. Hoop dat deze dag snel voorbij is. Als ik me zo beroerd blijf voelen, ga ik naar huis. Duurde ook lang voordat ik echt lekker sliep en de wekker ging te vroeg. Sorry voor het geklaag. Hoop dat rest een betere dag heeft.
bedankt meiden. we zijn er heel blij mee al zijn de zorgen nu wel wat groter natuurlijk. ik heb vannacht niet veel geslapen, er gaat nu zoveel door mijn hoofd. ik geloof nooit dat mijn man zich goed op zijn werk zal kunnen concentreren. @ anneco: ja dat zei de vk ook al, dat ik daarom zo misselijk ben en ook dat daar die nu al dikke buik vandaan komt. en dan helemaal omdat ik nog steeds 2 keer per dag bv geef. haar advies is wel om dat af te bouwen, omdat het anders echt te zwaar gaat worden. en denny heeft mama zelf harder nodig dan mama's melk natuurlijk. @ mila: balen dat je zo'n rothumeur hebt vandaag. hopelijk klaart het nog een beetje op.
Net gebeld voor afspraak echocentrum: Nog een kleine 4 lange weken tot volgende echo, pfff vindt het nu al te lang duren. Ben dan 12w2d 21 mei 9.30 uur - termijnbepalingsecho + nekplooimeting
Mila, dat is inderdaad nog even wachten, maar gelukkig heb je gisteren wel een prachtige echo gehad! Blinky, echt heel gaaf! Gefeliciteerd meis! En straks zou tandemvoeden toch niet meer echt lukken denk ik met een twin en Denny, en het lijkt mij inderdaad heel pittig zwanger wezen, goed dat je langzaam af gaat bouwen dan ...Al zal het even slikken zijn...
Nee! Meen je niet! Pfff ik zou ook gek worden hoor van onzekerheid!! Ik kon al niet wachten, nu nog een week en dan ben ik waarschijnlijk 8 wkn. Konden ze dat temijn bepalen niet eerder doen dan?
Hallo dames, Ik begin me langzaamaan wat beter te voeleon. Eten gaat nog moeilijk, maar wel al n beetje Gisteren een prachtige echo.gehad iduidelijke hartactie en hij bewoog zelfs al n beetje zei de vk! De termijn klopte ook. Dus vandaag 7+6.. Volgende afspraak is dinsdag 11.10 11 weken echo fijne dag!
Hey meiden, Hier een rotdag geloof ik. Blegh geen idee waarom maar alles zit tegen. Net in de auto alleen maar file gehad, 3 keer verkeerd gereden, iedereen deed raar op de weg pfff en ik kreeg verschrikkelijke hoofdpijn. Ben blij dat ik weer lekker thuis ben en ga vandaag verder helemaal niks doen! Heb een mooi fotolijstje gekocht voor de echofoto en die staat op mn nachtkastje Kan niet stoppen met ernaar kijken, ongelofelijk dat dat kleine vlekje nu al een kloppend hartje heeft en straks ons kindje is met alles erop en eraan! Verder net lekker even geshopt voor mezelf. 4 shirtjes gekocht en een sjaal en oorbellen en lekker douchegel dus ga straks gewoon heerlijk uitgebreid douchen en daarna nieuwe kleertjes aan Fijne dag allemaal vandaag!
Nou hier ook een rot dag hoor, vanochtend en zwaar gesprek met mijn manager gehad, weet nu nog niks over mijn contract grrr. Maar gelukkig heb ik net gevraagd of ik de rest van de dag vrij mocht en dat mag, jippie ik ga mezelf eens lekker verwennen ik dacht aan schoenen ofzo. Verder af en aan behoorlijke twijfels of mijn zwanger zijn heb weinig klacht heel soms wat misselijk meestal halverwege de middag verder mag ik niet klagen maar toch ben heel onzeker deze keer hoor echt wat een MK allemaal met je kan doen net normaal! Ok genoeg gezeur! Iedereen met een kloppend lampje onwijs gefeliciteerd het is jullie allemaal zo gegund en nu blijven plakken!!
Nou ik heb zojuist een gesprek gehad met de gyn (die had de ha voor me gemaakt) Gevolg, per direct overgezet van de verloskundige naar de gyn, meteen 30 spuiten fraxiparine kunnen halen, morgen spuitinstructie in het ziekenhuis. Daarna mag ik elke dag zelf een spuit zetten.. Elke maand op controle komen in het ziekenhuis. Echo van de 15e is verplaatst en wordt nu 10-05-12 2e Termijnecho + nekplooimeting Maar oh wat baal ik verschrikkelijk van het feit dat ik hier zelf om heb moeten bedelen zowat...En nu de vraag waardoor de miskraam van vorig jaar is ontstaan, weet dat we daar nu niks meer aan kunnen doen, maar het vreet wel een beetje aan me..
Alle dames gefeliciteerd met jullie mooie echo's. @blinky wat onwerkelijk lijkt mij..twee kindjes. Gefeliciteerd. Ergens in mijn achterhoofd zit ik ook constant te denken..het zouden er toch geen twee zijn.. Vandaag voor het eerst overgegeven..en wat ben ik constant moe..gisteren tussen de gesprekken in de auto gaan slapen.. Ik ga weer proberen te werken..tot later..
@ Blinky soo dat is al een buikje hoor! en vindt je het gek als je er twee hebt! haha super hoor, al watbijgekomen van de schrik?? @ rian wat super dat er tcoh nog een kloppend hartje te horen is! balen alleen van dat bloedverlies, misschien de vk bellen voor geruststelling? @ Linda nee wat ontzettend k*t..sterkte meid @Sandana brr wat een verhaal van je oom gecondoleerd @Katie jeeej super nieuws meid @Llilotje ook super nieuws! nu genieten meid @Chantal heel veel sterkte en een dikke knuffel @ Lara jeeej nog een kloppend hartje hier sinds gisteren geveld door een lekkere verkoudheid, en dat in combi met misselijkheid is niet echt lekker. Dus vandaar dat ik weinigi reageer, heb alleen maar op de bank gelegen en geslapen Morgen onze eerste echo en ik vind het zo spannend! Over 24 uur weten wij of er een mooi kloppend hartje is of niet..!
Zag al wat mooie echo's voorbij komen...prachtig!! @blinky gefeliciteerd met je 2ling was ook wel aan je buik te zien haha @hier ben zowat de hele dag misselijk bleghh... en het word met de dag erger maja ik heb het ervoor over Nog 13 dgn wachten tot echo...wat duurt dat lang zeg ff kijken of het lukt om mn afspraak in kleur te zetten 8 mei 11:50 vk in zh controle+echo