Yes!! Yes!! Positest! Ik ging er niet eens vanuit deze maand. Had het helemaal losgelaten. Maar mn periode stopte na een dag, dat gebeurde bij eerste (dochter 1 jaar) en tweede (mk na 6,5 week) ook. Had nog een test liggen. Eigenlijk woensdag pas NOD en ook midden op de dag getest met een niet vroege test en een dikke vette streep haha. Woensdag nog maar eens. Vermoedelijke datum 4 december. Na een miskraam vind ik het wel heel spannend, ook om hier nu al te zijn. Maar ik ben zo blij, wil het van de daken schreeuwen haha. Dus maar 'veilig' hier posten. Oh ik hoop niet dat er al een december forum geopend was, maar ik kon er geen vinden. Maar dan hoor ik het wel... Ik wacht op jullie komst!!
Ik ben moe. Heb zowaar overdag geslapen. Ik kukelde zo in slaap. En mn boobies zijn gevoelig. Voor de rest nergens last van. Blij. Maar ook onwerkelijk. Wil graag de drie maanden voorbij haha. Ik ben benieuwd wanneer de eerstvolgende zich meldt...
Haha al echt zwanger. Honger s avonds laat, snurken als een os, vroeg wakker, want plassen en best wel trek. Ik voel mn baarmoeder, een wat 'zwaar' gevoel. Vandaag eigenlijk mn NOD dus nog maar eens een test doen. Ga voor digitale met aantal weken aanduiding. Zal er vandaag iemand me gezelschap komen houden? Ik klets wel door, maar wel wat eenzaam. En ik wil t zo graag delen. Maar in omgeving houden we het nog stil. Geduld is een schone zaak.
Yep. Tweede test loud and clear. Binnenkort mn banner maar eens inrichten. Al iemand met een positest?
Hier ook een positieve test vandaag. Twee dagen overtijd dus toch maar getest! 2 december uitgerekend. Gaat onze tweede worden. Hebben al een dochter van oktober 2011. Ze zullen dus twee jaar schelen als alles goed mag gaan.
Hallo, Ik praat graag mee. Mijn vermoedelijke datum wordt 1 december. Pas net 2 maanden gestopt met de pil.. Super snel, super blij maar super onzeker! Het zijn tenslotte pas 5 weken. Spannend he! Ook ik voel me al echt zwanger, vooral hele zere borsten, honger maar toch misselijk. En natuurlijk gewoon ontzettend blij! Tot snel!
Beste Daantje11 en Lisettevers, Gefeliciteerd!!!! Er was al een eerste helft december groep! Zag ik later pas. Komen jullie daarheen? Zijn al met z'n zessen. Staat onder andere forum, Bevallingsforum.
He Duus, kan je me een link geven.. Ik kan het echt nergens vinden Hahah ben niet zo handig geloof ik =========================================== Gevonden