ik ben 28 jaar oud ,zwanger van ons 3e hummeltje. heb al 2 zoons van 4 en bijna 8 en woon sinds 2 jaar in etten leur. vanuit de grote stad [ eindhoven ] naar een klein dorp 80km verderop was een grote aanpassing. en het leggen van sociale contacten is dan ook niet echt makkelijk. helemaal nu ik zwanger ben mis ik het kleppen over vanalles en nog wat , samen shoppen [ nu voor babykleertjes haha ] etc etc etc. mijn man is de babywinkels inmiddels ook beu aan het worde hihi. dusssssss daarom hier opzoek naar contact... :]
Ook ik kom uit breda, pril zwanger, nog maar 5 weken! Maar het lijkt me zeker leuk om in contact te komen met mensen uit de omgeving van Breda. "samen" zwanger zijn is toch leuk Lekker alles uit kunnen wisselen wat de mannen toch niet snappen! Ideaal! Ik ben overigens 25 mochten jullie het willen weten
en ik de oprichtser was t topic kwijt haha sorry!!. vandaag is het groot feest hier want mijn oudste is 8jaar geworden... inmiddels begint mn buikje al aardig in de weg te zitten , dus dat word nog wat voor de komende weken... maar krijg er wel iets heel moois voor terug!!