Goede morgen dames, Vanmorgen toch nog een testje gedaan.. Tweede streepje is nog maar heeeeel erg licht. Tegenover die van 2 dagen terug. Maar nog geen bloedeverlies?? Dus ik ga ervan uit dat het niet goed zit en dat im een VMK heb gehad?? Misschien maandag of zo al, toen kwam er wel helder rood bloed wel maar 1 dag Ik houdt jullie op de hoogte.. Moet donderdag terug bellen naar de VK, dan kijken we verder. Alle nieuwe meiden, proficiat geniet ervan..
Kan even geen advies geven, volgensmij willen we dit allemaal heel graag.. Sterkte ermee als het wel een VMK is geweest, maar zolang meer bloed uitblijft ga ik nog een beetje hopen voor je .
Fototje van testjes op rij De onderste zie je op de foto niet eens meer Staat en heeeel licht streepje..
Hadden jullie meteen knalpositieve zwangerschapstesten? Die van mij zijn/blijven licht uitvallen.. moet er waarschijnlijk gewoon minder mee bezig zijn maar dat is vrij moeilijk
Die van mij knalde met 3+1 al. Maar ik ben denk ik niet representatief. ...sommige mensen testen pas een week na nod positief he. Dus probeer het een beetje los te laten al snap ik je wel hoor...hier al 12 testen gedaan (schaam schaam)
haha, ik zit nu op uh, 5.. maar ik heb wel vanaf de 26ste begonnen met ovulatietesten als nieuwsgierigheid.. ook allemaal knalpositief. Heb nog 2 kruidvat en 1 digitale in huis. Ik ga zo lang mogenlijk wachten..
Ach Lotte wat verdrietig meid. Krampen etc hoeven op dit termijn nog niet. Sterkte ermee. Het is niet niks! Meiden, ik ga werken. Komende 3 dagen veel weg. Fijne dagen samen!
Dames, Ik ga er maar vanuit dat ik een VMK heb want heb erge buikkrampen en net met afvegen weer wat bloed verlies.. Iedereen geniet van de zwangerschap.. Ik lees af en toe nog wel mee Om te kijken hoe het met iedereen gaat.. Dames bedankt ik ga maar naar het NOD clubje van april..denk ik..
@ Lotte... dat ziet er niet zo best uit... Sterkte! Ik zit op 3 testen... ML vindt het maar gek dat ik de 2 extra testen heb gedaan... Ik ben nu op verlof en heb thuis nog 2 testen liggen, dus misschien gooi ik die er volgende week tegenaan Zijn jullie ook zo doodmoe? Heb echt de indruk dat ik een marathon heb gelopen!
bah Lotte, heel veel sterkte.... Pline, ik ben ook echt heel erg moe! gisteren thuis gerommeld, garage opgeruimd, gepoetst en ons rondje in het bos van zo,n uur en een kwartier kon ik niet eens volhouden en vanaf negen uur half tien val ik steeds in slaap. zo bizar... echt moe moe moe ja dus!
Lotte wat erg vind het echt erg voor je meid!! pline ja hier ook heel erg moe... ik ga niet te laat slapen... en doe tussenin ook nog een dutje maar toch zodra ik ga liggen zouden men ogen dichtvallen...
@lotte, Balen! Hopelijk nog goed nieuws, maar zoals je zelf al zegt, terug naar de april NOD. Wat een rot nieuws! @weegbree, zullen ze dan vast bij je eerste echo zien of het er 1 of 2 zijn. Spannend! Ben benieuwd hoe hard je buik dan zal groeien.. 2 is meteen wel 3x zoveel werk geloof ik.. @rest, hopelijk een paar leuke dagen voor de boeg zo met Pasen, samen met jullie geheimpje! Geniet. Liefs
Lotte heel veel sterkte!! Klinkt inderdaad niet goed, een streepje die amper te zien is en bloedverlies. Dikke knuffel!! Welkom nieuwe meiden! Wordt aardig vol hier! tientje wij zitten samen op 8 december toch? vindt het zo speciaal dat we as kerst gewoon niet meer samen zijn maar met zijn drietjes, als alles goed gaat natuurlijk, en Oud en Nieuw ook!
Weegbree ik had vorige zw ook een 3+ terwijl ik in mijn 4e week zat. Deze testen reageren ook erg op de concentratie van je urine. Ik had bv een test van tobenobe, een digitale, die zei niet zwanger...terwijl ik dat dus echt was. Verschilt echt per plas volgens mij!
Hoi allemaal , Kan het amper zelf goed geloven na onze miskraam van vorige cyclus toch direct weer zwanger te mogen worden en hopelijk blijven dit keer ! Bekijk bijlage 315622 Ik voeg me dus toe in jullie groepje : Nimme, 32j ,1e ronde na miskraam zwanger ,4e kindje ,ziekenhuisbevalling en borstvoeding bevaldatum 11/12/2013 Liefs x