1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook super emo, kan om de kleinste dingen gaan huilen haha. Geïrriteerd valt wel mee. Moe ook, maar geef er slecht aan toe.

2. maureenx

maureenx Actief lid

5 aug 2011
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    @weegbree hihihi zeker herkenbaar....
    ;)

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hier soms ook giga chagrijnig!

@privé club leuk idee

Ik kom uit Drenthe.

Ik ga ook niet bakken in de zon hoor maar er wel van ggenieten

4. maureenx

maureenx Actief lid

5 aug 2011
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan dus ook om de kleinste dingen gaan huilen. Maar er dan ook heerlijk in blijven hangen en er niet meer uitkomen.... zo irritant
    Gisteren zo een dag hele dag tranen met tuiten gejankt...
    Manlief en ik lagen niet op een lijn en ik kon me er niet overheen zetten.
    Net of mijn zoontje het ook voelt want die was de hele dag dwars en niet te genieten wilde niet slapen en bleef jengelen.. hopelijk gaat vandaag beter.
    Ik ga zo ff stukje fietsen met de kleine.
    Mijn man werkt in de beveiliging en heeft nachtdienst gehad dus die ligt te knorren.
    Jullie nog plannen?

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Was vanmorgen vroeg al wakker (pfff gewoon omdat ik zo zin heb morgen in mijn afspraak met de VK, vind het zo spannend!!!) zijn VL en ik lekker met het hondje naar het bos gegaan... Heb lekker op 't balkon gekeuteld en vanmiddag nog ff naar mijn schoonfamilie.... EN hopen dat de tijd heeeeel snel zal gaan!

6. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar Twente
    Hahahahaha

7. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk prive club. Hoe werkt dat? Wordt deze dan voorbuitenstaanders onleesbaar? Of een extra clubje?

8. maureenx

maureenx Actief lid

5 aug 2011
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom uit de provincie utrecht.

Leuk prive club maar hoe werkt dat?

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    prive club misschien extra maken ook deze club erbij houden is ook leuk om van andere dingen te lezen.

hier ook soms flinke emoties die rond vliegen haha

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaaa ik ga incognito. .
    Wil niet herkend worden. Het hele mmm verhaal houden wij voor onszelf...vandaar!

11. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1991 Duus, 5 mei 2013
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
    Ik heb ook ff geteld. We hebben 13 actieve leden! En dan tel ik MamaLara mee, want die is alleen stil omdat ze op vakantie is. En als Zonnetje weer actief is (ook vakantie misschien?) dan dus 14! Mooi aantal.

Bij mn vorige zp club van mn dochter gingen we per toeval in een whats app club. Vanaf vijf maanden zwanger tot vorige week toevallig. Das 17 mnd! Altijd stond hij open en er was altijd wel iemand. Je moet alleen niet willen teruglezen als je er 1000 gemist hebt! We hebben 1x met alle (7) meiden en 7 beebs afgesproken met fotograaf erbij, was zo leuk. En veel subdates. Ik heb er drie goede vriendschappen aan overgehouden en drie leuke kennissen. De club als geheel is gestopt, maar heb met iedereen nog contact. Bij animo voor een whats app club hoor ik t wel. Ik weet hoe leuk en waardevol t is. Mijn vliezen braken terwijl we toevallig allen online aan t beppen waren haha. Ik was de eerste. Heel bijzonder zo'n club. Maar een prive club hier ook prima.

12. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt erg leuk duus. Bij mijn eerste stopte het geklets al gauw en merk nu dat je met deze club al meer dingen bespreekt. Ik ben er in ieder geval wel voor in!!

13. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Vandaag naar de Efteling geweest. Nu zo moe dat ik even geen puf heb om bij te lezen ;) Was in elk geval heel rustig daar en we hebben max 5 min moeten wachten bij een attractie

14. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    oohh weegbree, dus eigenlijk kennen we jou helemaal niet ;) hahaha..

Hier iemand uit Brabant, maar dat sprak voor zich gezien er Breda bij mijn naam staat geloof ik.. .

We komen echt uit veel verschillende kanten zeg.
    Al heb ik ook nog in rotterdam gezeten een tijdje..

Wel leuk inderdaad dat je met zo'n club meiden toch een hoop bespreekt wat je dan toch net niet met je partner bespreekt.

En dus hahaha, wat grappig, je vliezen die breken terwijl je aan het appen bent met ze.

Hoe is het met je dochter? Is ze al weer aan de betere hand?
    Zo niet, zou ik morgen echt met haar naar de dokter gaan.
    Wat je ook kan doen is bij de apotheek Motillium halen (geen idee of het ook voor de kindjes is, zou je even op moeten zoeken.) maar dat zorgt ervoor dat je minder misselijk bent en je spijsvertering beter word. Kregen patienten bij mij heel vaak (maag darm lever afdeling ;))
    Neem aan dat je diaree remmers al geprobeerd hebt?

Mijn nichtje wilde dat ik iedere week een foto van mijn buik maakte. Dat vond ik onzin, maar als ik het een week niet deed, dan appte ze me, nou ja, appen, stalken. Dus dan deed ik het altij weer.
    Nu ben ik er wel blij mee, want je ziet wel echt een verschil tussen week 4 en nu week 10.
    Ook al zijn het darmen.

Vandaag met mijn broertjes gaan zwemmen (1,5 en 7) pas daar heel de week op. Mijn vader en stiefmoeder zijn op vakantie. Maar dan sta ik daar in mijn bikini, en het liefst zou ik er op schrijven : IK BEN NIET DIK,IK BEN ZWANGER :)
    Voel me nu nog echt dik met mijn darmen buik. Maar ooit komt het goed...

En maar 5 min wachten bij de efteling, wat een geluk.. Lekker zeg! En jij? Ben jij nog ergens in geweest??

En besloten clubje lijkt me inderdaad wel leuk op een gegeven moment. Dan kan je toch net iets persoonlijker worden.
    Dan hoef ik geen DUUS meer te zeggen, maar heb ik een voornaam, een stuk persoonlijker.
    Een whatsapp lijkt me ook wel grappig. Zeker op het laatst wanneer er mensen in bevallig gaan, dan zet je je computer niet zo snel meer aan, en op de telefoon werkt (althans bij mij) deze website niet zo goed.

Nou, ik ga even koken, de kleine prul loopt een beetje te hangen, en naar de koekjeskast te wijzen..
    Tijd om me nuttig te gaan maken.

Liefs

15. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Oeps, best een lang berichtje!
    Wat ik nog wilde zeggen

Mijn vriend houd zich er wel mee bezig, heeft het boek : zwangerschap voor dummies gekocht en verteld me daar wel eens uit. Verder wrijft hij wel eens over mijn buik als ie zeer doen en zegt ie: Wel lief zijn voor mama he!

16. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Pixel!!! En wat fijn geen rijen. Raar dat t rustig was. Maar voor jou lekker.

Bopach, stuur me maar privé bericht met je 06. We beginnen gewoon een whats app groep. Iedereen die wil inhaken is welkom. Stuur me privé bericht met je mobiel en ik voeg je toe!

17. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik ben overal in geweest waar geen bordje verboden voor zwangeren stond :D Het zal vast nog geen kwaad kunnen maar als ik er gewoon niet in ga dan kan ik me achteraf ook geen gekke dingen in mijn hoofd halen :). Daarbij zijn mijn kindjes nog jong dus achtbanen doen we nog niet.

Lijkt mij ook leuk een besloten clubje. Ik heb het ook met een groep meiden uit mijn eerste zwangerschap en we kletsen al met elkaar sinds 2006. Nu wel wat minder maar nog zeker wel wekelijks. Super leuk.

18. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Oh trouwens na zo'n dag wandelen wel last van mijn banden hoor. Soms steken en soms zeurend rond mn middel naar mn rug.

19. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hele kluif Lisette op je broertjes passen!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben voor n besloten clubje. Groepsapp minder. Ik ken mezelf en wil alles lezen en mijn telefoon is nu al in mijn hand vastgegroeid. ..
    Als er meer willen wil ik wel n clubje aanmaken.

Deel Deze Pagina