Beertje82 welkom en gefeliciteerd !! nimme jeetje jij hebt ook al wat meegemaakt 7 sterretjes... ik word er stil van... ik hoop heeeeeel erg hard mee dat dit een plakbeebje is ja moet me hier ook hard inhouden hoor... gisteren baby2000 geweest... ook een fantastische wandelwagen gezien... maar toch veeeeel te duur... ik kijk nog wel even verder ook altijd fantastisch...
Ja ik heb het ook koud, snachts 2x wakker om te plassen 1.00 en 4.00 à 4.30. Verder af en toe wat roze met afvegen na plassen en soms oranje maar niet veel hoor. Niks geen rood of bruin gezien. Zo af en toe op de dag menstruatie krampen maar niet zo heftig als ik die normaal heb, want die is zo ondraaglijk dat ik met 1000mg paracetamol plat moet liggen in feutus houding. Verder vandaag wat steken links in buik gehad en af en toe zeurende liezen. Soms een weeïg gevoel en was vanmiddag ok aardig moe maar nie plat gaan liggen en doorgegaan. Ook mijn borsten lijken wel of er platen onder zitten ze waren al vol maa sinds vandaag ook echt keihard. Ook mijn aders op mijn borsten zijn een stuk duidelijker te zien. Ik kan alles laten staan was van de week bij prenatal voor kado voor m'n nicht die bevallen was. Ik ben heel realistisch en teken m'n eigen nog niet te rijk omdat er nog zoveel mis kan gaan. Ben 4 weken zwanger (1 maart laatste menstruatie) vind het nog onwerkelijk en onwennig. Wil eerst de 8 weken echo is afwachten. spannend!!
He meiden, hier ook koud en moe. Herkenbaar dus! Ook nog niets gekocht, ook nog geen behoefte aan. Eerst maar eens wat weekjes verder zijn. Na de MA van januari sta ik er toch wat anders in.... Sweetheart & Liz, welke wagen hebben jullie gezien dan? Ben wel benieuwd. Hier hoeven we weinig nieuwe spullen (alleen beddengoed en hoes aankleedkussen). Heb nog een goede wagen (bugaboo in antraciet met oranje).
hoi !! Hoe gaat het met je? Las idd.dat je nog niets koopt ,nu ik heb idem zoiets van laten we maar eerst voorbij die 12 weken geraken
Dank je ,ja heb bij de eerste keren echt moeten rouwen maar heb na onze dochter ook wel de tijd gehad daarvoor want tussen elk kind zit dan ook 3 jaar. De reden van de miskramen is te wijten dat ik geen schildklieren meer heb door kanker eraan gehad te hebben en daarom krijg ik meer en intensere begeleiding doorheen de zwangerschap. Toch zeker in het eerste trimester. Wij hebben een Main coon ,siamese blue point kater gehad en nu een halve britse korthaar/siamees kater een heel slim en lief beest enja eens zwanger moet hij niets meer van me weten.... Gek beest enkel mijn man is dan goed (beschouwd hij als zijn mama merk ik).
Gisteravond had ik het koud en nu overdag ben ik me dood aan't zweten echt vapeurs lijk ze zeggen. Iets kopen neen nu nog niet en als er wat gekocht moet worden zal het wat beddengoed zijn ,slabjes of luierdoeken (nooit genoeg)een hoes voor over de MC.de rest heb ik nog Heb zelfs een bugaboo donkey mochten het er 2 zijn ben ik voorbereid
Ik heb mijn kinderwagen 2e hands gekocht voor een prikje en letterlijk niemand zag dat die gebruikt was .... me happy
Ja is waar ook ik wil eigenlijk ook liever echo afwachten, maar ik vind de bugaboo limited edition leuk de sahara... Ben zo bang dat ie over zon 6 weken uitverkocht is... Of stel ik me aan?
Geen idee als dat zo is zou ik eerlijk niet twijfelen en als het dan nog moet misaan (wat niet moet natuurlijk)heb je hem al staan
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje - Lisette (25), 1e kindje 2 december - Lotte30 (32), 2e kindje (m) - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje(JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje 6 december - Purified (20), 1e kindje - Momof2 (30), 3e kindje, (mj) - beertje86(?), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - tientje1986(26), 1e kindje 11 December - Nimme (32), 4e kindje(???), verrassing (0) Meisjes (0) Jongens (2) Verrassing/Geheim! Afspraken April 02 MamsieM: intake MvM 15 MamsieM: vk, 1e echo 15 liz0104: 1e afspraak + 1e echo 17 Tweety: 1e echo 17 sweatheart86 : intake 18 Weegbree: 1e echo 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 26 mamalara: 1e echo mei 7 sweetheart86 1e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ @beertje heb je erbij gezet. nou vandaag hebben we het tegen mijn ouders verteld slabbetje voor opa gekocht met de tekst toevallig is mijn opa de allerliefste en voor oma een speentje met I love oma erop. we hebben helemaal in een deuk gelegen. mijn pa paktje het uit en keek moest lachen en toen ging ie pas verder kijken en zag dat het een slab was. hij keek naar mij en weer naar die slab en toen weer naar mij. en zei je bent toch niet in verwachting???? nou we moesten echt lachen want dat gezicht. hij zei ik had het wel door hoor maar dat had ie dus echt niet. me moeder was gelijk blij en moest een traantje laten. toen besloot manlief dat gelijk iedereen het mocht weten en heft het op facebook gezet. heel veel positive reacties. natuurlijk ook enkele die vroegen of het gepland was pffff. maar ja dat hou je altijd. dus bij ons is het nu al algemeen bekend nu hopen dat alles goed blijft gaan.
tientje, die gespannen borsten hier ook heel erg het geval... lijkt wel of ze elk moment kunnen ploffen :s mamsieM de quinny moodd zwart en wit onderstel... als buggy vind ik hem niet mooi maar wel met de draagmand erop... maar zoveel geld voor een wandelwagen ga ik toch niet doen hoor... heb nog keuzes en aangezien ik nogal graag en veel afwissel word het toch iets goedkoper dan 999 euro... tweety wat leuk zulke reacties... ik zie net dat ik voor jou gependeld had... "het zwanger" gedeelte had ik juist dan he alleen de posi test had ik later voorzien het "koud hebben" daar kan ik me ook erg in vinden helaas... maar dan echt als ik zo s'avonds in bed ga liggen... het duurt echt een hele lange tijd eer ik het beetje warm krijg... weet ook niet zo goed waar dat vandaan komt... is namelijk de eerste keer dat ik dat heb..
Zo wat is er weer veel geschreven zeg! @wanneer geslacht weten: Van de oudste (dochter) wisten we het pas na de geboorte. Bij de jongste (zoon) wisten we het met de 20 weken echo. Bij onze dochter wilden we het niet weten, vond de verrassing ook erg leuk. Bij onze zoon wilden we het wel weten, puur praktisch. Toen hebben we het ook niet geheim gehouden. Zijn er nu nog niet over uit of we het willen weten. @spullen kopen: We hebben eigenlijk bijna alles nog. Voel nu ook nog niet de behoefte wat te kopen. Wij willen het dit weekend aan mijn ouders en schoonouders gaan vertellen. Voor de rest wil ik het stil houden tot na de eerste echo. Merk dat ik nu meer bezig ben met de weken waarop het de vorige keren mis ging... maar wil er ook niet teveel mee bezig zijn en proberen te genieten. @Nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom! Nu de hoogste tijd m'n bedje op te zoeken *gaap*
Inderdaad dat zei ik ook al tegen m'n man net ofdat ze uit elkaar gaan knallen (zal een bende worden hihi) was gisteren ook Zo vertrokken. Was s midsags ook al moe maar onverwacht visite dus niet kunnen liggen even. Zelfs mijn programma weet ik veel niet af kunnen kijken was al vertrokken. Hihi En ik ben zo moe geweest dat ik er Zels vannacht niet uit hoefde om te plassen haha
Ik word elke x vroeg wakker en kan daarna niet meer in slaap komen...... Khoop zo dat alles goed gaat en de kleine frummel blijft plakken!
Dames na de test van gisteren had ik gisteravond een blanco test en vanmorgen ook. Ik heb vrijdag en zaterdag positief getest weliswaar licht maar duidelijk te zien ,mijn temperatuur blijft HOOG 37.4°C zoals vorige cyclus. Hoe kan dat dan dat ik wel positief test en erna negatief?? En het ergste is je kunt niet bellen naar de gynè nu ofzo , ben er echt niet goed van..
Nimme, wat ontzettend rot. Dat had ik dus ook?? Van zondag t/m donderdag positieve testen en vrijdag was mijn test een heel stuk lichter.. bijna wit.. Meid heel erg veel sterkte, onzkerheid is verschrikkelijk.. Dikke knuffel.
He, dames! Dit is niet de bedoeling! We moeten met zijn alle de 9 maanden vol maken hoor! Sterkte! Het is overigens maar goed dat de klok een uur vooruit is gegaan vanacht, dan ben ik nog op een acceptabele tijd uit bed
Ja ik ook! Ben heel onzeker.. Gelukkig was m'n test vanochtend al ietsjes donkerder tov vrijdag. Maar nog zeker geen knaller.. Wij gaan het vandaag aan schoon ouders vertellen en morgen aan mijn ouders. Maar had liever even een echo afgewacht. Dan heb je iets meer zekerheid. Was vanochtend ook vroeg wakker maar gelukkig nog even verder kunnen slapen
Nimme oh nee :s wat een onzekerheid..; verschrikkelijk... en idd je kan niet een gyne belle nu... kan je niet nar spoed? met één of ander smoesje zodat ze wel een echo maken... is maar een idee ofzo hoor... wil je helpen maar weet niet hoe