Sterkte Nimme, succes in de toekomst! Pregnancy lite is inderdaad de engelse, hou wel van engels dus dat is geen probleem hier. Dat is moeilijk Bernou, hopelijk gaat dat goed met jullie twee-en, zal niet zo makkelijk zijn voor haar als het wel zo lukt bij jou . Leuk om iets postiefs te horen van drechtsteden, wel jammer dat het slecht gegaan is.. Wij gaan het hier nog een flinke tijd voor onszelf houden, we weten dat de reacties (van mijn familie) in ieder geval toch deels negatief zullen zijn. Daardoor heb ik de zwangerschap met de eerste tot 17 weken geheimgehouden. Minder stressvol.. Deze keer ga ik het wel eerder bekend maken, laat ze maar roddelen.. Wij zijn als gezin zo gelukkig. Ga me er niet voor verstoppen.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje - Lisette (25), 1e kindje 2 december - Lotte30 (32), 2e kindje (m) - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje(JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje 6 december - Purified (20), 1e kindje - Momof2 (30), 3e kindje, (mj) - beertje86(30), 1e kindje - renoa0 (?), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - tientje1986(26), 1e kindje 11 December (0) Meisjes (0) Jongens (2) Verrassing/Geheim! Afspraken April 02 MamsieM: intake MvM 15 MamsieM: vk, 1e echo 15 liz0104: 1e afspraak + 1e echo 17 Tweety: 1e echo 17 sweatheart86 : intake 18 Weegbree: 1e echo 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 26 mamalara: 1e echo mei 7 sweetheart86 1e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 1 sterretje helaas tot nu toe
En ik heb al een jongen en een meisje, mag ook op de lijst. Mijn meisje is ziek. Hele dag al hangerig, bijna 40 graden koorts, niet eten. Ze ligt nu al te slapen na een lekkere fles melk en een zetpil. Hoop dat straks haar temperatuur wel gezakt is anders moet ik de hap bellen. Ze heeft maar 1 niertje en dus moeten we uitkijken met koorts (niertje moet dan teveel afvalstoffen verwerken, normaal met 2 nieren geen probleem maar op die ene die ze maar heeft moeten we zuinig zijn).
@Mer: jeetje...arm meiske met 40 graden!! Veel ook zeg..hopelijk knapt ze snel op! En met 1niertje moet daar indd niet teveel belasting op komen door ziekte..hoe komt het dat je meisje 1 niertje heeft? Als je dat liever voor jezelf houdt begrijp ik dat uiteraard! Hier vandaag n rustig dagje. Lekker paasdiner gegeten met de fam . Gelukkig na mn mini slijm-druppeltje oud roze-bruin bloed van gisteravond, vannacht en vandaag heel de dag nix meer verloren behalve de reguliere doorzichtige afscheiding..maar blijft spannend voor ons allen he... Hoe was jullie dag? Ik duik dr zo maar weer ns in...weer lekker moe voor de verandering ! Weltrusten!
Goedemorgen op 1 april Hoe is het met de dames hier, alles goed? En met de symptomen?? Zal me ook ff melden haha. Hier lekker zijn gangetje. Vannacht wakke geworden van pijn in m'n borsten zijn weer voller en ik dacht dat het niet voller kon haha ze klappen echt bijna hihi. De striemen van bh stonden in m'n lichaam na het uitdoen gisteren En nu ff een menstruatiekrampje maar is wel iets minder vergeleken met vorige week. Morgen de vk bellen voor een 1e afspraak (zal eind april zijn) Hopelijk blijft het kleine wonder lekker zitten en kan ik dit wonder over 8 maanden in mijn armen sluiten. En dat geld voor jullie allemaal lijkt me zo fantastisch je merkt ook zoveel aan je lichaam , af en toe ook flink moe merk ik wel. Maar is voor een goed doel he! Super spannend allemaal! De 1e echo kan mij niet snel genoeg gaan en ook de 1e 12 weken niet hihi
Goedemorgen zwangere dames! Zag weer een nieuw lid, welkom & gefeliciteerd! @Mer, niet leuk, je kleine meisje zo ziek! Hoe is het vandaag? @Tientje, altijd fijn, die groeiende borsten! Hahaha hier sinds gister weer een maat groter aan qua bh. Zit echt een stuk fijner! Hier straks weer werken (van 10 tot 4 uur) en daarna naar schoonouders. Fijne dag allemaal meiden!
Haha denk dat ik daar ook heen moet. Weet niet of ik nog een te grote heb liggen haha. Snachts wakker worden en dan Zoveel pijn is ook niet echt fijn (kan nog rijmen ook) à.s zaterdag ben ik hier 5 weken
Had in januari net 2 grotere gekocht maar kreeg toen een miskraam. Bh's natuurlijk bewaard, komt nu weer goed uit!
Ai vervelend! Al snel een miskraam? Als je niet wil zeggen ook prima hoor. Maar is handig dat je ze heb liggen nu ja. Hopelijk verkoopt deze zwangerschap perfect
Nee pas later. Goede echo gehad bij 8 weken. Bij de echo bij 11 weken bleek het hartje al 2 weken eerder gestopt te zijn.
Zo jeetje dan. 1e echo en al gehad. Triest zeg! Ik duim voor je dat deze wel goed mag gaan. Is ook zo'n spannende tijd
Morge dames hier behalve moe eig nauwelijks symptomen. .. Ben mijn dipsticks aan het opmaken. Bekijk bijlage 315999