Hallo dames, allemaal gefeliciteerd!! Ik wil me graag toevoegen, mij1 eerste kindje uitgerekend 9 december Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij verloskundige of bij Mvm. Vanmorgen pas getest. En cb gaf 1-2 weken aan. Komt Mvm snel? Wat is het spannend allemaal zeg.
@Mij1; gefeliciteerd!!! Geen idee of Mvm snel komt...blijkbaar niet want Weegbree en ik hebben ons vorige week aangemeld maar nog helemaal geen belletje gehad.. Hoe voel je je verder? Ik moet trouwens ff klagen hoor...wat een k*t dag op mn werk!! Gatverdamme... allemaal vervelende discussies, en een en al negatief negatief negatief. Ook nog eens hartstikke druk met als resultaat dat ik nu helemaal als een stresskip erbij zit aan het einde van de dag en bekaf ben. Heb me vandaag continu lopen ergeren en me alleen maar druk gemaakt. Niet echt goed voor een net-zwangere . Ben er echt ff ZO klaar mee!! Kom elke dag gestresst uit mn werk!!! Alsof ik hierop zit te wachten nu.... Mn hormonen vliegen alle kanten op .
Welkom alle nieuwe zwangeren! Ik heb trouwens mijn eerste echo al met 6 weken...hihi vandaag gynaecoloog gebeld 15 april afspraak ECHO gyn
eerste echo 23 april Net intake gehad. Heel fijn gesprek! Wat folders mee gekregen en uitleg over wat er komen gaat. Erg prettig. Wat een mooie mvm test zag ik net gauw voorbij komen!! Hoop ik ook te krijgen op de intake afspraak als ze terug gebeld hebben.
@minimee, je mag af en toe ook best klagen hoor Wij horen je wel aan, en snappen dat dit van je hormonen komt. @water, fijn dat het een goed gesprek was en dat je nog de nodige folders hebt meegekregen. Nu is het wachten op de eerste echo. Wij hebben net een voorlopig koopcontract getekend.. over 2,5 maand zijn wij trotse huizenbezitters. Ben er erg blij mee, maar merk dati k er minder mee bezig ben dan dat ik er mee bezig zou zijn als ik niet zwanger geweest was. Mijn tante zei gister : Gefeliciteerd he.. Ik keek haar heel vragend aan, wist niet hoe zij te weten gekomen moest zijn dat ik zwanger was. gelukkig zei ze er na 5 sec ( leek een eeuwigheid te duren) achteraan, Met je huis natuurlijk... Phoe, opluchting. Nou ik ga eens lekker indisch gehaktbrood maken. Makkelijk snel en echt heeerlijk!
Thanks voor jullie reactie's op mijn test. Ben na de miskraam ook best blij met zo'n knaller. Fijne bevestiging. Weegbree wat raar dat je nog niets gehoord hebt. Ik werd een dag later gebeld voor de afspraak en ga vanaf morgen plasjes verzamelen Lisette, leuk een huis gekocht! "moet" je ook voor meubels shoppen? Ook niet vervelend.... hahaha Bernou, ik heb ook de 15e mijn echo! Hoe laat mag je? Minimee, niet fijn he zo'n werkdag. Kost een berg energie die je waarschijnlijk niet hebt.... Ik heb ook al echt een darmenbuik hoor. Zal vanavond nog eens een foto maken en plaatsen.
mamsie ik denk dat het te maken heeft met het aantal weken dat je zwanger bent. ik was toen 3+5 en nu een weekje verder. jij zit al een week verder in de tijd.... hoop wel dat ze nog even bellen deze week, we gaan zaterdag op vakantie! een weekje naar de zon, heerlijk!
Ik mag om 8.40 uur al! Hebben jullie veel afscheiding? Ik hoor Veel mensen over heel veel afscheiding maat ik heb er geen last van... is dat erg? ?
Wij hebben het. Van het. Weekend aan mn schoonouders veerteld. Was echt geweldig!! Ik had een ballon besteld van helium in de vorm van een baby. 55 cm. Wij hadden nog een cadeautje voor hun zogenaamd nog en die gaven we dus het was een frote ingepakte doos. We hadden het gefilmd hoe ze het samen open maakten, nou geweldig haha! Ze zagen die baby en toen was het echt een mega verassing! Duurde paar seconden voor ze het door hadden. Daarna felicitaties met tranen en leukste is allemaal op camera! Leuk voor het. Nageslacht haha Mn eigen ouders ga ik het nog vertellen, daar heb ik ook al leuke ideeen voor!
Ik heb wel wat afscheiding ja maar niet extreem maar ook niet weinig. Wie van jullie gaan er een pretecho doen met 7-8 weken? Ik heb mn echo met 10 wkn en wil misschien al met. 7.5 week een echo.....
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje 2 december - Lotte30 (32), 2e kindje (m) - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje(JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (?), 2e kindje(?) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje 6 december - Purified (20), 1e kindje - Momof2 (30), 3e kindje, (mj) - beertje86(30), 1e kindje - renoa0 (?), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - tientje1986(26), 1e kindje - mij1(?), 1e kindje 11 December 12 December 13 December 14 December 15 December (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 2 MamsieM: intake MvM 9 Tweety: intake MvM 15 MamsieM: vk, 1e echo 15 liz0104: 1e afspraak + 1e echo 15 mer 1e echo gyn 15 Bernou 1e echo gyn om 8.40 17 Tweety: 1e echo om 9.40 17 sweatheart86 : intake 18 Weegbree: 1e echo 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 23 schaapje1977 1e intake vk 23 water27 1e echo 26 mamalara: 1e echo mei 7 sweetheart86 1e echo 8 Purified intake vk en 1e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 1 sterretje helaas tot nu toe
@mamsie idd een mooie test @mij1 gefeliciteerd. Mvm start vanaf 6 weken geloof ik. Vandaag belde ze me en ze komen volgende week bij mij de intake doen.
Wow, gaat snel hier. @symptonen, ik merk vooral dat ik heel de tijd honger heb, en als ik dan wat eet zit ik na 3 happen vol. Ik had dit bij mn 1e zwangeschap ook. Ben toen in de eerste 3 maanden bijna 5 kilo afgevallen. Ben vanochtend maar ff op de weegschaal gaan staan om t een beetje bij te houden. Was vanochtend ook opeens heel misselijk. En daar had ik vorige keer dus helemaal geen last van. Verder voel ik me prima.
sorry ik ben even een paar dagen niet geweest had het erg druk. ik ben pas 18 ( over 2 weken 19). het was niet gepland en mn vriend en ik weten nog niet hoe we alles aan gaan pakken. het is niet gepland, ik slikte gewoon de pil (regelmatig altijd voor het slapen gaan) en ben die niet vergeten. maar goed ook ik ben met ongeveer 8 maanden moeder dus laten we er maar het beste van maken! qua symptomen heb ik niet zo heel veel last. alleen heb ik zoals @schaapje1977 ook al zegt de hele tijd honger maar krijg ik van het meeste bijna niks binnen. vervelend want ik hou van eten haha.
Haha, renoa dat ken ik. Ik vind alles lekker!! Heftig hoor, zo jong zwanger terwijl dat nog niet helemaal de bedoeling was. Ik vind je instelling erg goed. Je moet er inderdaad het beste van maken, want je kan niet terug. Als je vragen hebt, stel ze! Er zijn hier meer meiden die al een kindje hebben, dus we kunnen je helpen.
Renoa, goede instelling meid! Het zal vast niet altijd makkelijk zijn maar dat is het ook niet als je 30 bent Hier ook afvallen de eerste maanden. Bij beide zwangerschappen gehad dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Net even een buikfoto gemaakt. Links is 4 weken, rechts vandaag (5w5d)
Wat een geweldige MvM test Mamsie, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn. Kan niet wachten tot ik een heerlijke dikke buik krijg, mmmhm, dikke buik.
Hoi meiden, ik mag me vanaf vandaag ook bij jullie voegen! mijn naam is Danielle, ik ben 28 jaar en sinds vanmorgen weten we dat we ons derde kindje verwachten. Het is weer super spannend en ook heel onwerkelijk. Onze oudste is inmiddels 5 en de jongste 3. We wilden niet te veel leeftijdsverschil ertussen en hebben onszelf een jaar gegeven om het te proberen. En binnen 2 maanden raak! Wanneer hebben jullie mvm gebeld en de verloskundige? Ik wil donderdag nog eens testen, gewoon voor de zekerheid. Het streepje was vanmorgen al duidelijk genoeg, maar je leest hier zoveel rare verhalen over de kruidvattest... Daniellexxx, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 5 december (voorlopig) Anderen kinderen zijn M en J Liefs, Daan