1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
  2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Morgen komt moeders voor moeders langs bij me.
    Ik ben ook blij als eerste echo goed is over 2,5 week! Tis nog zo spannend allemaal....... Duimen voor elkaar dat het allemaal goed gaat

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Oja mag. Dat er nog bij op de lijst... 22-4 eerste echo, 7-5 echo bij VK :)

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    alle nieuwe dames gefeliciteerd!

Mama lucy ik duim heel hard voor je dat het HCG flink aan het stijgen is!!!

Voor op de lijst 1e kindje is een jongen

@MvM net gebeld komen dinsdag langs, officieel mag je pas vanaf 6 weken meedoen vertelde ze me. Ik weet van de 1e al hoe het werkt. Ik werk veel dus kan niet zo heel veel urine opvangen, maar alle beetjes helpen!! Dus ik ga lekker (thuis) veel plassen;)

Ik wil trouwens het geslacht wel weten. De bevalling is toch al een grote verassing, vooral het moment dat je het kindje te zien krijgt, daarom heb ik de verassing van het geslacht liever alvast eerder!

Bij de 1e wilde ik het eerst niet weten, echt 1 á 2 dagen voor de echo bedacht ik me! En geen spijt gehad, ik ben ook zo nieuwsgierig, was te verwachten dat ik het niet vol kon houden:D. Ik heb het geslacht bij de 1e voor iedereen behalve onze ouders geheim gehouden, dat doe ik ook niet meer. Ik kan echt niet liegen dus de mensen die ik vaak zag en me kennen wisten het al lang!!! Iig degene die aan het vissen waren.

@schaapje, bedankt voor de antibiotica tip, maar is die niet een beetje doorzichtig? Manlief stelde voor dat ik 1 wijntje nam en daarna zou zeggen dat ik me niet helemaal lekker voelde, maar ik weet niet of ik me daar prettig bij voel (volgens de vk bij de 1e kon dat niet zoveel kwaad). Of toch vertellen.... dillema!!!

5. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey meiden,

@geslacht willen weten; bij mijn eerste wist ik t niet. Nu wil ik het wel graag weten. Vooral om praktische redenen. We hebben alles van onze kleine meid nog bewaard. Als dit een ventje is, kan de helft daarvan weg.

Het begint hier no toch echt wel door te dringen dat ik toch echt zwanger ben. Ook bij manlief, die moest er nog wel even aan wennen. Maar tsja, ook heel onzeker. Kan niet wachten op de eerste echo. Maar ja dat duurt nog ff.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zal morgen avond de lijst weer bijwerken. anders blijft ie voorbij komen hihi

7. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweety, prima hoor. Anders blijf je bezig!

Welkom alle andere zwangere dames. Gefeliciteerd!

Hier begint het langzaam te dalen dat we zwanger zijn. Wat is het bijzonder en dat wordt alleen nog maar meer heb ik gehoord.

8. VDV

VDV Niet meer actief

Onze oudste is een meisje en de jongste een jongetje, dus net omgedraaid voor op de lijst :)

Wij wisten bij beide niet wat het geslacht zou zijn, vooral bij onze dochter was de verrassing groot. Nu zou ik het wel graag willen weten.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    MamaLucy, welkom! Spannend allemaal zeg. Duimen draaien dat alles goed zit!

10. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Mag ik er ook bij?

Pixel27- 27 jaar- 3e kindje- 11 december uitgerekend

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom Pixel! Gefeliciteerd!

12. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Dank je wel :) Tis nog erg onwennig. Het was nl niet gepland maar oh zo welkom! Ben ook flink onzeker of alles goed gaat verlopen maar probeer vooral te genieten.

13. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    en ik?

Guusj - 23 jaar - 1e kindje - 9 december uitgerekend

Alle zwangeren.. Gefeliciteerd!!

14. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Gefeliciteerd pixel en guusj!

En zoiezo nog alle dames hier in de lijst ;)

15. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Pffff ben wel erg zenuwachtig hoor, ook al is het de derde keer hier. Heb dinsdagmorgen posi getest. Mooi goed zichtbaar lijntje. Toen gisteren nog een keer en het streepje was er wel weer, maar wel iets lichter! En door alle verhalen die ik hier lees ben ik daar zo onzeker door geworden! Vanmorgen een CB met indicator gedaan en die zegt zwanger 2-3, wat volgens mij wel klopt.
    Ik denk dat ik van het weekend nog een keer zo'n test doe, en als die dan 3+ aangeeft durf ik mvm pas te bellen denk ik....

Sjonge jonge. En dan te bedenken dat we er zo nuchter instapten! De derde zou een cadeautje zijn, maar als het niet zou lukken zouden we geen halsbrekende toeren uithalen om toch die derde te krijgen... Maar nu hij/zij er zit wil ik het zooooooo graag!!!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het met iedereen? Goed geslapen? Hier aardig geslapen. Ik word sinds ik zwanger ben, iedere nacht een keer wakker. Pfff.....

*doet een 6 weken dansje*

17. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hier goed geslapen maar nog zooo moe! En een ontzettende drukke dag voor de boeg waar ik nu al tegenop zie. Hebben daar nog meer dames last van? Dat extreem vermoeid zijn?

18. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Goedemorgen,

Ik word ook elke nacht minstens een keer wakker, hoor. Mijn blaas lijkt een volledige nacht niet meer aan te kunnen :D

Ter informatie voor de lijst: ik heb mijn intake pas op 8 mei (ben dan 10 weken... Engeland), maar we gaan prive al een echo laten doen op 17 april om hopelijk een hartje te horen kloppen (7 weken). We willen zeker weten of het een jongetje of een meisje wordt!

Fijne dag allemaal!

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat stom he, dat wakker worden 's nachts.
    Hier in de ochtend nog wel moe maar in de middag/avond niet meer.
    Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Vanmiddag slaapdienst op het werk dus zal wel een beroerde nacht worden.

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    yossie welkom en gefeleciteerd

schaapje1977 welkom en gefeleciteerd

justxme welkom en gefeleciteerd!! :)

MamsieM leuk zeg kan je zo ophangen die test :D, en hier willen we wel weten wat het word

mij1 welkom en gefeleciteerd!!

lisettevers gefeleciteerd... met je huis he ;)

bernou denk niet dat het erg is... je mag blij zijn :p vind het echt vies :(

sweetheart wat een leuke manier om het te vertellen zeg :D hier een echo op 7 weken.

renoa don't panic :D ik was 19 toen ik beviel (een maand erna werd ik 20) en 10 maanden later beviel ik van de tweede...
    nog eens elf maanden later beviel ik van de derde... hier is het ook allemaal gelukt... nu ben ik zwanger van ons vierde kindje... en ik word 25 in november...

Daniellexxx welkom en gefeleciteerd!!

VDV welkom en gefeleciteerd!!

weegbree pff niet leuk om te horen :(

bloem24 welkom en gefeleciteerd

Mer ooh super zeg van je dochter!! :D

mamalucy welkom en voorzichtig gefeleciteerd!! hier ook extreem moe...

ik ben gisteren geweest voor een echo... droomde elke nacht dat ik een tweeling kreeg dus ik dacht ik moet het gewoon weten...
    daar heb ik dus een echo gekregen... die me meteen met men voete de grond op zette... ze konden een vruchtzakje zien mar nog niet wat er in zat...
    konden dus ook niet zeggen of het al dan niet een tweeling zal zijn... en of het goed gaat zijn...
    ze hadden ook vocht in mijn buik gezien en weten niet goed waar dat vandaan komt...

zal moeten afwachten... we zien wel verder ik hoop zo dat het goed blijft gaan... ze probeerden me wel gerust te stellen dat het normaal is dat je op deze termijn niet zo heel veel ziet...
    maar heeft me toch angst aangejaagd... heb nog getest en streepje blijft knallen...

Deel Deze Pagina