Met de angelsound weet ik het niet, die heb ik ook 1. Maar de vk hier luistert pas vanaf de 14/15 weken ofzo geloof ik??? Hier vond ik mijn 1e test ook licht, iig in vergelijking met de 1e, daar teste ik 2 dagen voor NOD al een duidelijker streepje. Nu 1 dag voor NOD geen streepje en 2 dagen na NOD wel een duidelijk streepje??? Kan ook zijn dat mijn NOD 1 dag later was, ik had ook een lagere ovulatie.
Ik testte vrij snel wel heel licht positief.. 25st en 26ste positieve ovulatietesten (digitaal), dus weet zeker dat ik het niet fout aflas. 26 nog negatieve zwangerschapstest. 27 heel licht positief voor mezelf, 28 nog heel licht positief, en 29 -30 - 31 begon ik er eindelijk iets in te geloven.. Digitale was goed (1-2 weken) en kruidvat begon ook duidelijker te worden. Met mijn eerste heb ik eigenlijk maar 2x getest.. een keer na nod positief en toen dacht ik HAH, laat ik is een duurdere test kopen.. wou zo graag Zwanger aflezen van de digitale haha.
Dank jullie wel! En toch onzeker blijven hè.. Pff hebben jullie dat ook? was t maar 23 april: eerste echo.
water, heb precies hetzelfde. zit soms op mn borsten te drukken of ze nog wel pijnlijk zijn...voel het nauwelijk, net een soort van licht beurs gevoel onder mijn tepel. maar da's dan ook het enige!
Echt? Ik heb niets.. Misschien iets gevoeligere tepels maar ook dat weet ik niet zeker.. Ben wel moe maar dat ben ik eigenlijk de hele winter al. Verloskundige zei dat in week 8 de kwalen nog wel kunnen komen.
@yossie he ik dacht dat ik het omgedraaid had al nou als ik de lijst weer aan pas morgen ofzo wissel ik ze weer ff om ok. angelsound heb ik bij de andere 2 ook gehad. die huurde ik was zo leuk misschien nu weer eens kijken ervoor.
Ik heb sinds vanmiddag licht roze bloedverlies. Dit in combinatie met dat lage hcg geeft me weinig hoop meer pfff ben er echt ff ellendig van.
Jeetje Lotte, sterkte zeg! Mama Lucy, probeer positief te blijven, kan komen door bloedvaten die nu gevoeliger zijn als je hard hebt gedrukt. Of die bij het innestellen zijn geraakt. Maar zou ook ongerust zijn! Sterkte! We duimen voor je! Hier vandaag minder misselijk, regelmatig eten lijkt toch goed te werken.
@lotte, vervelend. Heel veel sterkte in de volgende ronde! @ mama lucy, laten we hopen voor je dat alles goed is. @ water, wat een ontzettend mooie test. @weegbree. Leuk je MvM test! Heel erg duidelijk! Ik heb de uitslag van de dokter terug gehad, het is allemaal ok, op mijn hB waarde na. die is nu al te laag, en ze vertelde me dat deze door de zwangerschap nog verder zal dalen. Dus na 3 maanden nieuwe controle, en als het dan nog laag is moet ik aan de ijzertabletten. We gaan het zien.. Ook ik heb minder kwaaltjes, gelukkig... Vanvond nog even naar de makelaar... en dan lekker naar bed, want moe ben ik iedere avond wel, samen met een opgezette buik van mijn darmen.. Liefs!
@weegbree gaaaf! Bij mij komt ze over halfuurtje! @ lotte sterkte @ mamlucy heef de hoop nog noet op kan van alles zijn Hier aardig moe!melke avond rond 9 uur kapot, kan het niet kanger dan 10 uur rekken. Ook veel dorst en levendige dromen! Soms met vlagen misselijk niet meer zo erg aks eerste oaar dagen na nod, gevoelige borsten ook bij trappenlopen etc. Pfff tijd tot eerste echo gaat zo kangzaam!
@weegbree leuk die mvm test. kan niet wachten tot dinsdag dat ze hier komt weer een testje doen. @hier klachtjes nemen hier ook langzaam af. heb ook wat buikpijn dus hoop niet dat het de andere kant nog op slaat.
mama lucy, ik duim nog steeds voor je! Ik heb vrijwel geen kwaaltjes, maakt me ook extra onzeker hoor. Vanmiddag mijn ouders ingelicht middels een tekening gemaakt door mijn zoontje:
Vanaf volgende week pas Weegbree? Als alles morgen goed gaat dan mag ik morgen gewoon beginnen.. ze neemt de flessen meteen mee.. Mooie test overigens! @Lisette ijzertabletten zijn toch niet zo erg? Ik moest ze ook slikken de laatste 2 maanden van de zwangerschap..
Lotte wat ontzettend droevig nieuws, ik wens je veel sterkte! Mama Lucy kan mij voorstellen dat je heel onzeker bent, roze afscheiding in combinatie met een laag hcg klinkt natuurlijk niet erg positief. Ik hoop dat het toch allemaal goed gaat! Heel veel succes! Weegbree mooie test! Yossie hoe reageerde je ouders? Leuk idee met de tekening! Nu lekker babyboom kijken!
Goedemorgen meiden, Fijn om te lezen dat ik niet de enige onzekere miep ben hierzo. Ongelooflijk dat het de derde keer is en het lijkt wel of het nog erger is dan de eerste keer! Bij mijn oudste deed ik 1 test, die zei zwanger en toen was het klaar. Bij mijn jongste heb ik er wel wat meer gedaan, maar nu liggen er al 4! 3 kv testen en een cb. Hoewel die tweede van 3 april echt lichter is, is die vandaag wel weer mooi donkerder geworden. Vandaag ga ik dus de verloskundige bellen en mvm. Vorige zwangerschap heb ik diabetes gehad, dus ben benieud of dat weer terug komt en zo ja, wanneer ik dan over moet stappen naar de gyn. Vorige keer was ik zoooo teleurgesteld. Mijn verloskundige was zo lief en toen kwam ik in zo'n klinisch ziekenhuis met een heel streng kijkende arts. Heb echt staan janken toen ik buiten kwam. Nu brn ik daar gelukkig wel nuchterder in. Ik weet dat het kan gebeuren dus ben zeg maar voorbereid. Vandaag nog even aan de klus. De echte dan dit keer. Morgen doen we mee met openhuis route en alles moeten we nog even straktrekken. Schildererijtjes weg, kleedjes neerleggen enz. Hopelijk komt DE koper na 2 jaar dan eindelijk langs. Ik wil hier liever niet met zijn 5jes wonen. Maar na 2 jaar te koop staan en nog geen zicht op verhuizen wilden we toch niet langer wachten met onze wens voor een derde. Wie weet hoe lang het zou duren voor ik zwanger zou zijn en het leeftijdsverschil tussen de kinderen zou er ook niet kleiner op worden natuurlijk. Wie had nou verwacht dat het binnen 2 maanden raak zou zijn?Maar ja, het past wel hoor (er wonen meer gezinnen met 3 kinderen in onze flat) maar een beetje meer ruimte zou wel lekker zijn! Fijne dag vandaag allemaal!