Ik mag van de lijst af. Is nu zeker dat het is misgegaan. Toch bedankt dat ik hier mee mocht kletsen ook al was het maar heel kort.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - vdv(30), 3e kindje (jm) 2 december - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(m) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - Daniellexxx (28), 3e kindje (mj) 6 december - Purified (20), 1e kindje - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - Guusj (23), 1e kindje 10 December 11 December - Pixel27 (27), 3e kindje 12 December - bloem24(24?), 2ekindje (J) 13 December 14 December 15 December (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 8 mamalucy hcg controle 9 Tweety: intake MvM 15 MamsieM: vk, 1e echo 15 liz0104: 1e afspraak + 1e echo 15 mer 1e echo gyn 15 Bernou 1e echo gyn om 8.40 17 Tweety: 1e echo om 9.40 17 sweatheart86 : intake 17 pline: 1e echo 18 Weegbree: 1e echo 18 yossie: 1e afspraak vk met echo 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 23 schaapje1977 1e intake vk 23 water27 1e echo 26 mamalara: 1e echo mei 7 sweetheart86 1e echo 8 Purified intake vk en 1e echo 8 pline intake ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 3 sterretje helaas tot nu toe @mamalucy shit meid. veel sterkte.
mama lucy, sterkte..wat vreselijk kl*te.. ik leef met je mee.. Getsie meiden..t beangstigd me allemaal een beetje deze berichten. De vmk's en MA's vliegen me om de oren.. je zou bijna denken dat er geen zwangerschappen meer goed gaan !!
Zo. MvM was net langsgeweest. Eert leek hij niet positief aan te slaan.. toen keek ze nog even op hoelang ik zwanger was en toen was het hm.. Ik dacht misschien was het omdat het 3 uur op de grond heeft gelegen ipv in de koelkast.. want ik dacht altijd dat het moest.. maar zij zei gewoon opvangen en hoeft niet.. Oh ja je bent wel nog een beetje vroeg.. toen keek ze nog een keer en zag ze wel een lichte maar duidelijke streep In ieder geval ze zei een streep is een streep. Het is ook geen tuurtestje, wel een duidelijke..maar gewoon.. licht. Ik mag vanaf volgende week meedoen en ik heb een testje gekregen om te doen de ochtend dat ik ga beginnen. Ik mag vanaf 9 april meedoen. Ze zei ook gewoon dat ik aan de laatste van "mijn blok" zit, en als ik een dag later mijn menstruatie had pas vanaf de 16de mee mocht doen.. dus dat het wel goed zat. Baal wel een beetje over het feit dat hij zo licht was, maar ja, over een aantal dagen opnieuw testen.. Weet nou niet als ik iets onzeker moet zijn of niet haha.. Edit: Hier is de test http://img208.imageshack.us/img208/1182/mvmh.jpg Met andere telefoon gemaakt http://img42.imageshack.us/img42/5539/mvmbeter.jpg Zoals altijd.. hij ziet er in het echt net iets duidelijker uit
Hey Purified, indd een vrij lichte test..zijn je eigen testjes wel donkerder geweest? Ik zou me niet al teveel zorgen maken..je HcG kan nog schommelen in t begin . Maar wat is precies de bedoeling bij t opvangen van je urine dan? MvM komt maandag bij mij langs en ze heeft mij ook gezegd dat ik mn ochtendurine moet opvangen..moet dit in de koelkast dan???
Nee, ik was juist verbaast dat het niet in de koelkast moest, het heeft namelijk 3 uur in een potje gestaan.. ik dacht altijd dat het binnen 2 uur getest moet zijn.. maar blijkbaar niet Mijn testen zijn allemaal licht geweest en langzaam donkerder geworden. Laatste plus test was gewoon goed donker. Ik moet zeggen dat het ook per test verschilt want de clearblue plus is echt gewoon knalpositief en de tests van testjezelf.nu (zelfde dag gedaan) slaan gewoon licht positief bij mij uit.. Edit: Even met betere camera foto gemaakt! http://img42.imageshack.us/img42/5539/mvmbeter.jpg
mama lucy, wat naar, sterkte! Purified, mijn MvM vond ik ook niet super donker bij de 1e. Ik heb helaas geen foto, maar de originele heb ik nog wel (wil wel een foto maken als je dat fijn vindt, is wel erg geel) Hij is wel donkerder dan die van jou, maar ik was 1,5 week verder. Ik schat in dat ik met 5 weken een soortgelijke test als die van jou gehad zou hebben had. Ook maakt iedereen verschillend (ook per zwangerschap) HCG aan, de ene meer dan de andere. En overigens is ochtendurine niet bij iedereen de meest geconcentreerde urine met het meeste HCG, las dat het in de middag/avond bij sommige hoger is dan in de ochtend (en als ik naar mijn testen kijk denk ik dat dat bij mij ook is).
Heb me maandag aangemeld via internet maar ze hebben me nog steeds niet gebeld.. Duurt lang of niet? Nu twijfel ik of m'n tel num goed in gevoerd heb. Kan t nergens meer terug halen.
Nou ik plaats toch even wat. Had voor mezelf besloten om wat afstand te nemen even zodat ik niet te gestrest wordt Wat balen zeg dat er al 3*** zijn zeg. Meiden heel veel sterkte. Ik ben inmiddels 5 weken zwanger precies. 24-04 mijn intake en echo. Ik heb opzich weinig klachten. Wel flink gespannen borsten en af en toe zeker pijnlijk moet ze ook echt niet aanraken. Verder af en toe even een menstruatiepijntje maar ik moet zeggen dat als ik dan ga plassen het ook weer verdwenen is. Ik heb geen dikke buik of misselijk en ook nog niet veel plassen. Dus wel lekker zo haha ben benieuwd wanneer die symptomen evt. Gaan komen. Hier verder met de dames ook goed? Ps ik mag naar 6 december
Sterkte mama Lucy. Hier net naar Mvm geveld. Bellen binnen een week terug voor een afspraak. De verloskundige gebeld, belt zo terug. Poeh das allemaal best spannend zo voor de eerste keer.
Hier net mvm gebeld of m'n tel nummer klopte en dat doet het dus moet binnen enkele dagen gebeld worden voor een afspraak. Zeker spannend mij! Hoop dat je snel een echo krijgt
Ik zie precies nog geen topic voor 16-31 december 2013, dus ik kom voorlopig even hier mee kletsen als ik mag? (ben uitgerekend voor 17 december als alles goed blijft gaan) Ik heb onwijs veel pijn in mijn ene borst! Gisteren in de andere Bij mijn vorige zwangerschap begon dat pas een week later en was het in beide borsten op hetzelfde moment! 't Zal een speciaal beebje worden denk ik
Misschien word je wel wat opgeschoven met de eerste echo Andastra ^^ Des te meer zielen des te meer vreugd zeggen ze toch
Ben net al terug gebeld door moeder voor moeders, dat is wel heel snel! Had ik niet verwacht! Komen 17 april voor intake en mag dan vanaf 22 april meedoen