1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja kwartiertje binnen geweest. Voelde me zo ongemakkelijk haha.

2. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Even mijn frustraties van me aftypen hoor... we doen mee aan de openhuisroute, maar er is gewoon helemaal niemand geweest! Kan er zo van balen!!! Andere kids zijn nu bij schoonmoeder, alles is schoon en aan kant, tis hier net een hotel, en dan komt er niemand kijken... AAaaaarrggh!

WIJ WILLEN VERHUIZEN!!!!

zo, dat is eruit.

@ vertellen: Ik heb ook shirtjes ;) Voor mijn dochter een shirtje met: Nummer 1! voor mijn zoon een shirt met: Nummer 2! en voor mezelf een buikband waarop staat: Nummer 3!

We willen even de echo afwachten voor we het wereldkundig maken. Alleen mijn schoonmoeder weet het al wel. Ze heeft bij jaar thuis een ledikantje staan ivm het oppassen en net toen we er waren had ze het erover dat ze hem weg wilde doen. Toen heeft mijn man haar in de keuken even apart genomen en gezegd dat ze hem toch maar even moet bewaren :)

@ bloedverlies; tot nu toe hier nog niks. Alleen vorige week toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. maar vorige keren beide keren tot 14 weken regelmatig bloedverlies gehad. Als we het gezellig hadden gemaakt, als ik teveel druk had gezet bij toiletbezoek en zelfs een keer een behoorlijke hoeveelheid na het niezen. Bij mij was het gewoon goed doorbloed en had het niks te betekenen. Ik hoop dat het bij jou ook zo is!

@ babyzaak: dat had ik ook heel erg! voelde me zo niet op mijn gemak en had steeds het gevoel dat iedereen dacht: Wat doet die hier? Die heeft hier niks te zoeken!
    Ik heb nog heel veel van mijn andere kinderen in huis, maar een nieuwe kinderwagen moet er wel komen. Alleen wordt ie niet nieuw nieuw. Ga even op mp speuren tegen die tijd...

Nou het is nu echt 15 uur en voorbij. Geen kijkers gehad helaas. Ga nu de boodschappen en de kinderen weer ophalen. Diep ademhalen en doorgaan ;)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o echt haha hoelang geleden is dat geweest? steegoversloot noemde ze die ook toch? heb er zelf ook de vig gedaan bbl zo'n 7 jaar geleden gediplomeerd.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    psssttt welke wijk woon je? ik in crabbehof :)

5. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    4 jaar geleden daar begonnen met mz dit 2 jaar gedaan en toen gestopt. Heb werken/leren gedaan op de Merwebolder in Sliedrecht ;) is inderdaad steegoversloot. Werkte Henny er toen ook al?

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Danielle wat balen zeg! Onze overburen doen ook mee en er is (weer) niemand geweest. Frustrerend lijkt me dat!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @purified ik duim dat het weg blijft meid.

@danielle das balen dat er niemand is komen kijken grrrr.

@tientje henny zegt me niks.

8. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Was onze mentrix , leuke vrouw . Voor Nederlands hadden we Warda haha

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Bedankt iedereen, ik ben toch beetje zenuwachtig om het zometeen aan onze vrienden te vertellen! Ze weten van niks maar soms zeiden ze wel s voor de gein en wanneer komt de kleine? Je kent het wel, komt ook omdat we nu bijna 2 jaar getrouwd zijn en genoeg kamers hebben 1 gezinswoning blablabla
    Maar heb de foro van de test helemaal achterin het foto boek gedaan ohhh spannend. Ben benieuwd hoe snel ze het snappen, heb er "surprise we zijn zwanger! " op gezet haha

10. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ps. Bloedverlies kei eng, tot nu toe niet gehad maar ben zo blij als eerste 12 weken goed doorlopen zijn! Dagen gaan zo langzaam opeens

Khoop zo dat al onze echos goed zijn!

11. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Hèhè! Eindelijk bericht van het UWV mag 16-04 naar de arts :) hopelijk kan ik ander werk gaan doen. Maar zit wel wanneer ik het UWV moet melden dat ik zwanger ben...ben ziek uit dienst gegaan :( dat thuiszitten breekt me op en eer dat m'n dagen voorbij zijn pfff

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmm dat is lastig Tientje. heb weinig ervaring met het UWV dus kan je ook geen advies geven.
    Staat er niets op hun site over zwangerschappen?

13. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Had ook geen ervaring maar helaas wel nu. Heb inmiddels op dit forum aan mensen van UWV de vraag gesteld

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goede actie! Hoop dat ze je verder kunnen helpen!

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja zit al sinds juli thuis (heb nog wel therapeutisch gewerkt tot feb.) Maarja das echt niks ben d'r zo klaar mee met thuiszitten. Dagen duren lang enzo Pff. En zeker nu ik zwanger ben en moet aftellen tot de echo. Poeee

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja dat lijkt me echt pittig!
    Ik heb maandag over een week al de echo en gelukkig een drukke werkweek. Gaat de tijd echt wel sneller.

Wil je vertellen waarom je niet kan werken? (voel je niet verplicht hoor) En heeft dat nog gevolgen voor de zwangerschap?

17. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er

Ik heb gewerkt met zeer ernstig meervoudig beperkte mensen heb dit jaren gedaan maar sinds vorig jaar ineens kon ik m'n nek niet meer bewegen. Fysio gehad en na een tijd werd beter maar m'n rug bego dus ok dacht verdraaid ofzo. Artsen geweest en fysio gehad. Bleek volgens nl m'n linker bekken hoge te staan en geringe slijtage op heupen. Maar kwam niet verder dus naar belgie gegaan met de foto's uit nl. Heb ik een lichter krommong in mijn ruggenwervel onderin (waar ik pijn had) ws al sinds geboorte maar door werk is het teveel belast. In nl niks over gezegd schandalig zelfs ik zag het op de foto. Nu zwemmen enzo Maarja aqua fitness ofzo . Kijk wel haha. Weet niet of het gevolgen heeft eigenlijk voor zwangerschap

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmm ben benieuwd dan! Hier door de zwangerschappen bekkenklachten gekregen. Er gebeurd dat natuurlijk veel ter voorbereiding op de bevalling.
    Wat raar dat ze dat dan niet gezien hadden in NL.

19. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ai balen zeg!! Er gebeurd zeker veel als ik nu al zie wat er met 5 weken al gebeurd nu het zo klein is. Bijzonder hoor. De Belgische arts zei ook dat ze in nl ontzettend lui zijn. En dat blijkt. Ze raad het werk ook af. Moet werk doen waarbij ik dus niet te lang mag staan of zitten hm lastig dus...het erge vind ik dat ik een vast contract zou krijgen maar dit dus niet doorgegaan is. Had het super naar mijn zin ook.

20. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Jah, ik ben denk ik toch echt zwanger hoor, vanavond zeker drie keer zitten huilen omdat ik vond dat ze mijn zwangerschap niet serieus namen :D hoezo, hormonen? :D

Deel Deze Pagina