1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Goeiemorgen allemaal , jaja weer klaarwakker en dat op zondag hihi. Hoe ist met de dames??

Andastra dat is een echt teken (heb ik niet gehad) hier alles vrij rustig dus ik geniet ervan zolang het duurt haha

2. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Goedemorgen! Hier ook vroeg wakker maar meer omdat mijn kindjes al wakker zijn. GAAAAAP.
    Hier ook weinig klachten. Met vlagen beetje misselijk. Wel de hele dag trek in haring met augurk...zelfs nu om 8 uur in de ochtend hahaha.

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha valt me nog mee dat het geen haring met slagroom is ;) misselijk ben ik niet. Hou niet van vis 😜 hihi

Maar je weet niet wat hormonen gaan doen hihi

4. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik word al 3 ochtenden misselijk wakker. Gelukkig nog niet over hoeven geven en het trekt na een uurtje weer weg. Hopelijk wordt het deze keer niet zo erg als bij mijn dochter.

5. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Het is hier ook nog maar met vlagen hoor. Ene moment ben ik misselijk om me zo 2 dagen weer goed te voelen :)
    Bij mijn oudste hing ik 10x per dag boven de wcpot en bij mijn jongste helemaal nooit....tja wat zal deze boef brengen :D

6. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Mogge meiden,

Pfffff, misselijk. Blegh!!

@purified, pfff, schrikken als je oud bloed verliest. Hoe is t nu?? Enne, bij twijfel mag/moet je altijd je vk bellen. Daar is ze voor, en geen enkel vraag is gek of onnodig.

@danielle, shit, balen zeg!! Ik weet hoe frustrerend het is om je huis te willen verkopen, en er komt maarniemand kijken. Hou moed meid.

@tweety, in oudelandshoek. Welke vk heb jij?

@sweetheart, hoe was hetvertellen?? Hadden ze t snel door?

@andastra, tsja, dat herken ik wel. Ik ben ook weer sinds een week emotioneel incontinent. Haha, ik jank om alles.

@hier, ook vroeg op, kleine meid was om half 8 wakker. Das uitslapen voor ons. Maar ja, gisteren lag ze pas om 9 uur in bed.
    Gisteren de verjaardgag van me schoovader gevierd. Dus met de hele familie bij elkaar. Heb mezelf een paar keer bijna verluld. Haha, we willen het nu nog niet vertellen, maar dat valt dus niet mee. Vanmiddag komen vrienden op bezoek. Wordt dus ook weer lastig om niks te zeggen. Maar ik wil er toch echt eerst nog een paar weekjes zelf van genieten.

Allemaal een hele fijne dag

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Schaapje, haha ja ik probeer grote groepen maar gewoon te vermijden nu voordat ik er wat uitflap!;)

Hier ook gezellig misselijk op de bank. Was bij de vorige zwangerschappen ook zo, wel misselijk maar niet overgeven gelukkig.
    Hier straks weer werken. Drukke werkweek komende week (alleen dinsdag en donderdag vrij, andere dagen allemaal werken incl. volgend weekend). Gaat de tijd wel lekker snel wat die week erna hebben we de echo al!

Fijne dag dames!

8. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier ook al weer een tijdje wakker. Vannacht 2 bezoekers gehad met enge dromen die bij ons in bed kropen. Mijn man is daarom maar in het bed van onze dochter gaan liggen en ik zit nu met enorme rugpijn achter de pc. Zometeen heel slecht even een filmpje aanzetten en dan nog even plat. Meestal komen ze niet bij ons liggen hoor en al helemaal niet allebei. Maar ivm openhuis waren ze vrijdagnacht bij oma logeren en ze vinden het dan weer heerlijk om thuis te zijn. Onze kids zijn niet zo van het logeren zonder papa en mama ;)

Vanmorgen alweeeeer een testje gedaan. Ik heb ook zo weinig klachtjes en vind het zo moeilijk te geloven. Maar hij is nu echt heel donker, dus misschien moet ik het nu gewoon eens accepteren hihi

Tot later!

9. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Haha, danielle. Ja dat ken ik. Kleine meid slaap heel zelden bij ons in bed. Eigenlijk alleen als ze ziek is. Maar dan slapen wij dus niet.

Enne.. Geloof t maar hoor. Je bent gewoon hartstikke zwanger:D

10. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ik ben dus echt bijna totaalll niet misselijk...is dat raar :S?? Zou bijna willen dat ik t was want ik geloof net als Danielle ook amper dat ik zwanger ben ;). Alleen van de week 2x lucht misselijk maar thats it. Ik slaap super, mn huid ziet er beter uit dan ooit, ben amper misselijk en voel me prima. Enige is dat mn borsten echt zeer doen, ik hele bizarre echte dromen heb en ik 's-avonds moe ben. Oh en BM steekjes af en toe. Heb ook steeds zoeits van: t zal er toch nog wel zitten?!! En t zal toch wel goed zitten?! Hier inmiddelsook testje of 6 gedaan maar die komt toch echt steeds tot de conclusie zwanger ;) :p.
    Vind t allemaal nog zo onecht!! Het is natuurlijk ook nogniet "out in the open" en je ziet nog niks..daarbij heb ik pas over 2wkn de eerste echo en voel ik me prima :p...geloof t ook amper!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Minimee, kan best hoor. De meeste kwaaltjes komen pas vanaf week 6 omdat je hcg dan hard toeneemt.
    Kan ook best zijnn dat je helemaal niet misselijk word.
    Lstig he, geloven dat het echt zo is!

12. eiland83

eiland83 Lid

6 apr 2013
    16
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ook ik heb helemaal nergens last van.
    Vind het daarom ook zo onwerkelijke. Ook om op dit forum te zitten. Zou zo leuk zijn een klein jongetje of meisje. Een kleine IK. sinds vandaag weet ik het nu een week.

Gisteren avond huis vol visite en geen drank en sigaretten meer. Dacht dit zal wel moeilijk worden maar er is een knop in je hoofd dat je daar niet eens aandenkt.

IK vertel het mijn ouders nu het liefst maar die wonen niet hier. Als ik de 19e naar gynecoloog moet vertel ik het ze daarna. Ik wil zo graag hun reactie op gezicht zien eerste kleinkind.....

Veel plezier allemaal vandaag op deze oh zo zonigge zondag

13. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    hihi, onwerkelijk vind ik het hier ook! Ook door het gebrek aan kwaaltjes. Ben wel erg emotioneel, dat zal wel een kwaaltje zijn, maar ben van mezelf toch al emotioneel. Kan idd om alles wel ff een potje gaan janken, heerlijk! Ik zou ook bijna willen dat ik misselijk was:)

Hier lekker uitgeslapen, onze uk staat nog op wintertijd, gaat ook pas om 8 uur naar bed (slaapt volgens mij pas rond een uurtje of 9) en wordt ook pas tussen half 9 en 9 wakker. Voorheen was dat dus 1 uurtje eerder.

Eerste kleinkind is het meest bijzonder volgens mij, idd de reacties nu waren minder uitbundig en emotioneel als bij de 1e. Bij de eerste vertelde ik het rond de 8 weken, en werd gedwongen het gewoon openbaar te maken omdat mijn moeder het echt niet voor zich kon houden, nu wel.

@tweety, 1e is toch echt een jongen;), wil je dit op de lijst aanpassen?

@bruinverlies, dit komt heel vaak voor, zolang het zonder krampen is en geen helder rood bloedverlies is er niets aan de hand.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk Eiland, eerste kleinkind! Is toch bijzonder (die daarna komen ook hoor).
    Voor mijn ouders is het de vijfde (al 4 kleinzonen dus een meisje zou leuk zijn). Voor schoonouders is het de 8e (2 jongens, 5 meiden nu)

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Zo trek net een topje aan. Van de week ook een keer aangehad maar toen ging het nog nu lijkt het wel een korset haha

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hahaha

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Purified, hoe is het? Nog bloedverlies gehad?

18. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja ben ook benieuwd

19. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik hoop dat ik niet zo misselijk zal zijn als bij mijn dochter, toen ben ik van week 5 tot week 20 misselijk geweest, van week 6 tot week 14 zelfs zodanig dat ik mijn bed niet uitkon en zelfs niet naar tv kon kijken, dus hopelijk nu draaglijker!

Voorlopig nog niet veel kwaaltjes, maar 't is dan ook nog héél pril natuurlijk!

Ben ook benieuwd naar Purified!

20. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Denk niet dat ik hier nog lang zit..

Ik heb gisterenavond (bleef maar oud bloed druppelen) de verloskundige gebeld.. die gaf het 50% kans.

Sinds gisterenavond verlies ik kleine beetjes roze bloed.

Blijft nu iedere keer bij kleine veegjes. Overnacht iets meer..

Hopelijk zet het nou door of stopt het.. ik moet dinsdag mijn MvM test doen om te kijken als hij donkerder is geworden.. ben er bang voor. Zwangerschapstest hier slaat nog wel positief aan, niet eng licht in vergelijking, wel iets lichter.. maarja dat is misschien ook mijn hoofd.

Denk dat ik nu een maandverband oud bloed, een inlegkruisje rozebloed en een dunne sliert slijm echt rood bloed verloren ben.

Stom.

Ga als het in het weekend niet doorgezet heeft anders kijken bij de huisarts HCG wilt prikken om te kijken wat er aan de hand is.. verloskundige zegt dat er toch nog niks te zien is voor een echo.

Deel Deze Pagina