Jeetje wat spannend allemaal zeg! Goed dat je de vk hebt gebeld. Is toch fijn om het even te delen. Duim voor je dat het goed zit meid!
Jeetje zeg, ontzettend spannend dit zeg! Ik hoop echt dat het allemaal goed mag gaan. Duim voor je...
Ik ga nu lekker mijn dochter naar het strand, krijg straks een pretecho. Normaal gesproken zijn ze volgensmij niet open op zondag maar ik heb even uitgelegd en ze gaat kijken als ze iets kan doen om mij gerust te stellen.. fijn.. Dus ik ga even uit mijn pjama en kijken als ik nog van mijn dag kan genieten.
Hai meiden, ik geloof dat ik mij ook aan dit forum toe kan voegen. Afgelopen donderdag een test gedaan en positief! Had al wel een voorgevoel ivm bij vlagen misselijk zijn, darmen in de knoop, gruwelen van dingen waar ik normaal goed tegen kan etc. Maar nu bevestigd! Ws 4 dec uitgerekend. Eerst 24 april naar vk voor de bevestiging. Zo spannend!
Purified, spannend meid! Hopelijk zien ze een mooi vruchtje op de goede plek die hard aan groeien is om een mooi kindje te worden! Lekker, even naar het strand. Hoofd even leegmaken (voor zover dat lukt) Welkom Liva! Gefeliciteerd!
Duim voor je purified! Hoop echt dat een echo je gerust kan stellen. Welkom liva en gefeliciteerd! ps. 1 kwaaltje is wel ingeslagen nu: zwangerschapsdementie. Ik vergeet alles....
@schaapje grappig J ik ga naar een gyn deze keer. Vorige keren hadden we gruiters met die grote handen hahahahahaha. @danielle o ja das ook een kwaaltje nou daar heb ik ook echt mega last van pfffff. @liva gefeliciteerd en welkom. Als je nog even door geeft hoe oud je bent en hoeveelste kindje het is en eventueel als je al kindjes hebt welk geslacht dan zal ik je op de lijst erbij zetten. @yossie doe ik zodra ik de lijst vernieuw oke. @hier vlagen van misselijkheid. Gisteren hubbies verjaardag gevierd die is vandaag jarig dus was druk. Straks komt er nog wat visite dus wordt weer druk dagje vandaag morgen weer werken. Bleghhh geen zin haha.
Oh trouwens, ik heb vrijdag mijn MvM intake gehad. Die vrouw doet ook een test. Die sloeg al giga positief uit nog voordat de urine uberhaupt helemaal opgetrokken was! Doet iedereen mee aan MvM? Wel doen he! Vorig jaar was er blijkbaar een tekort, zonde!
@mamalara jep doe ook mee, bij mij hetzelfde! Gelijk knaltest! @purified, sterkte meis hoop op het beste!! Wanneer gaan jullie babykamertje kopen? Pas bij 12 weken of bij 20? Ik was net op kraamvisite, mooi. Kamertje joh, hoogglans wit, wil ik ook. Was gelijk verliefd. Heb t nog ff stil gehouden tegen hun...... Eerst echofotos in mn handen hebben!
Ja hier ook aangemeld voor mvm. Wordt voor mij de derde keer Ben benieuwd wanneer ze me bellen. Wij gaan sowieso pas na 12 weken nadenken over een kamertje. Veel heb ik nog van de oudste 2. Alleen een commode en kast moet er wel bij. Belangrijker is: waar leg ik iedereen te slapen neer hihihi We hebben wel een kamer over, omdat de andere 2 in een stapelbed liggen. Die kamer die over is, is groter en is echt een speelgoed/ knutselkamer. Dus laat ik de oudsten waar ze nu liggen of verhuis ik ze naar de iets grotere kamer... Gelukkig hebben we nog even. Nieuw kwaaltje sinds vanmiddag: heeeeele zere borsten. Auwie!
Ja ik ben ook wel benieuwd naar Purified.. Hoop en duim voor goed nieuws! Hier al wel even gekeken naar kamertjes maar nog lang niet kopen . Denk indd pas bij n week of 20
Ben ook wel erg benieuwd hoe de echo is verlopen....kom vanavond nog even checken! Ik heb vandaag mijn zoontje leren fietsen. Super leuk en gelukt. Maar nu moet ik het bezuren met een flinke buikpijn ff rustig aan doen dus.
nog geen nieuws helaas. ben vandaag echt extreem moe. ben in staat dat ik zo mijn bedje opzoek. denk ook dat ik voor 9 uur lig haha.