1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden!

Leuk, het clubje wordt steeds groter.

@Duus, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een luxe, die zorg in Duitsland (al beval ik trouwens veel liever thuis ;))

@Weegbree, ja die percentages heb ik ook weleens gehoord. Na een eerste goede echo (met kloppend hartje) schijnt de kans dat het nog mis gaat minder dan 1% te zijn.
    Mooie testen :D

@Minimee, lekker bezig met die frituurpan. Wat zal jij gebaald hebben zeg!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

28 november
    - MamsieM (30 jaar), tweede kindje

1 december
    - Mer (30 jaar) Derde kindje

4 december
    - Duus
    (38 jaar), tweede kindje

5 december
    - Minimee (25 jaar), eerste kindje

- Weegbree (30 jaar), eerste kindje

8 december
    - Bernou (29 jaar), eerste kindje

Afspraken
    02-04 MamsieM: intake MvM
    15-04 MamsieM: vk, eerste echo

18-04 Weegbree: eerste echo
    22-04 Minimee: eerste echo

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Welkom Duus! Heerlijk he die zorg in Duitsland, mijn zus woont ook in Duitsland maar zij gaat nu eerst de mmm in omdat het niet lukt, maar dat gaat een stuk sneller dan hier in NL!

Ik heb nog weinig symptomen, ben wel vroeg wakker, overdag moe en veel dorst. Af en toe een krampje in mijn bm maar daar blijft het bij. En borsten gaan weer pijn doen aan de zijkanten.

Minimee wat rot van de frituurpan!! Kan mij voorstellen dat het huilen je nader dan het lachen stond. Vooral het schoonmaken lijkt mij een vreselijk karwei!

Op hoeveel DPO hebben jullie positief getest?? Ik zag op 8 dpo echt een heeeeeeeeeeeel licht lijntje, gister ook licht maar wel te zien op een foto en vandaag is hij toch een stuk duidelijker ;) Ik hield het niet meer om niet te testen twee dagen geleden, en dacht, als ik test heb ik iig rust en kan ik het uit mijn hoofd zetten.

as dinsdag na Pasen ga ik de gyn bellen, ik mocht langskomen voor een vroege echo na mijn curretage mocht ik weer zwanger zijn. Eerst nog even NOD afwachten ;)

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Duus!! welkom!

Hier op 10 dpo in de avond positief getest. met zo'n duidelijke streep dat ie vast de 8e ook al wel te zien was geweest...

Ik heb kans op een tweeling, twee eitjes dit keer. ben erg benieuwd!!

Spannend hoor Bernou! ik zit nu twee dagen overtijd. Het blijft onwerkelijk dat je niet ongesteld gaat worden. Voor jou wel helemaal spannend ook na je MA.

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    @Duus; welkom en gefeliciteerd!
    @percentages; ja dat valt inderdaad alles mee!! Zie je met nog net geen 8 weken al wel een kloppend hartje? Mooie testen idd Weegbree! Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan omdat vandaag mn NOD is ;). Zag er netjes uit al zeg ik t zelf :D testte vrijdag al positief..5 dgn voor NOD :p
    @MasieM; zooo ik baalde HEEL erg! Gelukkig is t wel opgeruimd nu ;)

Bijgevoegde bestanden:

• 27.jpg
      27.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      5
  6. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Mooie test Minimee!!
    Waar zijn jouw testen weegbree of kan ik die niet zien? Spannend zeg kans op een tweeling!

Met 8 weken zie je zeker een kloppend hartje, ik zag hem met 7,5 week toen. 6,5 week nog niet, maar was ook uitwendig.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mooie test Minimee!

Ik testte op 11 DPO positief. Was compleet verrast. Bij zoontje testte ik op NOD negatief, 4 dagen later pas positief. Bij de MA op NOD licht positief en nu 11 dpo (3 dagen voor nod) al positief!

Weegbree, spannend zeg ook nog kans op een tweeling!

Doen jullie mee met moeders voor moeders? Hier volgende week de intake en dan vanaf donderdag de 4e starten.

Hier trouwens al wel wat kwaaltjes. Rommelden darmen en een opgeblazen buik, vooral 's avonds. Honger gevoel maar zodra ik wat ga eten weer misselijk en ook zere borsten. Lijkt wel zwanger :D

8. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    @Bernou; ik heb 9dpo positief getest, streepje was alleen nog niet heel donker. Zaterdag een positieve CB. Zondag een wat duidelijkere posi test en vandaag (mn NOD) zie hierboven :). Wanneer is je NOD eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen :p?
    Spannend hoor en wel fijn dat je eerder terecht kunt voor de 1e echo. Kan me voorstellen dat dat voor jezelf een wat rustiger gevoel is.
    @ Weegbree; spannend zeg, kans op een tweeling!! Wordt een spannende dag dan 18 april hihi ik ben benieuwd! Ik ben zelf 1 van een tweeling, dus bij mij is de kans ook verhoogder aanwezig. We gaan t zien!

9. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ik wil trouwens zeker meedoen aan MvM! Mn beste vriendinnetje gaat me aanmelden :D. Ik denk eerdaags ;)...

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    20130327_074143_resized.jpg

Bijgaand nog een keer mijn testjes!!
    die van jou is ook heel mooi zeg minimee! ik ga morgen ook weer een testje doen. heb alleen geen kv meer, maar dipsticks wel jammer. en mag na 10 testen geen nieuwe meer kopen van vriendlief... :D

Ik ben vooral heeeel moe!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb me uiteraard ook aangemeld voor MvM, top dat jullie meedoen meiden!
    zoo waardevol voor de mensen die het nodig hebben (ik kan er over meepraten!).

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier in de vriendenkring ook 2 stellen dus voor mij ook logisch om mee te doen. Ach, het is even een gedoe, ben blij als de 10 weken weer voorbij zijn maar ik ben blij andere vrouwen te kunnen helpen met m'n plasjes :D

13. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    oh die testen had ik al wel gezien Weegbree!
    Mijn NOD is zondag, als ik uitga van 14 dagen. iig, dan ben ik 4 weken zwanger zondag. Mijn LF wisseldn nog wel eens van 12 tot 15 dagen.

Ik zit nog erg te twijfelen over MVM, ik durf het niet, ben zo bang dat het toch weer mis gaat. Mocht ik deze zwangerschap uitdragen zal ik bij een volgende zwangerschap zeker mee doen. Maar op dit moment kan ik er nog niet echt van genieten.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo dacht ik vorige week ook nog hoor maar toch besloten om mee te doen. De MA staat na mijn idee los van MvM

15. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamsieM... Lijkt wel zwanger bwahaha!!!
    Ik ook gerommel in darmen. En mini uitstulpinkje. Wat ik natuurlijk alleen zelf zie. Nadat ik mn buik uitzet. Ik hoop dat ik me zondag niet verspreek. Dan heb ik 50 man bij elkaar. Wordt dochter 1. Wil t echt geheim houden zolang t lukt. 8 mnd ofzo. Nee grapje de 12 weken t liefst. Of na een goede echo haha.

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik verbeeld me ook al dat mijn buik groeit??
    Kan dit überhaupt met vier weken al?

17. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan. Komt ook omdat darmen uitzetten. Bij mn eerste kwam ik drie kilo aan in eerste weken, maar dat kwam omdat ik goed ging eten. Nu ben ik maar een halve kilo zwaarder, maar dit keer ga ik me niet overgeven aan veel eten en snaaien. Ik ben direct heel gezond gaan eten. Maar hier ook al buik. Lichaam lijkt heupvet vast te houden en wat ik zeg darmen zetten op. Baarmoeder gaat ruimte opeisen.

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    jeetje.... nu al!
    en ik moet het nog wel twee maand verbergen!
    voor onze ouders en zussen nog een week of drie gelukkig!
    stom, moet gewoon nu al smoesjes verzinnen. Waarom ik niet ga een bosrit (te paard) maken, waarom ik geen hapje van de geitenkaassalade wil proeven...pfff! lastig hoor zwanger zijn :)

19. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil t ook geheim houden. Vanavond borrelen met vrienden, nou hoe pak ik dat aan. Een keer hoofdpijn ala maar wat zeg ik volgende week haha. En we gaan eerst eten, mag natuurlijk niet alles, dus idd smoesjes smoesjes.

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    tja, smoesjes smoesjes...kun je niet met de auto gaan, omdat je niet "fit" bent?
    qua eten gewoon iets anders pakken/bestellen, dat zal nog wel niet zo opvallen denk ik?

Deel Deze Pagina