Net thuis.. geen goed nieuws. Uitwendig gekeken.. toen zag ze eigenlijk al dat het fout zit. Even inwendig voor de zekerheid gedaan omdat het onduidelijk was wat ze zag (behalve dat het niet goed was). Ze zei dat de reden waarom ik zo weinig bloedverlies had was omdat ik waarschijnlijk in een heel vroeg stadium al mis is gegaan.. Ik vind het klasse dat ze voor mij zondagavond haar praktijk in Lommel even open heeft gegooid, anders moest ik gewoon wekenlang in onzekerheid zitten bij de verloskundige. Iedereen verder success hier.. dan ga ik even lekker mijn vriend en dochter knuffelen..
Jemig meis wat ontzettend k*t heb vandaag in Spanning gezeten omdat ik zo hoopte dat het goed zou zijn en dan dit. Jeetje zeg. Is wel ontzettend fijn dat je terecht kon. Die onzekerheid is ook niet fijn. Je wil weten waar je aan toe bent dan. Maar niet dit nieuws. Ik wens je heel veel sterkte en knuffel naar even goed met je vriend en dochter , want dat kan je nu hard gebruiken. Sterkte.....
He bah wat een rot nieuws Had stiekem gehoopt op een mooi berichtje. Heel veel sterkte meid en lekker knuffelen met je vriend en dochter!
Wat een rot nieuws!!! Veel sterkte met het verwerkt. Toch top dat die vrouw speciaal voor jou een uitzondering maakte. Nu heb je iig duidelijkheid.
Jeetje wat een vervelend nieuws. Sterkte !! Mag ik me hier nog voegen. Ik heb woensdag positief getest 3 dagen voor mijn nod. Toen vrijdag weer. Die was duidelijker. En die vandaag was een knaller. Dus begin het zowaar te geloven !! Maar zag dat jullie al best veel geschreven hebben. Volgens eigen berekening ben ik 14-12 uitgerekend. Dus nu 4 weken en 1 dag zwanger. Vrijdag 3-5 mijn 1ste echo (7.6) en dan maandag 6-5 mijn intake bij de vk (8.2) Dus allemaal vrij pril en spannend. Maar noem het vrouwelijke intuïtie ik voel zo dat het goed zit deze keer. Ik ga lekker me bedje opzoeken. Slaap lekker.
Wat een rotnieuws!! Wat kan een lichaam je voor de gek houden zeg! Heel erg veel succes de komende dagen! Hopelijk mag er snel 1 wel blijven plakken! Liefs
Bah Purified ...wat een verschrikkelijk shitnieuws.. . Je weet nu wel waar je aan toe bent maar t blijft gewoon heel erg k*t... Sterkte meid..en hou je mannetje en dochter maar ff lekker goed vast.
Veel sterkte !! Ik hoop dat je snel weer terug mag komen op het forum Dikke knuffel voor jullie. Ik wil even vragen hoeveel topics er nu geopend zijn? Ik dacht 3 maar nu kan ik er nog maar 2 vinden. Heeft iemand de link? Ik wil graag op de lijst Zwanger van 2e kindje 17e ( 1e echo ) 24e ( gyn ) December curretage gehad van tweeling nu opnieuw zwanger Hoop dat nu alles goed blijft gaan. Indien alles goed gaat kom ik vaker mee kletsen maar ik hou het nu even rustig want ik maak mezelf alleen maar gek ermee. Ik kies nu voor de rust en hoop zo snel mogelijk weer terug te zijn hier. Af en toe een berichtje als ik in het zh ben geweest komt tussendoor verder lees ik gewoon jullie berichten af en toe tussen door. xxx
Hallo dames, Ik ben sinds gister in de 7e hemel!! Ik zat op dag 32 van mijn cyclus (maar kon moeilijk zeggen of ik overtijd was of niet ivm een onregelmatige ongi) maar ik voelde maar niets en ook de ongi voorpret kwam maar niet. Ik had op 1 april op het 'zwanger worden' forum geplaatst dat ik steekjes voelde en gister besloot ik dan nogmaals te testen, al had ik eerder die week negatief getest. De testjes heb ik geplaatst in het 'zwanger worden' forum. Behalve huilen de hele dag van geluk voel ik werkelijk niets. Ik heb licht gevoelige borsten en nog nooit zo'n gave pukkeloze huid gehad, dus het besef wil nog niet tot me doordringen. Ik heb gister een online calculator gedaan en die gaf aan dat ongeveer 15 december mijn bevaldatum zal zijn. Ik ben 30 jaar en het is mijn eerste kindje. Ik heb het de afgelopen jaren best moeilijk gehad met vaginisme en daardoor nooit eerder kinderen kunnen krijgen, dus deze baby is ZEEER gewenst. Moge god onze zwangerschappen gezond en wel volbrengen! Wie van de dames heeft ook nog geen klachten? Ik hoop dat ze snel mogen komen.. Ik wacht nog even met huisarts bellen, aangezien het nog zo pril is toch? PS aan de topic starter, is het mogelijk om de zwangerenlijst in het eerste bericht te zetten? Dan zien we gelijk op de eerste pagina de status van iedereen.
hey meiden, Purified wat een rot nieuws zeg! Wel heel fijn dat je langs mocht komen! Iemand die je gevoelens begrijpt op dat moment heb je zeker nodig. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en we je snel terug mogen zien. Alle nieuwe meiden, Welkom!! Ik denk dat de meeste er nu zo wel onderhand zijn he? Ik zag al een paar voorbij komen met datum 14/15 dec. Met hoeveel meiden zijn we nu? Ik ben het weekend naar Giethoorn geweest met mijn schoonfamilie. Soms lastig, want mijn schoonzusje is 19 weken zwanger, eerste kleinkind en daar ging het natuurlijk continue over. Wij hebben nog niks gezegd, waardoor het lekker ons geheimpje nog is. De enige die nu weet dat ik zwanger ben, is mijn zus.
He ladies, Fleur 82 gefeliciteerd. Ook ik heb helemaal geen last van kwaaltjes. Alleen wat zere borsten, en gisteren mijn eerste emo dag gehad ! Hihi Even een vraagje. Ik kan er niet zo,n mooie balkje onder krijgen, en ik kan er niet onder zetten goelag ik al zwanger ben. Krijg het niet voor elkaar. nu weer aan het werk een hele lange dag vandaag en morgen. Heb net sinds 3 weken nieuwe Baan oepsie. Groetjes
Je moet bij gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen en daar kan je die code van de banner invoeren. Als het goed is staat hij er dan
@Duus, dat is snel zeg! Ben je dan ook verder zwanger dan je banner aangeeft??? GEfeliciteerd met dit geweldige nieuws zeg
Als je hierboven kijkt in het balkje : home, forum Zie je ook het kopje banners staan. Kan ook kijken op een andere website voor een banner. Als je daar kijkt moe je ff wat gegevens invullen. Spreekt voor zich en daar krijg je dan een code die je bij je handtekening in moet vullen (kopiëren en plakken)