1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ohhh ik wil ook!!!! Behalve pijnlijke borsten en vlaagjes misselijkheid voel ik me helemaal niet zo zwanger. Laat staan dat er iets te zien is.
    Is dat een slecht teken? Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, mijn tepels niet veranderd, mijn buik is megaplat, ik ben niet vermoeid en ik ruik niet sterker :(
    Pfff soms overvalt me zo'n vlaag van bezorgdheid en dan zit ik als een malloot aan mijn borsten te duwen om te voelen of ze nog pijn doen :)

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Heb ook pijn aan borsten en vlagen misselijk. Wel af en toe moe maar verder ook niks hoor. Vandaag een dag niet misselijk geweest ook lekker. Dan ga ik ook wel denken of het allemaal wel goed gaat. Dat borsten duwen deed ik ook haha zodra ik ze ff niet voelde dan zat ik eraan. Maar vandaag zijn ze wel weer pijnlijk. Voel me verder ook niet echt zwanger hoor. Zie niks anders aan mijn borsten ja ze voelen vol maar verder niks aan tepels of iets te zien. Wel aders door tepels en borsten. Gaat soms ook met vlagen de symptomen.

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Toch nog een november kindje hihi. Nog even wachten inderdaad maar komen we ook wel weer doorheen. Straks als alle rust er is kunnen we volop genieten.

Dankjewel en jij genietse van je dochter!

4. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL

Arme Daan!!! Ik zeg, gewoon bellen!!!

5. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnetje fijn dat je twee dagen eerder kan.

@onzekere meiden: houd vol!!! Nog ff en we zijn door deze eerste drie maanden heen!!!

Voel ik wat vloeien, denk ik neeee toch neeee, hebben jullie dat ook? Paniek om niks haha. Mn buikpijn weg gelukkig.

6. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja heb ik ook dan ren ik naar de wc en is het niks of afscheiding haha

7. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn we eigenlijk mutsen met zn allen haha.

8. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha erg he om het kleinste dingetje schieten we al in paniek haha. Zo dacht ik pas ongesteld te zijn geworden (hart sloeg ik weet niet hoeveel keer over) scheen m'n vinger door het wc papiertje heen haha wat een blunder lol

9. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja die heb ik ook al eens gehad. Suf he. Schrok me te blubber.

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja schoot al half in paniek en dacht gelijk al van shit nee he!
    Ik heb trouwens nu al een paar avonden last van benauwdheid als ik gewoon zit/lig echt een naar gevoel. Weet ook niet of dat normaal is

11. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Die benauwdheid heb ik ook heel erg
    Ik had t zo heet dat ik boven op de deken heb geslapen terwijl ik het normaal altijd koud heb en echt eronder moet liggen
    Ik voel me borsten nu ook n beetje pijn doen en de tablet van kruidvat krijg ik ineens niet meer na beneden. Ze zijn zo groot en heb t gevoel dat ik daardoor moet kotsen. Zit al n half uur te proberen maar schiet niet op

12. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yossie ja heel bijzonder, de drang, die herkennen jullie vast ook, om moeder te worden is zo groot dat ik dit gewoon moest doen!

Owww Tientje! gelukkig was het je vinger ;) Ik ben ook nog steeds aan het broekloeren. Ik heb wel 2 vrouwen om me heen die ook zwanger zijn, daar kan ik lekker tegenaan praten en die begrijpen het allemaal zo goed!!

Vandaag uitgeslapen tot 7 uur!! ;) Nu lekker langzaam wakker worden, aanrommelen en straks even naar de stad. Even bij de Hema kijken op een afdeling die ik steeds heb ontweken!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @zonnetje ik heb ook die tabletten van de kruidvat ik vind ze ook vies bah zit een vieze smaak aan.

@hier de eerste nachtmerrie gehad pffff. droomde dat mijn omatje overladen was en niemand het met verteld had tot op de dag van de begrafenis. werdt jankend wakker. hoop niet dat er tijdens deze zwangerschap weer iemand overlijd want tijdens die van mijn zoontjes overleed er iemand bij de 1e mijn opa en de 2e een tante.

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja wat is dat toch hè bij m'n schoonzus haar twee zwangerschappen overleden de oma's van m'n vriend en nu ben ik zwanger en is m'n oma overleden :'(.. Het schijnt gewoon niet te mogen ofzow! Heb er heel veel moeite mee en vond het heel heftig.

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Zo paardagen hier niet gekeken en gelijk veel geklets haha. Leuk hoor, gezellig!

@ babykamer, ik heb al paar mooie gezien, ga denk ik na 10 weken echo serieus nekijken en evt. Bestellen. Als alles goed gaat of course...

Volgende week dan eindelijk intakegesprek! En week daarop echo!
    Cant wait! Tijd kruipt voorbij he haha

Ik heb ook van die kevendige dromen, van die rare dromen ook? Schijnt erbij te horen hee haha

Ben bennieuwd naar de eerste echo fotos!

16. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hebben jullie trouwens ook beetjpe bruinverlies gehad?
    Schijn t ook normaal te zijn met 6 weken, maar blijft eng!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jullie kletsen wat af meiden!

Hier gister, vandaag en morgen werken dus weinig tijd om te reageren.
    Hoop dat het met iedereen goed gaat!

Las iets over bruinverlies. Hier donderdag ook klein beetje gehad. Verder niet meer gelukkig. Maandag al de echo, nog 2 dagen geduld.
    Zooooo spannend!

Geniet van het weekend en hopelijk het zonnetje!

18. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja zo verdrietig en moeilijk als er iemand overlijdt. Mijn vader is onverwacht op 6 december 2012 overleden. Heel verdrietig. En toch weet ik zeker dat hij een dikke vinger in dit ik ben zwanger verhaal heeft! Dat hij stiekem de dingen loopt te regelen, wat hij op het laatst in zijn leven niet meer kon. Dat ik dan uitgerekend ben op 15 december 2013...zo mooi!

O jullie herkennen die dromen ook? Ik heb ze ook, al zwakt het weer af. Gelukkig maar want ze waren een paar nachten zo eng, dat ik bijna bang was om verder te slapen.

19. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat kletsen jullie wat af zeg.

Ik heb gelukkig nog geen bruinverlies, gehad.
    Ook niet van die levendige dromen.

Ik heb gewoon hele gevoelige en pijnlijke (.)(.)
    En ben met vlagen misselijk. Maar dat is vooral in de ochtend. En daarnaast nog mega moe als ik wat gedaan heb. Best lastige voor een bezige bij!

20. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ook hier nog geen bruin verlies gehad wel gevoelige borsten (zolang ze in bh zitten gaat het goed) al zit mijn cup C niet lekker meer dus heb ff een d gehaald net.

Af en toe misselijk maar gaat goed over het algemeen. Wel het benauwde gevoel soms niet dat ik het warm heb dan (juist koud) maar net of m'n keel dichtgeknepen wordt echt een naar gevoel.

Net boodschappen gedaan en voelde lopen en had buikpijn (heb ik vaker) dus dacht shit he niet ongesteld. Bij thuiskomst niks aan de hand natuurlijk haha

Deel Deze Pagina