Guusje, sterkte! Fijn die goede echo's! Hier nog steeds erger spierpijn aan mijn venusheuvel... Maak me zorgen. Maar idd flo, gister met zoontje naar de kinderboerderij en speeltuin geweest, dus aardig wat getild...
Hier de broek gekocht (spijker) geen idee of het wat is maar voor die 12 toch meegenomen haha Verder grijze en zwarte legging gekocht 40/42 heb normaal 38 maar ben bang dat het dan te klein wordt? Geen idee hoor twijfelde heel erg... En 2 zwarte topjes en blauw wit gestreepte 1 Is toch allemaal nog te groot hihi
@tientje ik vond die broeken niet lekker zitten. had bij de jongens graag wat over mijn buik zitten. een lekkere jeans met een band eraan. legging heb ik in mijn Eigen maat gekocht shirtjes ook. en nu idd alles nog tegroot hihi.
Hey meiden, @guusje, heel veel sterkte meid! @goede echo's, yeah, wat goed!! Super! @hier, misselijk en hondsmoe! Dat moe zijn had ik bij mn eerste zwangerschap ook, maar dat misselijk is nieuw. En ik vind er niks aan. Pfff, hoop dat dit toch over een paar weken wel weer over is.
Ja, dat vond ik ook. Een flinke brede band over je buik (ongeveer tot op je oksels opgetrokken, haha), dat vond ik ook het lekkerst zitten. Ik had ook vaak nog een buikband over mn shirt, zat lekker en ik vond het leuk staan.
Wat fijn dat er zoveel goede echo's zijn geweest vandaag. Loop hier al de hele dag met een lach op mijn gezicht. Echo was hier uitwendig. Prima te zien. Vanavond ook een buikfoto gemaakt. Zal hem wel even showen.
Wauw dat is al een behoorlijk buikje! Ik heb een echofoto. Er is nog niet veel op te zien maar goed Tussen die kruisjes is dus de baby en daarboven het dooierzakje.
Ik hoorde van een vriendin dat het nieuwe protocol tot 8 weken een inwendige echo was. Maar dat lijkt niet zo te zijn. Bij mij was de vorige keer met 6+4 uitwendig ook al een kloppend hartje etc. te zien, dus ik hoop donderdag ook uitwendig! Mits, die vreselijke spierpijn in mijn venusheuvel geen slecht teken is natuurlijk. Want misschien dat ik morgen toch ff naar de VK bel!
Yossie, ik herken het niet, die spierpijn. Niet bij de zwangerschap maar ook niet bij de miskraam. Als je het niet vertrouwd, even bellen meid!
Ah Eui zeg aldie eerst echo fotos! Is die laatste inwendig? Denk t wel of niet? Hier volgende week eerste echo! Uitwendig dus hopelijk goed wat te zien en natuurlijk dat allee okee is! Met 10 weken nog een...... Pff was vandaag misselijk man, nig steeds... Echt iet fijn op het werk haha zeker niet alsje in de dienstverlening zit... Vroeg naar bed en constant wat eten..
Heb de puf niet om bij te lezen (ga ik wel nog doen), maar moet ff mijn ei kwijt. Ik lig hier kotsmisselijk in bed. Buh Vandaag echt beroerd geweest, moeten spugen op het werk. Toch maar gebleven, omdat ik het nog niet bekend wil maken. Maar BEROERD dat ik was!! Lotgenoten? Morgen de huisarts maar eens bellen denk ik. Ik zooo op tegen mijn werkdag morgen Sorry voor het enorme ego bericht...
Zou ik wel doen! Er bestaat ook medicatie tegen die misselijkheid. Hier wel regelmatig misselijk maar niet overgeven. Ik kan (meestal) gewoon eten gelukkig.
Ja ik ga ook bellen. En heb me ook voorgenomen om morgen ziek te melden (doe ik nooit!) als ik een slechte nacht heb. Ik moet voor mijn kruimeltje zorgen en mijn lichaam schreeuwt om rust. MamsieM, je buik is fantastisch!! Die van mij is platter dan ooit hihi, kan ook niet anders, ik zit op een misselijkheidsdieet Iedereen met die prachtige echo's: proficiat! Ik mag de 26ste, kan niet wachten!