Hey meiden heb effe niet meer op dit forum gezeten, omdat ik ziek ben (geweest) Nou ja voel me nu weer iets beter, maar heb nog de hele dag op m'n bed gelegen. Dinsdag heb ik m'n eerste echo zo spannend!!!! Gefeliciteerd voor de meiden die erbij gekomen zijn! Verandering voor op de lijst: volgens mij ben ik niet op 12 december maar op 10 december uitgerekend en ik ben 27 jaar
Dit x was t bijzonder goed gelukt. Piepje olie. Maar smaakte echt verrukkelijk. Lekkerder dan van de snackbar of de mc.
Ik vind t ook gezellig hier en kan t maar net bijhouden. Ik doe mn best om in ieder geval op belangrijke en bijzondere dingen te reageren en voor de rest slap ouwenelissen met wie er toevallig ook online is. Weegbree succes morgen! Er was toch nog een echo morgen? Ik ben niet zo'n vroege slaper. En doe alles via mn foon. Heerlijk als vent en kind slapen. Ff ME-time.
Goede morgen!!! Voor de echo dames onder ons veel plezier bij de echo!!! Tjongejonge wat was ik moe gisteravond.... Nog twee daagjes werken te gaan...
Heel veel succes met de echo's vandaag! Ik ben benieuwd (en jaloers) haha ik moet nog tot woensdag wachten
Mijn zwangerschapsapp zegt vandaag; pure ellende, misselijk! Nou tot nu toe is een keer niet mag het haha. Niet te hard roepen anders kots ik straks de boel weer bij elkaar hihi
ff ego. heb een baaldag al lekker een potje lopen janken. onze jongste zoon heft een slokdarmafwijking dit houd in dat ie soms nog moeite heft met eten. brood zonder korst gaat goed en dat duf ik nu goed los te laten maar nu gaan ze in juni op schoolreisje naar de belhamel. er mag dus 1 begeleider mee per klas. in zijn klas zit een kindje die insuline geprikt moet worden dus gaat hiervoor iemand mee. nu wil ik dus mee met hem omdat ik bij het eten wil zijn. ze gaan frietjes eten met kipnuggets en ik vind dat gewoon nog heel eng. zei dus gisteren tegen de juf dat ik mee wil en kreeg dus te horen dat dit niet kon. ik baal hier zo van. ik ben expres in de3 ouderraad gegaan omdat je dan eerder de kans heb om betrokken te worden bij zulke dingen. er was bij een andere klas een plekje maar die was dus op de vorige vergadering waarik niet bij kon zijn al opgevuld door een andere moeder uit de ouderraad. nu heb ik dus zoiets van als ik niet mee kan gaat hij dus niet. ik wil niet dat ie zich verslikt of verstikt daar. de juffen zijn toch met een hele klas bezig en kunnen niet bij hem zitten heel de tijd tijdens het eten. ook al zei ze dat ze dat zou kunnen doen. ik weet hoe kinderen zijn als ze met elkaar zijn en dan wordt er toch sneller gegeten dan normaal en stoppen ze sneller eten in hun mond. pfff zit ik weer te janken als ik dit tik lekker hoor die hormonen. ik heb dus vanmorgen weer aangekaart hoe mijn gevoel is en ik vind dus dat ze in dit geval een uitzondering moeten maken. hun zitten ook niet op een verslikking te wachten op zo'n dag. moet ook eerlijk zeggen dat ik nu het vertrouwen een stukje kwijt ben in hoe ze ermee omgaan in de klas. je ziet niks aan hem en heb het idee dat ze er eigenlijk nooit mee bezig zijn. vragen spoken door mijn hoofd hoe doen ze het nu met tractaties op school laten ze het dan gewoon alles eten terwijl ie niet alles mag? mijn man zegt al nee ze geven de tractaties mee naar huis maar toch zie ik weer allerlei leeuwen en teigers op de weg lopen op het moment.
Arme Tweet. Ik snap je gevoel helemaal. Als ze zo klein zijn kon ik t ook niet loslaten. Ik vind dat ze een uitzondering moeten maken. Wees blij met ouder meer zou je denken. Je doet ook genoeg voor de school. Go girl! Kaart t nog eens aan! En bespreek ook de tractaties!
Wat belachelijk zeg! Wat maakt 1 ouder meer nou uit zeg! Ik snap dat je bij je kind wil zijn het is toch een risico en die juffen zijn daar echt niet mee bezig die hebben hun handen vol. Zou toch nog stappen ondernemen hoor jou kindje heeft ook een risico en je vergeeft het jezelf nooit als er iets zou gebeuren. Anders zou ik er gewoon op eigen houtje heengaan dan kunnen ze niks zeggen ook. Vind he echt te belachelijk voor woorden
Hey tweety... Als ik jou was zou ik naar her schoolhoofd stappen voor een gesprek en om te kiijken or er wat mogelijk is... Tientje welke app heb jij is die gratis??? Ik heb progress maar die is nier zo leuk...
Goedemorgen dames, Nou hier voor het eerst echt misselijk pffff. Hebben meiden hier al ervaring met de bandjes van de etos voor de misselijkheid?? @tweety Ja ik zou daar ook van balen jeetje wat maakt het nou uit dat er één ouder meer mee gaat en nog voor een reden ook ik zou ook naar de directeur stappen ofzo.
trouwens meiden die zwanger.nl willen hebben pb me maar ik heb m in me email dan kan ik m via de mail naar jullie sturen en dan die mail op je telefoon of tablet openen op de bijlage drukken en dan installeert ie m vanzelf.