Wauw!!! Ik had gisteren ook zo'n dikke vette knal test!!! Mijn test streepje ook donkerder dan de controle. . Jij ook zie ik erg mooi! Ik mag morgen beginnen op te vangen!!! Pff probeer me weer geestelijk voor te bereiden vh werk haha... Kan niet wachten tot het morgenavond 22.30 is... Weekend Fijne avond ladies
En ik kan niet wachten totdat het morgen 2300 uur is . Ook weekend! @weegbree fijn dat je echo zo goed was! @pixel27 fijn gevoel he zon knaltest er bovenop! Ik heb net ff een uurtje geslapen voordat ik naar mijn werk ga en daar instort hihi. Gdames allemaal een fijne avond!
Jemig ben hier lekker bezig. Kreeg trek (eet slecht overdag) krijg niet veel weg en al helemaal moeite met brood. Maar vanmiddag toch ineens trek in een boterham met als gevolg dat ik nu aan een boterham met ei zit (beide kanten gebakken) maar na 1 boterham toch weer genoeg en had d'r 2 hm iets te enthousiast (ik dacht nu moet ik het ervan nemen haha)
Ik ben eruit; dit komt in mijn nieuwe babykamer! Nijntje blauw hoe geweldig is dat zeg. Zoekresultaten voor
Hoi december mama's , Ik kwam dit topic per toeval tegen ik zat vorig jaar rond deze tijd in het topic 1/15 dec 2012 mama's en heb nu een gezonde dochter was de 13e uitgerekend en uiteindelijk de 8e bevallen. Geniet van jullie zwangerschap want voor je het weet is het alweer december!! Liefs Mariahh
Goh, ben je ff een paar dagen online heb je meteen een hoop gemist. @nieuwe, gefeliciteerd @goede echo, ook gefeliciteerd @cake, ik heb er zelf ook maar een gehaald, en ik ben niet eens misselijk Hier vandaag ook een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje! Wel iets minder ver volgens deze echo, 6+3 ipv 7+1, volgens verloskundige is dit "normaal" . Bij zoonlief was ik rond deze tijd ook 2 dagen minder ver, maar met 12 weken toch weer een dag of 3 vooruit gezet. Dus heel betrouwbaar vind ik deze meting nog niet. Ovulatie was overigens ook op dag 17 (cyclus 28). En HELP!!! Zal ik het vertellen van mijn zwangerschap??? Ik zit echt met een dilemma. Tijdens het weekend met mijn werk valt het zeker op AAAAGGHHRRR, ik weet het ff niet. Zeker nu ik op 6+3 sta met de zwangerschap...
Leuke dingen van Nijntje Pixel! Maar wel erg donker als het een meisje wordt. Ik wil een Afrika kamer maken, heb een muur al behangen met zwart/wit zebra behang. Ik heb een commode opgeknapt en ben een ledikant aan het verven, wordt mintgroen. Afhankelijk van jongen of meisje komen er fuchsia roze of blauwe accessoires in de kamer. Je moet het even zien, nu klinkt het een beetje vaag Yossie fijn van je goede echo! Ik weet niet of ik het al zal vertellen, ik wacht iig nog even tot ik meer zekerheid heb. Dat moet je echt zelf beslissen. Weegbree jij ook gefeliciteerd met je goede echo!! Ik ga lekker macaroni eten, al lang geleden dat wij dat gegeten hebben! Vanavond heerlijk babyboom kijken
Bij een vroege echo is het heel normaal dat de meting nog niet klopt met je eigen berekening. Ik werd maandag ook 3 dagen terug gezet maar de gyn zei al dat het nog zo'n milimeterwerk is dat het moeilijk te bepalen is. Volgende echo heb ik met 11 weken en dan wordt de definitieve datum bepaald. Bij mijn dochter werd ik in eerste instantie ook 2 dagen terug gezet en bij de volgende echo weer 3 dagen vooruit.
Bij jou precies hetzelfde als bij mijn eerste, eerst was het 16 sept, en toen 13 sept, volgens cyclus 14 sept. De VK vertelde idd ook al dat het om milimeters ging dus moeilijk precies te meten!
Hey meiden, @nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom. @weegbree, yeah, goed nieuws. Fijn dat de echo goed was. @hier, het gaat nu best goed met de misselijkheid. Ik heb een pak eierkoeken op me nachtkastje liggen, en zodra m'n ogen open gaan 's ochtends eet ik een eierkoek. En als ik dan om t uur iets eet blijft de misselijkheid weg. Ik eet me trouwens helemaal een slag in de rondte. Eet heel de dag maar door. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn buik wordt ook al dikker. Veeeeeeeel eerder als bij me 1e zwangerschap. Toen hoefde ik pas rond de 20 weken m'n zwangerschapsbroeken aan. Nou, dat ga ik nu niet redden hoor.ik wil het eigenlijk nog niet vertellen, maar kan het niet veel langer uitstellen. Fijne avond allemaal
Ik heb het vandaag op mijn werk verteld! Superleuke reacties ondanks dat het al de derde keer is dat ik met deze mededeling kom. Ik had Milan en Marit op de foto gezet met hun grote broer en grote zus shirt aan en die foto op het whiteboard in kantoor opgehangen. De meesten zagen het meteen! Maandag nog de shirtjes aan naar het kdv en daarna zetten mijn man en ik het ook op fb. Vorige keer ook rond 8 weken gedaan.
@weegbree, wat fijn! Een mooie echo! Ben er jaloers op! Moet nog 3 dagen wachten. Zo benieuwd wat ik dan ga zien! @ nieuwe meiden, welkom! Leuk.. Gezellig! Het wordt behoorlijk groot. Al merk je wel dat er ook een aantal zijn die niet meer meekletsen, lezen misschien wel mee.. maar dames, jullie kletsen ook echt heel veel! 10 bladzijde missen op 1 dag :O Dat is echt heel erg veel! Haha. Vandaag een drukke dag in het ziekenhuis, 3 man overleden, 2 spoedoperaties en 2 spoedopnames! Ppfff.. Ben dus doodop! Mijn energie is sowieso ver te zoeken, maar met deze dagen is het echt op! Man lief heeft net aangeboden me eens lekker te masseren.. Nou, daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk ( wat is het leven van een zwangere dame toch zwaar! hahaha) komende maanden nog maar even van genieten denk ik .. Slaap lekker en tot morgen! En voor degene die morgen echo hebben, SUCCES! Hopelijk weer een paar mooie echo's!
@Bopach: ik zie nog weinig als ik eerlijk ben. Als ik voel voel ik wel een hardere bolling boven mijn schaambeen. Maar of dat mijn bm is of mijn darmen of heel iets anders geen idee. @weegbree super!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! @pixel super knal test leuk!!!!! @yossie gefeliciteerd met je mooie echo toppie! Bij onze echo zeiden ze ook idd dat deze meeting nog niet goed is en pas de volgde de termijn echo wordt. Nu was het nog te klein. Ik zou ook 2 of 3 dagen korter uit komen. Binnenkort gaan we de eerste buikfotos krijgen denk ik leuk hoor. J zo nu ff de lijst aanpassen
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - vdv(30), 3e kindje (jm) 2 december - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - Daniellexxx (28), 3e kindje (mj) - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - flo72(40), 1e kindje - N80(?), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (32) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 22 zonnetje007: echo 22 tweety: intake gyn 11.00 18 Weegbree: 1e echo 18 yossie: 1e afspraak vk met echo 19 eiland83: intake gyn 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 23 schaapje1977: 1e intake vk 23 water27: 1e echo 24 pixel27: intake gyn en 1e echo. 24 tientje: kennismaking, intactheidsecho en bloedafname 13.10 24 zonnetje007: intake gyn 9.30 25 beertje82: afspraak gyn 26 mamalara: 1e echo 26 flo72: intake gyn en 1e echo 29 duus: 2e echo 29 Bernou: 2e echo 9.00 mei 1 daniellexxx intake 10.30 1 mamsiem 2e echo 8.45 1 weegbree 2e echo 3 mameki 1e echo 6 sjalou intake vk 6 Lotje1986 intake vk 7 mameki intake vk 7 sweetheart86 1e echo 7 merel123 1e echo 7 bopach 1e echo 8 pline intake 13 Bernou: 3e echo 17 N80 1e echo 19 tweety 2e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 5 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!