Hm voor mij geen probeem. Als ik van tevoren wat drink moet ik meestal niet lang erna plassen haha. Weer ik dat voor volgende Week als ik moet. Alleen hoop ik nie dat ze hem dan inwendig doen want dan klap ik haha en sta ik niet voor de gevolgen in
Bij een inwendige echo moet je blaas leeg zijn, dus als uitwendig met volle blaas niet lukt dan moet je ff plassen en daarna de inwendige echo. Ik heb het toen niet als vervelend ervaren hoor.
Ok dan zorg ik dat ik een volle blaas heb hihi anders leeg ik hem. Bedoelde dat als ik met een volle blaas lig en ze naar binnen gaan dat ik niet spontaan plas haha. Nee lijkt me ook niet vervelend kan nooit erger dan een maagonderzoek haha. En dat ging zelfs nog prima eigenlijk. Haha
Ik herken het ook lotte en mamalara. Ik kan nu echt minder genieten en nog niet super blij zijn met de zwangerschap. Ik ben nu lang niet zo in de wolken dan bij de eerste.... Daar was het aan mijn gezicht te zien hoe gelukkig ik was na de 1e echo. Maar nu, door alles wat er de laatste tijd in mijn omgeving is gebeurd ben ik vooral onzeker! Maar hier is het ook een lange lijst (Niet verder lezen hoor als je er onzeker van wordt): - Vorige maand had een vriendin van mij een missed abortion van een tweeling. Rond een week of 8 opgehouden met groeien, ontdekt bij 10 weken. Met 8 weken nog een goede echo met twee kloppende hartjes. - Vorige week een collega een miskraam, ook na goede echo. - En een nichtje eind vorig jaar naast het goede vruchtje ook een "gezwel" aanwezig in de baarmoeder, waardoor ze direct geopereerd moest worden omdat ze zelf in gevaar zou zijn, vruchtje moest dan ook weg gehaald worden. voor gezwel het was is nog steeds onbekend. - 2 oude klasgenootjes hebben een slechte 20 weken echo gehad waardoor ze de zwangerschap hebben "moeten" afbreken, eentje vorig jaar, en eentje dit jaar. Eigenlijk niet zo gek die onzekerheid. Maar ik wordt er zelf zo gek van! Ik wil genieten!!!! Maar goed die hormonen zorgen hier voor extra onzekerheid en extra emotioneel zijn... Kans op een miskraam is trouwens alleen na een kloppend hartje iets van 10% (maar wel hoger naarmate je leeftijd hoger is). Voor een kloppend hartje is deze veel hoger iets van 40%. Voor dames met zelf een miskraam moet het helemaal spannend zijn!
Hier lekker een stuk fruit op knapt een mens van op. Vanavond op de kleine van m'n beste vriendin passen. Superleuk! Gaat die lekker douchen hier met z'n speeltjes. Kan ik vast wennen he haha
Ik dacht juist dat het 10% was tot aan de eerste echo en daarnaast nog maar iets van 2% of 3%. Maarja, al die cijfers. Ik ben jong en gezond, mijn moeder heeft alleen op haar 36ste een miskraam gehad en 3 prima zwangerschappen (ook al weet ik dat het niet erfelijk is, voelt toch fijn ) en het is nog altijd zo dat ik veeeel meer mensen ken waarbij het wel goed is gegaan. Keep up the good spirit
Ik heb net ook even een slaapje gedaan voordat ik moet werken...heerlijk! Nou dames een fijne avond allemaal en spreek jullie weer snel.
Pfff kon niet slapen... Voel me beetje beroerd... Gelukkig wel lekker gelegen... Bijna mijn fles voor mvm al vol... Is het erg als we nog wat waterdruppels in het kannetje zitten???
Pixel hoe was je echo?? Hier sinds gister amper misselijk geweest, wel lekker hoor! Maar ik las iemand die het een paar dagen kwijt was en het toen weer terugkwam? Ben benieuwd! Mijn borsten doen wel erg veel pijn! En continue honger nog..
Honger ook hier merk ook als ik de hele dag door eet het redelijk gaat met de misselijkheid dus lekker eten haha. Straks maar is ff aardappels koken voor m'n vezels haha is ook belangrijk. Verder maar weer lekker relax en blij als ml thuis is en het weekend is des te eerder is het woensdag!
@ lotje, Nee hoor, dat is echt niet erg.. Daar kan je echt niets aan doen. En je urine is geconcentreerd, maar bestaat ook gewoon uit "normaal" water, hij is dus iets minder geconcentreerd nu. Maar helemaal vol :O Ik vind het al knap als ik hem halfvol krijg die fles.. hahahaha
echo was zo gaaf. Mooi kloppend hartje gezien, termijn was exact aan mijn eigen idee en alles zag er op en top uit. Ik ben helemaal gerustgesteld
Wij hebben het net mijn ouders veteld. Ze waren helemaal blij voor ons!!! Geeft toch altijd weer een fijn gevoel.