Dag dames! Het blijkt wel dat jullie het op het werk niet zo druk hebben! Gezien de door de weekse gesprekken iets sneller gaan.. Nu bijna radiostilte. Flo, heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer op de been! Vanavond een optreden van mijn nichtje. Een concert van 3 uur, en we hebben staanplaatsen, gelukkig is ze als een van de eerste, dus als ik het niet meer trek kunnen we lekker naar huis.. Fijne avond dames, en tot morgen! En bopach, gefeliciteerd met je vriend!!! Hopelijk is het gezellig geweest! Liefs
Zo nou lekker dagje gehad. Ml moest voetballen vandaag dus ben lekker meegeweest. Heerlijk er even tussenuit verder net ineens trek in cola en heb een klein glaasje cola zero op moet kunnen toch...anders kunnen / mogen we niks meer. Wordt ook zo weeïg van al die sapjes haha. Nou moet ik zeggen dat ik werkelijk nooit water dronk maar nu tijdens m'n zwangerschap echt wel. Vond het niet lekker en nu drink ik het zo weg haha. Jaja wat een zwangerschap allemaal niet kan doen. Vanavond lekker met ml relaxen en bankhangen, heerlijk!!
Ok, wist niet dat dat veranderd was. Kleine meid is van 2009, toen kreeg je gewoon altid een prik. Drukke dag gehad hier. 4 luxaflexxen gekocht, en van die halve maantjes voor op de trap. We wonen pas 4 maanden in dit huis en hebben vóór we er introkken niet kunnen klussen, dus zijnnu het hele huis aan t opknappen. Wel balen dat ik nu niet meer mag verfen, want nu moet ml dat allemaal doen. Fijne avond allemaal!
Hè dames Leuke dag gehad ? Ik heb alleen maar gepoetst , heel de keuken uitgesopt , zolder opgeruimd , tuin gedaan en gezogen en de was, hoezo nu al nesteldrang?!?! Hahahaha Bernou ik heb nergens last van nog steeds niet , behalve hierboven genoemd hahahaha jij dan ? Spannend deze dAgen weer hè. We mogen weer aftellen Bij jullie al buikjes te zien dames ?
Hey meiden war een rust hier... Wij vandaag rustig aan gedaan... Morgen naar overgrootmoeder in spe! Ben steeds hartstikke kapot!!! Fijn weekend verder
@zonnetje, pfffff klinkt vermoeiend, nesteldrang. Heb ik gelukkig geen last van. En ja, mijn buik ga je al zien. @lotje, gaaf om dat aan je oma te kunnen vertellen.
Goedemorgen meiden!! Slapen jullie allemaal uit?? Rustig hier. Wij hebben ook uitgeslapen vandaag. Kleine meid was pas om 8 uur wakker, ik ben alleen om 7 uur ff eruit gegaan om iets te eten, toen lekker nog een uurtje kunnen slapen. Allemaal een hele fijne zonnige zondag!!!
Ik ben aan het werk vanaf 8.30! Vanavond heerlijk met twee vriendinnen naar sister act en hapje eten! Vandaag 7 weken!! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames. Gisteren een leuke dag gehad! Vandaag is het mooi weer dus heerlijk in de tuin zitten. Mss vanmiddag nog ff een tukkie doen want vannacht was laat en vanmorgen vroeg. Merk het wel. Verder gezellig misselijk. En we hebben het onze beste vrienden verteld. Ze vonden het erg leuk alkeen een rotmaand. Dinsdag mijn intake bij de vk. Zal wel niets voorstellen want al mn gegevens hebben ze nog. Ik had een leuke band met ze dus zal wel weer gezellig en lachen worden.
Hier inderdaad lekker uitgeslapen. Zalig! Ik merk echt dat ik in het weekend, als ik alles op mijn eigen tempo kan doen, veel minder misselijk ben. Dat buit ik dus maar lekker uit hahaha. Verder sabbel ik hier lekker op een salmiaklolly. Weet dat ik niet teveel drop mag, maar ik heb er zoooo'n zin in! Dusja, ik had bedacht dat 1 lolly per dag vast geen kwaad kan. Leuk dat iedereen zo links en rechts aan mensen aan't vertellen is! Die reacties zijn goud waard vind ik Verder hier niet veel op de planning vandaag. Mannetje is aan het klussen, ik ga maar eens wat opruimen en poetsen. En hopelijk vanmiddag in het zonnetje zitten. Jullie nog leuke plannen?
Meiden goede middag... Hier moe moe moe en nog eens moe... Bij oma geweest die wist het al maar is er helemaal vol van!!! Het is hier erg rustig idd... Alles goed met iedereen?
Ik zie ineens dat we 5 sterretjes hebben Wat heb ik gemist?? Ik dacht 4. Kan iemand me even inlichten wie zijn kleine kruimeltje is verloren Ohhh dat maakt me echt verdrietig...
het is hier rustig zeg. niet veel gekletst had me voorbereid op veel leeswerk haha. sterretjes weet niet precies meer wie het zijn. van de week vertelde iemand dat ze een mk had gehad. @hier erg moe heb avonddienst en het is gelukkig rustig. om 21.00 ben ik gebroken hihi. en moet tot 23.00 werken. morgen vrij heb ik me intake bij de gyn. ben benieuwd hoe het allemaal gaat. heb hiervoor bij de vk gelopen dus is toch weer anders. buikje komt nu ook al. spijkerbroek zit niet lekker meer te strak. ben dus maar op het gemak aan het kijken naar een positiebroek.
Heeerlijk weekend! lekker rustig, en een zonnetje.. Wat een geluk... Ook mijn buik is aan het uitzetten, heb normaal al last van mijn darmen (prikkelbare darm syndroom) Dus nu zetten ze vaak ook al op! Mijn moeder zei vandaag : "als jij morgen naar de VL gaat dan hoor je dat het een tweeling is, ik weet het zeker". Het zit bij ons niet in de familie, dus schat de kans klein, en denk dat het gewoon echt aan mijn darmen ligt. Ben benieuwd wanneer de eerste buikfoto's hier te bewonderen zijn! Liefs
Dames even vraagje tussendoor. Sinds vrijdagavond heb ik een pijn in me onderbuik, lijkt op menstruatiepijn maar dan wel wat erger en het steekt ook best. Het is vandaag niet minder erg en is er de hele tijd. Ik maak me dus echt MEGA ongerust!! Ben zooo bang dat ik het 6de sterretje word, zou dit gewoon bandenpijn zijn want dacht dat ik dat al had maar dat was anderhalve week geleden veel minder. Sorry voor deze klaag post!!!
Oh ik kan me je zorgen goed voorstellen!! Ik heb ook al meerdere keren menstruatiepijn gehad. Alleen had ik voorheen bij mijn menstruaties extreme krampen (echt niet te doen soms) en dat is nu in lichtere vorm, waardoor ik mezelf altijd gerust kan stellen, maarja ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou nu voelt. Ik heb op andere fora ook wel gelezen dat mensen zich hier zorgen over maakten en dat er niets aan de hand bleek. Ik denk altijd, zolang ik geen bloed zie, geen zorgen. Zou het niet zo zijn dat als je lichaam vrijdag al begon met iets 'af te stoten' dat je dan al bloed had gezien? Ik ben geen expert, dus ik adviseer je maar met mijn boerenverstand. Hopelijk kom je wat tot rust. Morgen vk bellen?
Hier ook prikkelbare darm maar opvallend weinig last gehad sinds mijn zwangerschap. Tot afgelopen week!! Af en toe rommelen, maar vooral uitzetten. Niet normaal!! Van mijn kleine spruitje kan het niet zijn, die is nog zo klein. Maar ik lijk echt zwanger, haha.
hoi meiden, ik lees elke dag mee maar schrijf niet zoveel, de eerste drie maanden toch wel heel spannend. sinds vandaag heb ik wat zeurderige buikpijn, bruinverlies en roze maar nu net ook rood, ben zo bang! Mag om half tien vanavond naar VK, echo om te kijken hoe en wat, zo spannend ben enorm zenuwachtig...