1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ja ik ben ook bang dat ik misschien mezelf wel gek maak, maar de pijn is er echt.
    Het is natuurlijk ook onze 1ste zwangerschap dus ja wat hoort nu en wat niet.
    Dat is het ook misschien ik weet niet wat ik moet/kan/mag voelen en wat totaal niet goed is.
    Nee ik bloed niet dus dat is dan wel weer een goed teken ga ik vanuit.

@VDV heel veel sterkte straks, hoop dat alles gewoon goed is!!!

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    De eerste 3 maanden zijn ook ontzettend spannend! Heb je al wel je eerste echo gehad of zie je vanavond alles voor het eerst?? Wat ontzettend fijn dat je vanavond mag zeg. Ik duim voor je dat alles goed is met de kleine. Snap dat het erg spannend is en je zenuwachtig bent het is altijd schrikken als je wat verlies maar hopelijk heeft het niks te betekenen.

3. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    He wat naar VDV! Ik duim heel hard dat de echo helemaal goed is.

Ik heb verschrikkelijk last van mirgraine met aura. Nu al 2e keer in een week tijd :( Het blijft zo eng. In mijn vorige zwangerschappen ook gehad maar niet zo erg als nu.

4. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ik heb gelukkig geen last nu van migraine. Hopelijk blijft dat zo. Droom alleen veel over overleden mensen , opa's en oma's en soms praten ze. Vannacht de opa van m'n man (is al overleden) was in mijn droom overleden dus wilden hem in de kist leggen en ineens zegt hij o wat ligt dit lekker zeg....terwijl hij echt niet leefde of z'n mond zag bewegen. Echt raar en eng.

5. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland

Sterkte meid! Ik hoop dat alles goed is. Mijn schoonzus heeft ook bij twee zwangerschappen bloedingen gehad en toch twee gezonde kindjes. Ik hoop voor jou hetzelfde! Liefs

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vdv, wat spannend meid! Het kan ook gewoon goed zijn maar ik snap dat je je zorgen maakt. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Pixel, niet fijn zeg die migraine!

Hier ook al een buik. Vandaag lekker dag met het gezin, even wezen zwemmen. Nu wel erg moe.
    Merk dat ik deze week ook wel erg spannend vind. De vorige keer ging het in deze week fout. Gek idee. Nog 1,5 week tot de 2e echo....

7. VDV

VDV Niet meer actief

Wat een lieve reacties van jullie, doet me goed!
    Het is mijn eerste echo vanavond, zou as woensdag voor de eerste keer moeten, maar is nu dus ff onverwacht eerder. Ken het niet van mijn eerste twee zwangerschappen dus ik ben er bang voor...

8. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik heb in mijn eerste zwangeschap ook bloed gehad. Nog wel op de dag dat wij trouwden. Gelukkig had ik een prima gezond kindje in mijn buik. Bloed is heel vaak geen enkel probleem!

9. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Hopelijk heeft het niks te betekenen. Ik duim hard mee voor je! Sterkte!

10. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meid, hoop dat alles goed zit! Zal voor je duimen.

11. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat akelig en wat spannend zeg. Heel veel succes en sterkte meid! We gaan uit van het positieve :)

12. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Wat naar! Hoop dat het gewoon een positieve echo is..
    We gaan allemaal voor je duimen!

Liefs!

13. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Vdv heel veel sterkte....wat naar maar wel erg fijn dat je vanavond mag ze nemen je wel serieus!!!

Meiden ik ben vandaag zooooo moe... Vanmiddag in slaap gevallen vanavond in slaap gevallen... Ik ken mezelf zo niet... Kan de ene voet amper voor de andere zetten... Haha

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lotje, hier vandaag ook zo moe! Pfff vanmiddag al even geslapen en nu zit ik ook alweer te gapen.

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    En Vdv.. Is alles goed?

16. VDV

VDV Niet meer actief

Oh ik ben zo blij, een mooi kloppend hartje gezien, wauw!
    Was wel een week minder ver, maar dit kan goed kloppen. Ik teste ook pas na 5 weken positief dus dat klopt. Direct alles onderzocht, maar niets verontrustends te zien, afwachten. Kan nog alle kanten op zei ze maar voor nu wel gerust.

Kan liggen aan hormoondaling (?) dat heb je rond de 6/7 weken, nou heb ik knallende koppijn gehad gisteren dat ik nog dacht, oh dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt. Vandaar dat ik vandaag met bloed ook dacht, dit kan niet goed zijn.

We gaan rustig verder met de dagen aftellen. As woensdag weer echo en dan moét ik verder zijn, spannend weer!

Dank jullie wel nogmaals voor jullie lieve berichtjes!
    Ik ga proberen wat meer te schrijven, al blijven die eerste maanden zo spannend.

Liefs!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Keek ook al of er een reactie was.

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn!!!

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Super Vdv! Op naar woensdag.

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Gelukkig vdv! Fijn dat je een kloppend hartje zag... Hele geruststelling!!!
    Probeer maar lekker te slapen nu..

Deel Deze Pagina