1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Kleur is altijd goed! Leef je uit zou ik zeggen :)
    Hier goed geslapen. Vooral op tijd naar bed en vroeg wakker. Eerst om vijf uur al maar heb nog weer kunnen slapen tot 7.15.

2. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Volgens mij is het slapen voor iedereen wat lastig, vroeg wakker, veel draaien.
    En kleur is inderdaad altijd goed.. Dus kom maar op!

Ik heb zo een afspraak bij de hypotheekadviseur om de hypotheek voor ons nieuwe huis rond te krijgen! SPANNEND!

Fijne dag meiden!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥

28 november
    - MamsieM (30), tweede kindje

1 december
    - Mer (30) derde kindje
    - Lisette (25) eerste kindje

2 december
    - Lotte30 (32) tweede kindje
    - MamaLara (27) eerste kindje

3 December
    - tweety(32) - 3e kindje (JJ)- bv - ZKH

4 december
    - Duus (38), tweede kindje
    - Water27 (27), eerste kindje
    - Pline (28), eerste kindje

5 december
    - Minimee (25), eerste kindje
    - Weegbree (30), eerste kindje

6 december
    - Purified (20), tweede kindje

8 december
    - Bernou (29), eerste kindje

(0) Meisjes (0) Jongens (0) Verrassing/Geheim!

Afspraken

April
    02 MamsieM: intake MvM
    15 MamsieM: vk, eerste echo
    17 Tweety: eerste echo
    18 Weegbree: eerste echo
    22 Minimee: eerste echo
    22 lisettevers: eerste Echo

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    uit onderzoek is gebleken dat het niet erfelijk is bij ons gelukkig we hebben even veel kans dat het weer gebeurd als ieder ander maar toch blijf je het in je achterhoofd hebben. een voordeel we weten wat er ongeveer te wachten staat mocht het weer zo zijn.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vinden jullie deze opzet wat dames? heb hem niet zelf gemaakt hoor maar afgekeken van een ander topic. klein beetje aangepast. mochten jullie het niks vinden verander hem maar weer terug.

6. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Mooie opzet Tweety!!
    En Welkom nieuwe meiden!!

Ik ben nog steeds de laatste, met 8 december haha!

Ik wil even aangeven dat ik nog niet teveel post, dat komt puur, omdat ik mezelf nog even wil beschermen!

Ik heb een lijst met dagen uitgeprint van het eerste trimester, zo kan ik elke dag even afstrepen wanneer er weer een dag voorbij is. Lijst komt op de koelkast ;)

LIsette spannend van je hypotheekafspraak! Veel succes!

Voor de rest, ik zal vanavond even reageren, ben nu ah werk!
    Fijn weekend alvast!

7. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Lotte ik kan mij dit ook nog herinneren toen ik net zwanger was, vorige keer dan..ongikrampen maken je erg onzeker maar toen ging het bij mij nog goed! Is gewoon de groei van je BM.

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mooi tweety!!

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    YEEEH ik mag me hier ook aanmelden!!

4-12 baby due date! maar nog niet officieel heb ik zelf uitgerekend haha.

oh zo leuk eindelijk in een zw clubje haha!

10. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    OJA eerste kindje voor mij en net 27 geworden :D

11. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Heeeeeel voorzichtig meld ik mij hier. Test sinds dinsdag positief en morgen mijn nod dus dan een cb testje.

Vanmorgen roze veeg dus dacht shit nee he!
    Nu weer weg en zelfs een dikkere streep dan gisteren. Ze lopen elke dag goed op hier.

Vind het nog erg spannend en veel last van menstruatie krampjes, soms ff naar de wc om te checken haha.

Oja als ik zelf bereken is 8-12 de bevaldatum

12. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    tientje jij bent gewoon harstikke zwanger hoor !

ik voel me ook raar, beetje misselijk/weeeig en af en toe wat krampjes en steekjes... tuurlijk is het harstikke eng allemaal. pas na 12 weken denk ik pfff gelukkig... maar je moet er niet van uit gaan!

13. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja voel me ook echt raar ook het idee dat ik ongesteld wordt ofzo haha. Wel volle borsten en zie ook aders. Vanmorgen zei m'n man jemig hebben Ze erin gestoken ze zijn zo dik haha.

Schrok alleen van dat roze vanmorgen en ben bang dat dat doorzet ofzo. Bij elke kramp denk ik van nee he!
    Die 12 weke mogen zo zijn. Morgen plaats ik hier m'n cb test haha. Vind het fijner dat er dan staat zwanger of niet zwanger. En zou vandaag niet testen nu wel blij aangezien m'n streep een stuk donkerder is. Morgen de nod dussss ben benieuwd haha. Voel me ook niet top. Lusteloos enzo en ook nog in de ziektewet thuis en krijg geld van UWV die zooo snel zijn niet dus. Dus voordat ze is een keer contact met mi opnemen ben ik al gaan solliciteren want zit sinds juli thuis nu. Wel tot feb therapeutisch gewerkt Maarja contract niet verlengd en zou een vaste krijgen. Helaas kan ik mijn werk ook niet meer doen. En duurt dan zooo lang de dagen pff

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Goedemorgen dames! Jeej!! Weer nieuwe zwangere ;) van harte gefeliciteerd!
    Ik heb vandaag weer getest maar dan met CB digitaal: zwanger 1,2 weken :D. Dat is toch wel meer bevestiging dan de streepjes hoor :). Begint een beetje te dagen nu.. Heb gister het boek van kluun gekocht voor Vriend lief (is ons eerste kindje) en begon meteen te lezen. En wat moest hij lache!! Haha hij las stukjes voor uit het boek en ik lag ook helemaal dubbel :D leuk boek!
    Hij gaat vandaag beginnen aan twee taarten; een voor mijn ouders en en voor zijn ouders. Taart wordt met marsepein bekleed met afbeelding van een baby. Ik maak wel een foto als ze klaar zijn. :).
    We vertellen het zo vroeg omdat ik 5 dagen in de week op m'n werk eet en wij eten wat de pot schaft; dus ook soms over heerlijk carpaccio, tournedos, rauw visje.. Allemaal eten wat ik niet meer mag. Dus we zullen het onze collega's volgende week vertellen.. Helaas. Maar dan willen we eerst naar onze ouders natuurlijk. Ben heel benieuwd. Vertellen jullie het pas na week twaalf?

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Wij vertellen het bij 8 weken na de echo. Want dat weekend is m'n schoonvader jarig en op een verjaardag wordt daar flink binnen gerookt en ja dat is niet bevorderlijk. Ben van plan om op zijn verjaardag eerst smorgens te gaan en dan zeggen dat we alvast een kado hadden wat niet tot savonds kon wachten. Koop een kado met een rieten hart met slofjes en een speen en een doekje van jullie worden opa en oma. Dan snappen ze ook waarom ik savonds anders niet kom als er gerookt wordt. Wil mijn ouders het toch eerst vertellen dus dat wordt ook dat weekend dan. M'n ma weet wel dat we ermee bezig waren maar niet dat het zover is. M'n ma is kraamverzorgster geweest dus weet ook een hoop dingen. Als ik met en vraag zat kon zij die beantwoorden ofzo haha. Dus bij ons ook geen 12 weken en 11 mei hebben we een feest in een café van m'n man z'n Fam. Wordt ook flink gerookt dus meld me dan maar ziek haha als het allemaal goed mag gaan natuurlijk

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥

28 november
    - MamsieM (30), 2e kindje

1 december
    - Mer (30), 3e kindje
    - Lisette (25), 1e kindje

2 december
    - Lotte30 (32), 2e kindje
    - MamaLara (27), 1e kindje

3 December
    - tweety(32), 3e kindje (JJ)- bv - ZKH

4 december
    - Duus (38), 2e kindje
    - Water27 (27), 1e kindje
    - Pline (28), 1e kindje
    - sweetheart86 (27), 1e kindje

5 december
    - Minimee (25), 1e kindje
    - Weegbree (30), 1e kindje

6 december
    - Purified (20), 1e kindje

8 december
    - Bernou (29), 1e kindje
    - tientje1986(?), ? kindje

(0) Meisjes (0) Jongens (0) Verrassing/Geheim!

Afspraken

April
    02 MamsieM: intake MvM
    15 MamsieM: vk, eerste echo
    17 Tweety: eerste echo
    18 Weegbree: eerste echo
    22 Minimee: eerste echo
    22 lisettevers: eerste Echo

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb het lijstje aangepast met de nieuwe erbij. als iedereen nog door kan geven hoeveelste kindje, welk geslacht de oudere kindjes hebben, wil je borstvoeding of flesvoeding geven en wil je in het zh bevallen. dan zal ik het nog in de lijst veranderen.

18. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    flewsvoeding waarschijnlijk en in het zkh!

wji hebben het woensdag gelijk aan mn beste vriendin verteld. die wist er van af sinds we gestopt waren met de pil. gisteren mn man zn zus en haar vriend verteld. die wisten ook vanaf stoppen met de pil er van af. zolang naar dat moment uitgekeken!! dus dat was harstikke gaaf natuurlijk!
    ik stond helemaal te trillen haha

bij mn vriendin had ik een souvenirtje van vakantie ingepakt in een baby cadeau doosje van de hema. die begon gelijk te gillen haha

voor mn schoonzus wou ik rompertje geven met tantes grote knuffel, maar die heb ik pas zojuist binnen gekregen helaas dus die geef ik later.
    en zij wist het gelijk al toen ze de deur open zwaaide toen ze ons zag. Had namelijk meerdere keern gezegd ALS we ooit zwanger raken dan rijden we savonds gelijk naar jullie toe!!

was echt mooi moment, helemaal hyper haha

schoonouders gaan we 2e paasdag vertellen en mijn ouders 16-4 want die komen dan aan in NL.

ik vind he tniet zo erg om het zo vroeg te vertellen aan goeie vienden en fam want als er wat gebeurt wil ik het toch met hun delen.....
    werk ga ik pas bij 12 weken vertellen en ook dan op fb zetten met een echo foto voor kennissen buren etc.

19. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ben 26 jaar en 1e kindje. Flesvoeding en als het kan thuis bevallen :)

20. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga 26-4 voor de echo. Spannend!! Geen idee of ik thuis wil bevallen en welke voeding, lijkt nog zover weg en alles is nog zo nieuw voor me. Ik heb zoiets, eerst maar eens deze eerst weken goed doorkomen.

Ik had nog een testje liggen, net gedaan, ik had nog geen megaknaller gehad (behalve CB digi dan) en deze is even donker als de teststreep. Top!! Onzin om steeds weer te testen, maar ik blijf het leuk vinden, hihi.

Iemand vroeg over sporten. Ik doe aan moderne dans en maak vrij extreme bewegingen dan. Was wel een beetje bang, maar we hebben al heel wat zwangeren gehad in onze groep en iedereen gaat door tot 35 weken ofzo (maar op een gegeven moment gaat niet meer alles natuurlijk), dus ik maak me voorlopig nog geen zorgen.

Gezellig hier!!

Deel Deze Pagina