Vdv wat fijn zeg. Ik snap je ongerustheid. Super dat je nog kon langs komen. Hier ook barstende koppijn. Gister nog overdag geslapen en daarna om 10 uur weer erin. Met als gevolg niet kunnen slapen. Wat een f*cking nacht . Bah verschrikkelijk. Zijn het de zenuwen voor de echo zometeen ? Ik voel me zelfs n beetje misselijk ik hoop dat het straks allemaal goed is bij de echo en dat ik een mooi kloppend hartje mag zien. Ik hoop het zo !!! Ik moet om 11.20 Nog iemand echo vandaag , ik zit op mn foon dus kan nu niet de lijst bekijken. Iig succes voor de gene die ook n echo hebben en de rest een fijne dag vandaag xxxxx
Succes zonnetje! Hier een druk dagje. Zoontje kennismaken peuterspeelzaal en dan werken. Vanochtend even wasjes draaien en met de stofzuiger door het huis. Fijne dag allemaal!
Wat fijn dat alles goed is gegaan bij de echo! HEb je goed kunnen slapen? Ik heb me ziek gemeld vandaag. Ben op, kapoet en ziek. Even een dagje bijtanken. Die migraine is niet niks. Hopelijk vandaag dat de hoofdpijn wat afneemt en ik nog even kan genieten van het zonnetje in mijn tuin.
Goedemorgen allemaal, Dit wordt even een klaag berichtje hoor . Wat voel ik me ellendig zeg!! Zo ontzettend misselijk pff, lag gisteravond om 2100uur in mijn bed omdat ik zo misselijk was. Helaas slecht geslapen, ook veel dromen gehad. Trouwens al een paar nachten last van veel dromen. En nu voel ik me nog erg misselijk bah!! Kan me bij mijn dochter niet meer herinneren dat het ook zo erg was, mijn inziens is het nu erger. Ik heb zelfs mijn bezoek voor vandaag afgezegd omdat ik me zo belabberd voel! Sorry voor mijn beklag dames...
Zo herkenbaar meid! Ik heb hetzelfde. Zo misselijk maar kan niet spugen ofzo. Pffff. Ik duik zo nog even mijn bed in.
VDV, wat fijn, een kloppend hartje! Puur genieten! pixel, heel veel beterschap! Hopelijk voel je je vandaag een beetje beter en kan je van de zon gaan genieten! zonnetje, ook ik heb vandaag een echo, maar pas om 16.45 :O Dus moet nog echt heel erg lang wachten. Maar mijn vriend wilde natuurlijk ook mee, en die kon pas laat.. Dus moet nog even in spanning zitten! Laat maar weten hoe je echo was! Liefs
Vdv super! Ben echt zo blij voor je. Hier ook al een paar nachten veel dromen. Vervelend, ik slaap echt onrustig daardoor. Ik kan mijn misselijkheid steeds beter tackelen. Stukje bij beetje ontdek ik wat voot mij helpt: rust, onthaasten in de ochtend en vooral constant eten. Heb al een broodje, mueslireep, druiven, fruitella, boterhan en 2 koppen thee op. Kleine hapjes. Als ik langer dan een kwartier niets eet voel ik de misselijkheid al komen. Dit geldt wel vooral voor de ochtend. Misschien heb je er iets aan? X
Goede morgen dames. Alle echo dames veel plezier... Alle zieken beterschap!!! Heerlijk geslapen hier... Voel me een beetje uitgerust!!! Weet niet voor hoe lang hahaha!!!
Hier wel goed geslapen, helaas nog steeds buikpijn en bloedverlies... ondanks het kloppend hartje nog steeds behoorlijk ongerust dus. Nou ja, woensdag zien we verder. Vervelend alle meiden die zo misselijk zijn, rustig aan doen! Fijne dag!
pff hier ook misselijk weer. gisteren ging het juist zo goed, maar ik weet denk ik wel wat voor mij de oplossing is... eten eten eten! heb gisteren vijf boterhammen op, fruit, chips en avond eten en youghurt. veel voor mijn doen! vanochtend niet gegeten voor het uit bed gaan (eierkoek) en direct weer spuug en spuug misselijk! succes met de echo's! voor de agenda: ik mag as maandag 29 april om 9.10 voor een tweede echo, bij het ziekenhuis. de afgelopen echo was even snel bij de kliniek en ik mocht er nog een bij het zh (toch een voordeel van de mmm) voordat ik me bij de plaatselijke verloskundige mocht melden!
hey meiden, LIsette en Zonnetje succes met jullie echo's! Ik hoop dat ze beide goed zijn! VdV snap dat je nog niet helemaal gerust bent, bloedverlies is gewoon eng, ook al heb je een kloppend hartje gezien. Maar probeer vertrouwen te hebben. Wordt het bloeden erger? Kon ze niet op de echo zien waar dat bloeden vandaan kwam? Hier nog twee daagjes werken en dan ga ik zelf nog een echo maken. Vindt het wel heel spannend, want vorige keer was ik dus evenver en het vruchtje net zo groot als de week ervoor. Ik ben dus zo benieuwd of hij nu goed gegroeid is zodat ik eindelijk lekker kan genieten. Gister met twee vriendinnen naar Sister Act geweest, was echt ontzettend leuk! En heel goed van mijzelf, nog niks verteld Mijn schoonouders willen we het vertellen op moederdag, ben benieuwd hoe ze reageren. Wb misselijk heb ik ook, zodra ik opsta ben ik wel misselijk, maar als ik gelijk goed eet is de misselijkheid voor het grootste gedeelte wel weg. Soms nog wat kokhalsneigingen gedurende de dag maar ik mag niet klagen. Mijn borsten hebben echter nog nooit zo'n pijn gedaan! Dat herken ik ook niet vd vorige keer Nou meiden, fijne dag en op naar de goede echo's!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - vdv(30), 3e kindje (jm) 2 december - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - Daniellexxx (28), 3e kindje (mj) - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje 10 December - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - flo72(40), 1e kindje - N80(?), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (32) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 22 zonnetje007: echo 22 tweety: intake gyn 11.00 18 Weegbree: 1e echo 18 yossie: 1e afspraak vk met echo 19 eiland83: intake gyn 22 Minimee: 1e echo 22 lisettevers: 1e echo 23 schaapje1977: 1e intake vk 23 water27: 1e echo 24 pixel27: intake gyn en 1e echo. 24 tientje: kennismaking, intactheidsecho en bloedafname 13.10 24 zonnetje007: intake gyn 9.30 25 beertje82: afspraak gyn 26 mamalara: 1e echo 26 flo72: intake gyn en 1e echo 29 duus: 2e echo 29 Bernou: 2e echo 9.00 29 bloem24: 1e echo mei 1 daniellexxx intake 10.30 1 mamsiem 2e echo 8.45 1 weegbree 2e echo 3 mameki 1e echo 6 sjalou intake vk 6 Lotje1986 intake vk 7 mameki intake vk 7 sweetheart86 1e echo 7 merel123 1e echo 7 bopach 1e echo 8 pline intake 13 Bernou: 3e echo 15 tweety 2e echo 9.10 17 N80 1e echo 29 weegbree: 2e echo 9.10 ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 5 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!
@VDV gelukkig was alles goed gisteren bij de echo. @sjalou hoe is het nu met je pijn klachten als je het niet vertrouwd ff de vk bellen hoor. @hier ook misselijk pfff wordt er niet goed van. ook helpt eten ertegen maar ja kan niet heel de dag eten dan kom is straks nog meer aan als de vorige keren. toen was ik er 20 bij gekomen. mijn buik is echt al mega niet normal meer. ga zo naar de intake dus ben benieuwd wat ze daar allemaal doen. aangezien ik het alleen van de vk weet bij de jongens.
Hallo lieverds, een paar dagen zonder foon in hand gedaan, heeeeeerlijk. Was beetje verslaafd aan wordfeud, facebook, whats app en deze pagina. Kon ik hele dag mee voort. Het wordt tijd dat ik mn leven weer invul met nuttige dingen. Ik heb gewoon geen tijd genoeg om het hier bij te kunnen houden. En ik ben niet zo van 1x in de week berichtje plaatsen hoe het met me gaat zonder over jullie bij te lezen. Dus ik trek me terug van de site. Wat ik zelf jammer en radicaal vind, maar ik ben foonjunkie geworden en dat wil ik niet. Dus ik ga keuzes maken. Wie prive contact wil houden, leuk! Stuur me een prive bericht en ik stuur je mn gegevens. Iedereen heel fijne zwangerschap!! Succes nog ff tot de 3 maanden!!! Was gezellig ladies! Liefs.
Aaa jammer meis maar ik snap je reactie. Zit er zelf ook aan te denken hoor...dus snap het heel goed. Wel jammer
Jammer Duus maar tja, het is jouw leven en als jij deze keus maakt, prima toch! Succes met je zwangerschap en hopelijk over een maand of 7 een prachtig kindje in je armen!
Jammer zeg! Maar alle begrip voor je keuze. Ik neem sommige dagen ook meer afstand. Alle goeds verder!!
He duus jammer dat je weggaat maar snap je keus heel goed! Een hele fijne zwangerschap gewenst!!!! Liefs!!!