1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Vdv wat heftig! Dit is onze grootste angst.. :(. Heel veel sterkte!! En ik hoop dat het je heel snel gegeven is zwanger te worden van een gezond kindje!!

Hier morgen eerste echo en ben nu heel zenuwachtig! Na alle verhalen en heb gister met m'n stomme kop m'n laatste zwangerschapstest gedaan. Had ik toch nog liggen en dacht waarom niet..? Nou jullie rade het al. De test streep was een stuk lichter!! Ben vandaag helemaal van slag, wil vriend lief niet onnodig ongerust maken dus ik heb het hem niet verteld. Vandaar dat ik het hier ff post

2. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vreselijk droevig!!!! Heel veel sterkte. Dat lege dat is heel heftig en raar dat heb ik ook zo ervaren bij mijn mk. Knuffel. Sterkte meid.

3. Beertje82

Beertje82 Lid

30 mrt 2013
    19
    0
    0
    Heel veel sterkte voor jullie VDV. Hopelijk snel een kleintje die wel lekker blijft zitten.

4. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    He wat een naar nieuws VDV. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Water een streep is een streep toch??? Zal me nog niet teveel druk maken... Heb je verder nog redenen om aan te nemen dat het niet goed zit??? Je mmoet jezelf niet zo gek maken... Is niet goed voor je en je kindje!!!

6. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Heb je het met middag of ochtend urine gedaan? Dat kan best nog wat uitmaken. Misschien heel veel gedronken? Ik zou me niet teveel zorgen proberen te maken meid.

7. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat erg voor je!! Het kleintje is je zo gegund. Neem maar goed de tijd om het te verwerken. Heel veel sterkte meid!!!

8. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kan het me voorstellen, daarom doe ik bewust geen testen meer. Ik heb vrijdag echo en ben heel zenuwachtig, ook wel een beetje door de sterretjes hier... Maar het is inderdaad zo dat het volgens mij heel erg licht aan het moment van testen, hoeveelheid gedronken etc. Heb je nog kwaaltjes? Dat zegt ook wel over je hcg (maar ook niet alles!).

9. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Wow VDV heel veel sterkte!! Raar ene dag een kloppend hartje en dag erna miskraam...Sterkte!!

Zonnetje onwijs fijn! Nu genieten, wanneer mag je weer??

Tweety ook fijn een goede echo!!

10. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey meiden,

@vdv, oh nee toch? Wat erg? Heel veel sterkte. Dikke knuffel en ik duim dat je snel een plakkerd mag hebben.

@duus, jammer, maar ik snap t wel. Laat je in december nog wel ff weten wat t geworden is?

@goede echo's, yeah mooi zeg! Kan niet wachten tot ik een echo heb.

@zieke meiden, betrschap!

@misselijk, pfffff stom hè. Hier helpt t ook om te blijven eten. Kleine beetjes, ieder kwartier iets.

@hier, net aan m'n ouders verteld. Was echt leuk! Het is het 10e kleinkind voor mijn ouders, dus die vonden het helemaal bijzonder.
    Morgen intake bij de vk, toch wel spannend, ook al weet ik dat t alleen maar een gesprek is.

Fijne avond allemaal!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @VDV o meis wat k*t veel sterkte. hoop dat jullie snel een plak baby Mogen krijgen. xxx

12. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Om dan maar even heel ander nieuws te brengen.

Ik heb vandaag een goede echo gehad, een uitwendige zelfs, genoeg te zien om ook het hartje te zien kloppen! Ik ben er echt heel erg blij mee!
    Wat een opluchting.
    De appartuur was niet heel hitech, dus ze konden niet meten.
    Dat krijg ik bij de termijn echo.
    Maar dat maakt me allemaal niets uit!
    Er zit een embryo in een vruchtzakje in mijn baarmoeder MET een kloppend hartje, wat wil je als moeder in spe nog meer :D

Fijne avond allen..

14 mei, termijnecho. 27 mei controle verloskundige

13. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Fijn lisette!!

14. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hier vandaag het zelfde! Hartje zien kloppen! Dus daarmee erg blij.
    Dooierzakje was ook goed te zien!
    Enige waar ik mee zit is dat zij baby meet op 6 weken 5 dagen en als ik zelf reken zit ik rond 7 weken en paar dagen
    Maar ik heb 7-5 echo bij verloskundiige en dan laat ik t allemaal wel op me af komen, dit was een pretecho.

Maar verder was alles goed en baarmoeder stond in verhouding met de baby dus dat was verder prima!

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ vdv jeetje heel veel sterkte gewenst............... :(

16. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    @VDV heel veel sterkte, gister nog zo'n goed nieuws en ineens is het voorbij.

17. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Vdv. Ik weet niet wat ik lees. Krijg er kippenvel van. Gister nog een mooi kloppend hartje en vandaag dit. Erg voor jullie zeg. Hele dikke knuffel. Ik weet hoe je voelt en hoop dat je het snel een plekje kan geven.
    Sterkte !!

Bernou woensdag weer na de gyn. Ben benieuwd hoe ze reageerd en ben ook benieuwd naar de echo. Zit maar 2 dagen in dus er zal niet veel veranderd zijn.

18. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier ivm weekendje met collega's in de ardenne even niet geweest. Maar ik heb het meeste inmiddels teruggelezen.

@Duus, veel plezier met je zinvolle dingen;):D!

Ik zag vele goede echo's wat fijn!!!

@lisette, bij mij was volgens de meting ook het vruchtje minder ver. Volgens cyclus 7+1 en volgens meting 6+3. Bij de eerste was ik bij de 1e echo ook wat minder ver (wel minder verschil dan nu) en bij de 12 weken echo weer wat verder... Maar 1 week verschil is niet erg of vreemd, omdat niet iedereen op 14 DPO een menstruatie heeft. En ook omdat de innesteling ik geloof 5 tot 10 dagen kan duren. Bij mij is de termijn wel deels te verklaren doordat mijn ovulatie altijd later is, 11 DPO (cyclus 28dgn), en ik denk een latere innesteling. Bij de 1e had ik namelijk al eerder last van mijn borsten, nu wat later.

Trouwens het antibiotica excuus gebruikt en gelukt, mede omdat ik toevallig op mijn werk vorige week de HA al had gebeld betreffende mijn oorontsteking (die heb ik ook echt). En omdat ik wel de sportieve activiteiten heb meegedaan, want ik kan me voorstellen dat je denkt dat je klimmen, abseilen en tokkelen niet mag bij zwangerschap (maar tot de 12 weken kan dat dus geen kwaad):D;). Overigens viel ik bijna door de mand, omdat 1 collega (gelukkig al wat beschonken) me wees op het feit dat je bij antibiotica toch echt gewoon mag drinken, dat wist hij als een feit.... Ik vertelde heb dat ik dan helaas toch een andere soort had en ik graag wilde weten welke hij dan altijd heeft zodat ik in het vervolg gewoon mag drinken;):D.

Pfff, vandaag was mijn moeder hier in huis, kreeg ze onverwachts visite van mijn oom en tante (wisten dat zij hier was om op de kleine te passen), en ze wilde een rondleiding door het huis (wonen er al 1,5 jaar, maar ze zijn niet eerder op visite geweest). Dus mijn moeder doet dat, en besefte zich te laat dat de MVM bussen op de badkamer naast de wc stonden, en dat ook de test voor MVM gewoon rondslingert..... Gelukkig hebben ze niets gezegd, maar waarschijnlijk weten zij het nu dus ook:)

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Lisettevers wat fijn! Ik hoop er morgen ook op!

Ja was met avond urine maar heb wel vaker met avond/middag urine getest en was de streep toch donkerder..
    M'n borsten of eigenlijk tepels zijn gewoon nog extreem gevoelig. Ben niet meer misselijk (ben ik vier dagen geweest en twee dagen daarvan over gegeven). Maar ik lees dat er wel meer dames tijdelijk niet misselijk zijn en dat het daarna weer begint.
    Maar goed is idd niet goed om je druk te maken. En je kan er toch niets aan doen... Ben een type die graag controle en zekerheid heeft :$ en dit nu precies een situatie waarin je dat kwijt bent.
    Ik laat t morgen nog wel even weten hoe het is gegaan.

20. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    @water, probeer je eigen niet te veel zorgen te maken, maar dat zal niet makkelijk zijn. Ik heb geen ervaring met lichter wordende steepjes (maar heb ook geen testen meer gedaan). Maar misschien was je urine verdund? Ik hoop dat je morgen een goede echo hebt!

Deel Deze Pagina