1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik weeg 68 kilo... Ben benieuwd wat voor walrus ik ga worden

2. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Goedemorgen,
    Aahh Duus gewoon gezellig hier blijven, dan verwijder je je facebook toch ;-P Je zult ons nog hard nodig hebben, om ervaringen uit te wisselen ;)

Ik heb nog niet nagedacht over nekplooimeting etc, eerst maar eens de 12 weken goed doorkomen.

Leuk idee Tientje om het morgen te vertellen met de cupcakes!

Ik voel geen kloppen in mijn buik, hebben jullie nog veel krampjes? Ik eigenlijk niet, heel af en toe wat een paar minuten aanhoudt en dan stopt het weer. Verder mijn borsten pijn, zo pijn hebben ze nog nooit gedaa. Maar kan wel op mijn buik slapen, heb ook maar een b cup ;)

Misselijk nog steeds, maar zonder overgeven en als ik gegeten heb gaat het weer. Vannacht wel ontzettende honger! Maar had geen zin om eruit te gaan!

3. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nachthonger! Verschrikkelijk! Ik ga vandaag ontbijtkoek kopen en naast mn bed leggen!

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik was net weer goed misselijk maar dat komt denk ik door de zenuwen voor eerste echo om 11.00u. Vind het zo spannend.

We willen wel een combinatietest doen maar verder weten we het nog niet. Ik bedoel qua puncties enzo.
    Ik heb gister gewogen 62.2 maar weet niet wat ik een maand geleden woog.

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Vl en ik hebben besloten om ons te laten adviseren door de VK als we daar 6 mei zijn... Ik heb dan intake maar krijg ook een echo om te kijken of het hartje klopt!!!

6. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vanochtend intake gehad bij de vk, en zoals ik verwachtte was het een gezellige bedoeling haha. Als klap op de vuurpijl heeft ze een echo gedaan gewoon zomaar! En ja het hartje klopt!! Heerlijk!! Juiste termijn kon ze nog niet bepalen dat wordt dan 7 mei gedaan, wat eigenlijk mijn eerste echo zou zijn. Vond het echt super dat ze me nu al een echo aanbood. Ik denk niet dat wij de Combinatietest gaan doen, maar overleg nog even met manlief.

7. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie!!!

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Bopach wat fijn... Begrijp ik nu dat het niet standaard is bij de intake dat er naar het hartje geluisterd wordt???

Ik ben bij de intake dik 8 weken zwanger en kreeg zoals ik begreep een echo om te kijken of het hartje wel klopt!

9. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn nieuws Bopach! Geniet ervan!

10. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    super Bonach!!

Ik ben toch weer ziek geworden, zucht! Dokter gebeld, heeft geen dienst vandaag. Bij de assistente aangedrongen op medicijnen. Ik hoor vanmiddag meer. Ben ondertussen 2,5 kg afgevallen, wel erg veel.

11. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee bij mij zou de eerste echo pas 7 mei zijn, maar omdat ik daar nog in het systeem stond was en ze nog veel tijd over had daardoor, heeft ze de echo gedaan. Heb ik denk ik gewoon geluk gehad.

12. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Maar ze moeten toch weten of je eecht zwanger bent? En of er een hartslag is??? Ben ik de enige die dit wel krijgt te weten bij de intake?
    Wel leuk bopach heb je wel geluk gehad!!!

13. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Kun je dan niet beter ff je VK bellen? Volgens mij wordt je dan een soort zoutoplossing voorgeschreven weet zo niet meer hoe dat heet dat moet je dan opdrinken...
    2.5 kilo is idd behoorlijk!!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb er eierkoeken liggen!
    vanochtend half vijf, en zaterdag om 2 uur gegeten!
    errug zeg, dacht dat ik de enige was! :D

15. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotje dank je voor de tip en volgens mij krijg ik die ook, alleen moest ze overleggen en dat duurde even.

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bopach super!
    en de dames die gisteren een goede echo hadden ook super fijn.
    en ik las over een miskraam... afschuwelijk :( veel sterkte!

17. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ben net terug van de verloskundige, net eerste echo gehad en en hartje klopt! :D heel bijzonder om te zien!
    Ben volgens de verloskudige 6w6d. 8.9mm groot is het. Dus moet alles even opnieuw berekenen want dat is een hele week korter dan ik dacht.
    Ben zo blij!

18. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bwahaha

19. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijnnnnnn!!!!!

20. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey,

Net intake gehad. Omdat ik net voor ik zwanger raakte hele rare cyclussen had (2x een cyclus van 15 dagen, denkt de vk dat ik al verder ben dan 7 weken. Zij zegt nu ruim 8 weken, en dus uitgerekend rond 28 november. Maar dat blijkt pas echt bij de eerste echo. Daar mag ik nu een afspraak voor maken, dus zo ff bellen.

Ik weet ff niet meer wie t vroeg, maar bij een intake wordt er nog niet geluisterd naar t hartje. Dat kunnen ze pas bij 12 weken horen. En bij mijn vk worden geen echo's gemaakt, dus dat is ook nog niet gedaan.
    Moet dus nog ff wachten.

Deel Deze Pagina