Stop daar eens mee . Ik heb net netje 2 boterhammen zitten eten, maar door jullie reacties krijg ik alleen maar weer trek in lekkere, zoete, vette, slechte dingen. En de vk zei vanochtend dat ik toch echt wel gezond moest proberen te eten. Pffff, neem zo nog wel een appeltje.
ooh lekker... ik moet zeggen dat ik totaal geen zin heb in zoet. ik eet zes boterhammen op een dag! tussen de middag twee als tosti, een gekookt eitje, bakje fruit (ananas/mango/passie van de appie) en een appel. Vanavond eet ik makkelijk, rijst met ragout. dus de groente wordt overgeslagen vandaag ben ik bang.
Zo erg is die lucht toch niet... Behalve de eerste ochtend plas die je er in giet... Vind het later wel meevallen!
Vind het ook wel meevallen met die lucht maar ik ben 's ochtends ook niet misselijk gelukkig (pas als ik wat gegeten heb )
Nee, ik plas niet mee. Heb er lang over nagedacht, vind t super dat jullie t doen! Maar ik heb uiteindelijk toch het besluit genomen om t niet te doen.
M'n eerste cupcake klaar. Gls kwam net pas Pff dus heb ff werk nog haha. Ik plas ook niet mee en heb er wel over nagedacht en vind het ook super dat jullie het doen!
wat goed al die goede echo's!! En wat een lekkere dingen komen hier voorbij hmhmhm! Ik heb ORS gekregen tegen uitdroging en heb voor het eerst een lichte warme maaltijd gehad, mjam, ik wil meer!! Ik ga wel aan MVM meedoen, ik heb zelf ook Pregnyl ervan gebruikt.
Ik doe ook mee met mvm, al vind ik de geur van die kannen niet op uit te harden. Erg fijn met die misselijkheid haha. Eten nee bah van het idee word ik al misselijk, ik eet uit verplichting maar anders...
Lieve cupcake! Ik geen MVM woon in Duitsland. Ik eet overwegend gezond, eet genoeg groente, fruit en volkoren producten, slik trouw elke dag centrum mama miltivitamine. Drink geen prik of dranken met suiker. Dus af en toe vet of zoet snackie dat mag van mezelf. Mn 'eetkilo' van het weekend was er ook weer af (drukdruk met dochter), dus ik sta nog op +0...
Qua gewicht zit ik op -1.5.. moet mijn avondeten niet echt meer hebben. Dus eet veelal koude dingen en salades. Hopen dat dat nog over gaat.