1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Woeeee ben zo blij!!! Alles zag er perfect uit en een mooi hartje gehoord. Zo'n geweldig en bijzonder moment! Gun ik iedereen! Ben wel iets korter zwanger maar scheelt ook maar 4 dagen dat maakt ook niks uit dan :)

Er waren 2 vruchtzakjes te zien. 1 had en dooierzakje van 3,4 mm dus heeft het niet overleefd dus als ik bloed zou zien wel even bellen maar hoef niet te erg te schrikken omdat het daarvan kan zijn.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    suuuper Tientje! van harte!

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Dankjewel! Zag er allemaal zo mooi uit nu genieten :D

4. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Modebedrijf.

Verkocht zes damesmodemerken aan vaste winkeliers. Van boetiekje, betere damesmodezaak tot aan Bijenkorf. Had 500 klanten. Ook eigen riemenmerk. Grootste merk was MAC broeken. Had zeven meiden personeel. Showroom 250m2 in modecentrum.

Nu geen showroom, merken en personeel meer. Nog veel administratief en boekhoudwerkzaamheden liggen. Ik mis het wel hoor. Was apetrots op mn bedrijf. Was de beste agent van allemaal. Me tien jaar de blubber gewerkt. Maar het is crisis in de mode dus op tijd gestopt.

Ik weet nog niet wat ik in toekomst wil. Dacht eerst eigen modelabel maar dan ga ik weer 24/7 werken en wil dat niet met kids. Dus uit zelfbescherming maar wat anders. Ik ben ook voedingsdeskundige, leer voor coaching en schrijf graag. En heb ervaring in sociale sector. Dus kan nog alle kanten op. Maar niet meer in loondienst, wel zelfstandig.

5. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeutje had je dr bijna twee gehad...

Gefeliciteerd met t kloppend hart!!!!

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Wat goed!!! Begrijp ik nou goed dat je eigenlijk zwanger was van een tweeling????? Nou ja het hartje klopt goed geweldig Tientje!!! Sta te popelen nog wachten tot 6 mei... PFFFF

Geniet er van tientje!!!

7. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Proficiat tientje!!

Heel stom wat ik denk, maar als ik over al die goede echo's hoor denk ik: het moet toch bij iemand mis gaan, missed abortion/geen kloppend hartje, zou het misschien bij mij...?
    Ik weet het, ik moet me schamen voor de gedachte maar moest het even kwijt :(

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Zonde van je energie... Niet zo doemdenken... Je maakt jezelf gek... 90% van alle zwangerschappen gaan goed.... Helaas hebben we 6 sterretjes... Dat mogen er niet meer worden!!!
    Blijf positief... Heb je reden om bang voor een missed abortion te zijn?

9. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet het. Is ook stom. Ik merk sowieso dat mijn hormonen mijn stabiliteit hebben doen wankelen, ben eigenlijk altijd wel optimistisch normaal :) Goede vriendin heeft missed abortion gehad. We hebben daar veel over gepraat, ze was kapot van verdriet. dat heeft me een beetje getraumatiseerd denk ik. Gelukkig is zij nu ruim 20 weken zwanger!

10. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik snap het... Ik ben er sinds een dag of wat zo rustig onder... Heerlijk gewoon... Ik gun het jou ook... Jij bent je vriendin niet he... Komt vast goed!!!

Ik ga me klaarmaken vh werk...
    Fijne avond allemaal!!!

Xxx

11. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja klopt eigenlijk een tweeling maar ene dooierzakje was leeg dus of het lichaam neemt het op en geen bloedverlies maar kan ook nog wel gaan bloeden van dat weefsel maar altijd even bellen en dan kan ik gelijk voor een echo.

Hebben jullie het ook dat als er en echo gemaakt wordt het op de muur geprojecteerd wordt dus niet opzij hoef te kijken. Heerlijk heb echt zo genoten! Ze zei ook de kans dat het misgaat is er altijd maar is wel klein nu hoor zei ze dus dat stelde me gerust. Vandaar dat ik natuurlijk ook 4 dagen voor m'n nod al zo posi testte omdat m'n hcg hoger was met een tweeling. Nu 21 mei om 20.40 savonds weer heerlijk! Hoeft ml ook geen vrij te nemen al is de praktijk bijna naast z'n werk haha.

6 mei komt ook in zicht! Is echt zo bijzonder en had een smile van oor tot oor haha inwendig was niet nodig in iedergeval hier

En ook geen volle blaas ;)

12. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja he dan was er nog ruimte gebrek haha hadden we toch dat dakkapel aan moeten aanbouwen lol.

13. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Wow fijn Tientje! En inderdaad, bijna had je er 2! Had die andere geen dooierzakje??

Zonnetje hoe ging he tbij jou??

MamaLara niet druk maken! We hebben al 6 sterretjes, dat is genoeg! En wb een missed abortion, dat kan ook verder in de zwangerschap, ook nadat je een hartje hebt gezien...maar ik ga er vanuit dat we nu allemaal ons kindje voldragen!!!

14. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Fijn tientje!

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja van 3,4 mm maar was leeg.

16. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Linksonderin van de andere zie je een soort van zwart driehoekje dat is de andere vruchtzak is ook een stuk kleiner

17. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn tientje een goede echo!! Maar bijna een tweeling joh!

18. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's
    Tientje fijn dat 1 embryo wel een mooi kloppend hartje heeft
    Vind je het niet te lang om te wachten tot 21 mei ?
    Ik heb zelf ook pas een curretage gehad van een tweeling op maandag beide hartjes zien kloppen en op zaterdag was het gedaan. Ik wil je niet bang maken maar ik zou wel vragen voor een extra echo. Daar heb je namelijk ook recht op als het er 2 zijn/waren omdat de kans dat het alsnog mis gaat groter is dan bij een 1 ling.

Bernou ik ben bij de gyn geweest maar geen echo meer gehad.
    Ze zei als ik wou mocht ik volgende week terug komen om een extra echo te laten maken maar de echo wat daarop volgde was dan wel pas met 12 wkn
    Dat betekend dat ik dus 3 echos heb gehad in 2 weken en dan 4 weken niks dus ik heb besloten om de volgende echo over 2 weken te doen ( 9wkn) en dan met 11,5wkn / 12 wkn hangt er vanaf wanneer dan plaats is. Die afspraak kon nog niet gemaakt worden omdat ik dus met 9 wkn eerst de termijnecho krijg. Maar volgens de gyn de 11e uitgerekend.

Verder een boekje mee gekregen van de gyn met info over de nekplooimeting en bloedtest. Deze ga ik wel doen. Ik hoorde ook iets over n bloedtest in belgie , iemand hier ervaring mee of verhalen over gehoord ? Vruchtwaterpunctie/vlokkentest durf ik niet maar als de nekplooimeting niet goed is dan ga ik het wel doen.

19. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Nee hoor vind het niet te lang de ene heeft het zowiezo al niet gered en geen hartslag gehad dus al eerder afgestoten. Maak m'n eigen niet zo druk heb d'r wel vertrouwen in anders maak je je eigen alleen maar gek

20. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Hier ook een goed echo gehad. Alleen vrijdag had ik een pretecho en toen zat ik op 6 weken en 3 dagen en vandaag bij de gyn op 6 weken en 2 dagen terwijl ik dus vandaag op 7 weken zou moeten zitten. Weet iemand misschien mij gerust te stellen? Misschien meten ze net anders? In elk geval was het kindje 3 mm gegroeid en het hartje deed het ook prima volgens de gyn.

Over 3 weken mag ik weer voor de termijnecho :)

16 mei om 10 uur termijnecho gyn

Deel Deze Pagina