Ik denk wel dat ze niet zomaar "medicijnen" voor zwangere vrouwen maken hoor... Als er op staat dat je het mag gebruiken, kan het echt geen kwaad... Zou er persoonlijk dan wel op letten alleen als het hoognodig is... Gelukkig heb ik geen last van misselijkheid (nog niet)..... Lijkt me echt verschrikkelijk. Alle misselijke mama's in spe beterschap er mee!!!
Ja, ja.. er moest gewerkt worden. En degene die niet hoeven te werken zitten denk ik lekker buiten in de zon. Dat ga ik nu ook doen, met mijn dikke bolle darmen buik. Hihi .
Ik ben aan het poetsen haha heb vandaag een redelijke dag dus moet het er ff van nemen haha mij te warm buiten momenteel haha
Ik heb bij de tandarts gezeten vanmiddag. Voor de rest op de bank voor pampus vanwege de erge misselijkheid. Hoefde net niet te overgeven bij de tandarts hahaha. Zometeen stukje wandelen met dochtertje.
Hier exact t zelfde Hopelijk ist met een week of 5 afgelopen... Nog 1 dagje werken dan weekend gelukkig
Dhoeveel okyugest nemen jullie dan per dag? En mag dus wel met zw schap..? Ik heb ze ook liggen maar nog niet gebruikt...
Ja, ik vind dat ook wel het lastigste bijverschijnsel van het zwanger zijn! Bij mij is het "gelukkig" alleen in de avond, dan ben ik extreem misselijk. Overdag alleen met vlagen. En inderdaad, als je dan wat eet is het ok. Vandaag een redelijke dag gehad.. liefs..
lieve meiden, Ik heb een miskraam gekregen. Wat een verdriet en wat een ongeloof. Wens jullie allen heel veel geluk en voorspoed met de zwangerschap en de baby straks!! Tweety je kan me van de lijst afhalen
Ik neem er 's ochtends 2 tegelijk als ik misselijk ben (dat is door de week elke dag, in het weekend minder). En soms voordat ik ga slapen, omdat ik dan ook vaak misselijk ben. Overdag 'red' ik me met beetjes eten, maar als het erg zou zijn zou ik het ook dan nemen. In de bijsluiter staat dat het geen kwaad kan bij zwangerschap en er staat ook geen advies voor aangepaste dosering ofzo. Het is homeopathisch. Ik heb in mijn studie altijd geleerd dat het een miljoen keer verdund wordt en er dus eigenlijk niks meer in zit. Het is ook niet bewezen effectief en wetenschappelijk gezien dus 'kwakzalverij'. Met andere woorden: ik denk echt niet dat het je kindje schaadt en als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat de werking deels 'tussen de oren zit' (zeg ik zelf als psycholoog hahaha). Maarja, who cares? Als je er baat bij hebt, wie doet je dan wat? Ik ben er blij mee
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje 2 december - MamaLara (27), 1e kindje - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - Daniellexxx (28), 3e kindje (mj) - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje 10 December - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - N80(?), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (30) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 25 beertje82: afspraak gyn 26 mamalara: 1e echo 29 duus: 2e echo Bernou: 2e echo 9.00 bloem24: 1e echo mei 1 daniellexxx: intake 10.30 mamsiem: 2e echo 8.45 weegbree: 2e echo schaapje1977: termijn echo 3 mameki: 1e echo 6 sjalou: intake vk Lotje1986: intake vk 7 mameki: intake vk sweetheart86: 1e echo merel123: 1e echo bopach: 1e echo water27: vk zonnetje007: termijn echo 8 pline: intake 13 Bernou: 3e echo water27: echo combinatietest zonnetje007: gyn 14 lisettevers: termijn echo 15 tweety: termijn echo 9.10 16 pizel: termijn echo 17 N80: 1e echo 21 tientje: 2e echo 29 weegbree: 2e echo 9.10 27 lisettevers: vk 28 schaapje1977: vk ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 7 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!
Hey meiden, @flo, oh nee, wat erg meid. Heel veel sterkte!! @misselijkheid, tsja ik klaag wel ff mee hoor. Ben dolgelukkig dat ik zwanger ben, maar dit had er toch niet bij hoeven horen van mij. Fijne avond meiden!
Flo wat erg voor jullie. Ik weet hoe je voelt nu. Heel erg veel sterkte en hoop dat je het een plekje kan geven. Dikke knuffel Hier vandaag ook in de zon gezeten in de tuin , wat anders met 23 graden. Nog een ijsje gaan eten met de kleine en nu lekker op de bank voor de buis gtst. Optijds naar bed vandaag morgen weer n drukke dag voor de boeg
Ow flo!! Nee.. nu nog! Dat had ik echt niet meer verwacht, wat ontzettend kl*te... Wat een verdriet zal dat zijn.. Hoop dat je het snel een plekje kan geven! Liefs!!