Hey meiden, Het is hier redelijk rustig vandaag. Eigenlijk vooral nare berichten over misselijkheid en MK Ik leef met iedereen mee in elk geval! Ik heb morgen mijn echo. Vind het echt spannend!! Maar ik heb er een heel goed gevoel over, ondanks de onzekerheid die af en toe de kop op steekt. En mijn buik is echt uitgezet de afgelopen week! Zullen de darmen wel zijn, maar het is toch fijn om te zien dat het proces gaande is Zaterdag gaan we een weekje op vakantie, echt zin in. Slaap lekker alvast
Zo, laatste dagje werken, en dan 2 weken vakantie.. wat kijk ik daar naar uit. Lekker lui doen. Niets hoeven en alles mogen.
Pffff meiden wat een nacht... Heb gisteravond tot 22.30 gewerkt en straks on 7uur weer present... Heb bijna geen oog dicht gedaan... Denk iets teveel geslapen de laatste dagen... Fijne vakantie! Lekker hoor twee weekjes vrij... Had ik ook wel gewild haha
Hier ook heel slecht geslapen. Door die miskramen hier word ik best onzeker. Vreselijk al die sterrenkindjes. Vandaag half dagje werken. Ik stond op en dacht; he ik ben niet misselijk. Nog geen 2 min. later stond ik boven de wc te kokhalzen...hmmm beetje jammer. Eens kijken hoe ik deze werkdag doorkom
Pixel, die onzekerheid is hier ook heel erg. Zit nu in de week dat het de vorige keer mis ging en kan dat niet loslaten.... Hier ook slecht geslapen. Zoon is ziek (griep) en stond om 1.30 naast mijn bed. 39.3 en totaal niet lekker. Begon ook nog even over te geven. Gelukkig heeft manlief dat opgeruimd. Zijn er nog dames met een echo vandaag?
Oh Flo wat vreselijk. Meid ik kan de woorden niet vinden. Heel veel sterkte. Neem je tijd. Dikke knuf en kus. Ik weet helaas ook hoe het is. Ik vond het emotioneel en lichamelijk heel zwaar. Her blijft altijd verdrietig. Sterkte nogmaals. Xxx
Flo wat verschrikkelijk zeg!! Wens je heel veel sterkte toe!! Voor de dames die een echo hebben heel veel succes!! Ik kan zelf nog niets positiefs vertellen over m'n misselijkheid. Lag gisteren om 20 uur in bed omdat ik me zo ellendig voel. Merk nu dat er weinig veranderd is, ondanks ml ontbijtje op bed heeft gebracht. Zometeen ff de weekboodschappen doen en flink het huishouden doen, daar is gisteren weinig van terecht gekomen door mijn ellendigheid haha. Morgen en zondag weer naar het werk pff wat zal me dat zwaar gaan. En daarna nog naar een verjaardag en kan ik het blijven verbloemen haha. Denk maar zo elke dag is weer een stap dichterbij...
Ik had gisteren grote stress (lang verhaal, gaat om bedrijf en geld dat ik van leverancier hoor te krijgen) en hele dag buikpijn (daardoor?). Had feestje gisteravond. Al tijdens eten hebben ze me in taxi naar huisgezet. Helse buikpijnen. Blijf nu zo lang mogelijk liggen (zolang dochter slaapt) en hoop dat t wegtrekt. Anders wil ik vandaag wel echo ipv maandag. Ook de usual misselijk, die van dat t lijkt dat zelfs je tenen moeten kotsen. En knallende koppijn. Dus ik begin de dag weer klagend sorry.
Misschien vandaag beter rustig aan doen met zo'n druk weekend voor de boeg??? Grappig jij ook dochter in 2012 gekregen. Jij juni, ik eind maart. Er was toch nog iemand met kindje 2012? Augustus ofzo?
Ik heb gisteren ook al rustig aan gedaan, was niets waard. Maar aks het echt niet gaat op m'n werk dan zal ik me ziek melden. Ik kan niet functioneren op dit moment, maar ja ik ben zwanger dus ik moet er wat voor over hebben he haha. Ja m'n dochter is nu 10 maanden, jij dus ook een kleintje nog. Leuk he zo kort op elkaar!
Ja ik vind t heel leuk. Was na drie maanden (na bevalling) al zwanger, die redde t niet, dat was echt kort op elkaar geweest. Zo is het eigenlijk precies goed voor mij.
Hallo dames! Wij hadden gisteren afspraak bij de gyn. We hebben een mooi hartje zien en horen kloppen. Zag er allemaal goed uit tot nu toe. Wel van 6 naar voorlopig 10 december gezet. Voor iedereen die vandaag mag hopelijk ook goede berichten. Suc6! Vervolgafspraken: 15 mei echo, 16 mei gyn
Flo wat kut!! Heel veel sterkte!! Even ego, ik had gister heel de dag een zeurderige buikpijn, niet op de voorgrond, maar wel aanwezig. Daarstraks ging ik naar de wc en was mijn afscheiding wat gekleurd, kon niet goed zien of het nou geel was of bruinig...mijn hoofd werd gelijk helemaal rood en werd zo bang!! Ik heb nu nog steeds een zeurderig gevoel op de achtergrond...ben zo bang! Meer meiden heir last van? Ben aan het werk en moet nog tot 17u, het liefst race ik naar de gyn. Ik heb een halve liter water op en hoop snel weer naar de wc te moeten...ohh laat het aub niets zijn!!
Hoi meiden, ik ben echt al een hele lange tijd niet geweest. Ik moest echt even afstand nemen en heb dan ook verder niets bijgelezen. De laatste keer dat ik schreef, vertelde ik namelijk over dat bloedverlies dat is steeds had. Ik zou toen nog zo'n CB doen met indicator. Tot mijn verdriet gaf deze alweer 2-3 aan. En volgens mijn berekening moest ik nu toch wel echt een 3+ krijgen. Ben toen echt wel even verdrietig geweest! Natuurlijk ook de verloskundige gebeld om mijn verhaal te doen. Op dat moment was het bloedverlies nog minimaal en ook niet helderrood. Ze stelde me toen wel gerust dat een donkerder streepje of 3+ niet betekent dat je dan meer zwanger bent ofzo. maar als ik wilde mocht ik wel een echo plannen voor een week later. Omdat zij er de noodzaak niet van zagen moest ik die dan wel zelf betalen. Nou prima, ik wilde voor mezelf we de bevestiging dat het of fout zat, of goed. Dat was vorige week dinsdag. Die donderdag begon ik meer te vloeien en ook rood. Dus ik wist gewoon dat het niet goed zat. Ik heb toen moeders voor moeders afgebeld en ben op google gaan zoeken of er niet een echo centrum in de buurt zat die eerder tijd had. Nog tot die dinsdag erop wachten op zekerheid, dat trok ik gewoon niet. Gelukkig vond ik er een bij wie ik die vrijdag al terecht kon. Toen we die echo hadden kon de meneer die de echo deed wel zien dat er een zwangerschap was, maar het hatrje klopte nog niet. Hij berekende een termijn van ongeveer 5 á 5 en een halve week. Volgens mijn berekening zou ik toch echt verder zijn... Hij zei toen dat het twee dingen kon betekenen. Of ik was gewoon minder ver dan ik dacht en moest het hartje nog beginnen met kloppen, of het vruchtje is rond deze periode gestopt met groeien. Een echo de volgende week zou uitsluitsel moeten geven. Thuis besloten we de echo van de dinsdag die we toch al gepland hadden via de vk gewoon door te laten gaan. Als de berekeningen van de echoman goed waren zou ik dan 6 weken zijn en zou er een hartje te zien kunnen zijn. Dus wij dinsdag weer naar een echocentrum. Toen ik vertelde dat ik vloeide en dat het ook rood was, maar dat het ook zou kunnen dat ik minder ver was dan de datum 1 maart aangaf besloot zij dat het een inwensige echo zou worden. Als er dan al iets te zien zou zijn was dat beter op dat apparaat. Zij vertelde meteen dat ze ook een zwangerschap zag van ongeveer 5 en een halve week á 6 weken en ze zag een hartje kloppen! Het was wel beginnende hartactie, maar toch, die vrijdag ervoor was er nog niks! Ze vertelde dat ik een soort blauwe plek / bloeding heb in mijn baarmoeder en daardoor vloei ik zoveel. Het kan 2 kanten op. Mijn baarmoeder kan nu heel hard zijn best gaan doen om die blauwe plek weg te werken. Maar dan kan ik het kindje ook verliezen. Of het kindje wordt groter en duwt de bauwe plek zeg maar dicht. Volgende week donderdag krijgen we dan weer een echo. Als dan het kindje goed gegroeid is en de hartactie echt goed op gang gekomen is, dan is de kans alweer een stukje groter dat het goed gaat. Wat een verhaal he! Het is wel super super super spannend nu. Ik snap alleen echt niet hoe het kan dat ik nog maar zo kort zwanger ben! Ik ben 1 maart ongi geworden. Was heel normaal, geen bijzonderheden verder. Op 29 maart dacht ik adt ik ongi ging worden door de buikpijn en verloor ik ook wat bloed. Op 2 april testte ik positief. En geen tuurstreepje, maar gewoon echt al een mooi streepje. Hebben jullie ideeën? Liefs, Daan @ Flo: Oh nee, wat ontzettend verdrietig!! Balen meid!