Danielle meid wat een verhaal!! En wat een spanningen heb je doorgemaakt. En nog steeds natuurlijk. Hoop echt dat het goed gaat en je volgende week een prachtige echo hebt! Weet je wanneer je eisprong is geweest? Sommigen hebben een keurige regelmatige cyclus, maar wel altijd een late eisprong (en dus korte luteale fase), zonder dat ze dat weten. Hoeveel dagen/weken zat er verschil tussen hun en jouw berekening?
Danielle wat een verhaal zeg! Ik kan je vertellen dat een vriendin van mijn ook zo'n blauwe plek in haar BM had en dat is helemaal goed gekomen. Ze heeft nu een kerngezonde meid van 3 maanden in huis. Sterkte met alles.
Daan zet 'm op, houdt moed!! Goed rusten en naar je lichaam luisteren. Iedereen bedankt voor de lieve woorden!! zo naar het ziekenhuis, helemaal geen zin in. maar ja ze willen toch weten hoe het er van binnen uit ziet. Succes en ook genieten van jullie mooie tijd!
Oh Daan wat een spanning moet je hebben... Pfff... Hier weer klaar met werken... Echt last van mijn rug soort menstruatie achtige rugpijn heel zeurend! Net mmijn eerste liters urine naar mvm gebracht.. En nu ff kalm aan doen...
Flo heel veel sterkte in het ziekenhuis. Blijf bij ons zolang je het nodig hebt okee?! Danielle, heel veel sterkte. We gaan het allerbeste hopen!!
Ik ziek op bank vandaag. Dochter slaapt, dus nu naar bed verhuisd. Vriend komt vroeger thuis om me af te lossen. Tweede dag buikpijn. Maak me zorgen om.
Daniëlle heel veel sterkte! Duus heb je hevige buikpijn?? Hier geen ander nieuws te vertellen, vanmorgen kokhalzend boodschappen gedaan en het huishouden,. Vanmiddag ontspannen en straks nog koken en vanavond weer ontspannen.
danielle wat heftig zeg...hopelijk is het een vechtersbaasje en gaat de kleine goed groeien! duus niet zo fijn....hopelijk valt het mee en heeft het met je darmen te maken (vast!) maandag weer duidelijkheid iig. ik heb maandag ook weer een echo! toch wel spannend! en zojuist ons huis verkocht (na 2 jaar)...bizarrrrrrrrrr ben echt in shock!
Hehe ff een positief berichtje dan. Ik had een hele mooie echo! Hartje klopte super! Zoooo bijzonder!!! Ik ben 8+5 dus uitgerekend op 1 dec
Dat weet ik niet precies, kan ik dat ergens zien? Ze zei 2 cm geloof ik. Of bijna 2 cm? Ze had in elk geval een aantal metingen gedaan en het gemiddelde gaf deze berekening.
Thanx voor jullie positieve woorden. Dat geeft me moed. Sinds gisteren is het vloeien ook al een stuk minder geworden, dus heb goede hoop! @ Duus: Ai niet fijn. Ik heb er wel ervaring mee helaas. Is gewoon niet fijn. Bloedverlies hoort niet als je zwanger bent en buikpijn ook niet. Daar wordt je alleen maar onzeker van. Ik heb het nu alle 3 de keren gehad en bij mij is het echt het oprekken van mijn baarmoeder. Hopelijk krijg je maandag goed nieuws en kun je je weer ontspannen. Want ik kan me zo voorstellen dat dat nu niet zo goed gaat @ Weegbree: Wauw, gefeliciteerd! Wij staan ook alweer ruim 2 jaar te koop, maar ligt echt stil hier... :x @ oei, weet niet meer wie: Maar fijn een mooie echo! Geniet er lekker van! Ik heb zojuist voor het eertst een hartige taart gemaakt, naar recept van een van mijn leerlingen. Ben benieuwd! Vanavond lekker bankhangen. Heb vanmiddag ook al 2 uur geslapen. Dat is werkelijk verder mijn enige kwaaltje. Ik ben zooooo moe! Maar nu lekker 2 weken meivakantie. Heerlijk! Moet wel een hoop doen. Woe 1 mei 1e intake bij verloskundige, 2 mei 18.30 uur echo, donderdag auto naar de apk en ik moet ok nog even bellen om een afspraak te maken bij de oogarts voor mijn zoontje. Heeft de ogen test op het cb niet goed gedaan. Bij mijn dochter mocht ik nog een keer terug, maar bij hem moet ik gelijk naar de oogarts! Hij bleef consequent vanaf de derde regel alles fout zeggen. Ben benieuwd!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 28 november - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - MamaLara (27), 1e kindje 2 December - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - sweetheart86 (27), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - Daniellexxx (28), 3e kindje (mj) - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje 10 December - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - N80(?), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (30) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken April 29 duus: 2e echo Bernou: 2e echo 9.00 bloem24: 1e echo mei 1 daniellexxx: intake 10.30 mamsiem: 2e echo 8.45 weegbree: 2e echo schaapje1977: termijn echo 1 Daniellexxx: echo 18.30 3 mameki: 1e echo 6 sjalou: intake vk Lotje1986: intake vk 7 mameki: intake vk sweetheart86: 1e echo merel123: 1e echo bopach: 1e echo water27: vk zonnetje007: termijn echo 8 pline: intake 13 Bernou: 3e echo water27: echo combinatietest zonnetje007: gyn 14 lisettevers: termijn echo 15 tweety: termijn echo 9.10 beertje82: echo 16 pizel: termijn echo beertje82: gyn 17 N80: 1e echo 21 tientje: 2e echo 29 weegbree: 2e echo 9.10 27 lisettevers: vk 28 schaapje1977: vk ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 7 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!