1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Oeh zonnetje! Ik weet als geen ander hoe onzeker je nu moet zijn. Probeer toch positief te blijven hoor. ik duim voor je!!!

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Zonnetje ik hoop dat je duidelijkheid hebt!!!
    En dat het allemaal goed zit!!! Sterkte!

Ik net klaar met werken... Heb vandaag voor het eerst gekotst... Op het werk... Erg onsmakelijk waarom maar t was heeeel vies em toen ik het op moest ruimen ging ik.... Wat goor!!!

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi meiden, klets hier niet zoveel mee maar ik heb helemaal geen last van misselijkheid..wel minder eetlust vooral in warm eten! En alles stinkt naar mijn idee, dus schoonmaakdrang hier!

@Zonnetje ik hoop dat het toch onschuldig is voor je!

4. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Ik ben net terug van het zh en het hartje klopt nog
    Al is dat wel een opluchting, blij kan ik niet zijn want het kan nog alle kanten opgaan. Vorige keer ging het ook mis voor 9 weken dus het nog spannend allemaal. Verder heeft ze ook niet gekeken waar het bloed vandaan kwam er werd echt alleen vlug vlug gekeken of het hartje nog klopt. En aangezien dat nog klopt was ik ook snel klaar. Ik heb gevraagd hoe groot het embryo was en kon ze niet zeggen. Met moeite keek ze een 2e keer en heeft ze een meting gemaakt (12,8 mm). Jammer dat ik zelf steeds moest vragen om verder te kijken ook waar het bloed vandaan kon komen. Maar goed ik ben allang blij dat ik hartactie gezien heb. Nu hopen dat het goed blijft gaan , ik heb er zelf weinig vertrouwen in maar dat komt echt door de vorige mk. Het is moeilijk om in deze situatie nog positief te blijven. Ik mag wel komende week een extra echo komen maken. Omdat 7 mei te lang wachten is dus maandag hangt zonnnetje aan de telefoon om nog een echo in te plannen. Alleen al om een gerustelling te krijgen of het nog steeds in orde is.

5. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Snap je onzekerheid heel goed. Maar dat het hartje nu klopt is echt wel een goed teken hoor!

Als je volgende week nog een echo hebt hoever ben je dan?

Ik weet nog dat ik zwanger was van de eerste en dat ik toen tegen mijn moeder zei: "Ik zal zo blij zijn als de baby er is, dan hoef ik me tenminste geen zorgen te maken of het er nog wel is en of het goed gaat."
    zegt ze tegen me: "Daan, vanaf nu zul je je nooit meer geen zorgen maken. Nu maak je je zorgen of het hartje wel klopt. Straks maak je je zorgen of je de baby wel genoeg voelt, en als hij er is maak je je zorgen of dat hij wel genoeg drinkt/ te warm/ te koud, nog niet omrolt al wel omrolt enzovoort. Je bent nu een moeder."

En weet je, ze had gelijk... Dus ik probeer te genieten van elke dag en positief te blijven.
    Hopenlijk kun jij dat ook Zonnetje!

6. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Ik denk dat ik een afspraak maak voor woensdag dan ben ik precies 8 wkn
    De week erna heb ik de 9wkn echo (termijnecho) dan heb ik dus elke week een echo gehad. Hoop dat als bij de 9 wkn echo alles goed is dat ik dan wat meer kan genieten.
    Ik weet ook wel dat het nu goed zit met het hartje maar ze zei zelf in het zh over een uur kan het anders zijn en ineens niet meer kloppen daar heb je geen grip op. En deze week hier op het forum ook zat mensen gelezen die savonds een echo gingen maken en de dag erna of een paar dagen later een mk hebben gehad. Het kan heel snel gaan allemaal. Het is voor mij nu gewoon afwachten en het is puur geluk hebben als het goed gaat zo zie ik het nu
    Je moeder heeft het trouwens mooi uitgesproken het klopt wel want als ze eenmaal geboren zijn dan beginnen de echte zorgen pas. Dat zie ik wel bij de jongste van mij.

Ik ga nu naar het feest. Even afleiding is welkom
    Jullie nog een plezierige avond allemaal en bedankt voor jullie medeleven. Erg lief

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Fijn dat alles goed was! En het hartje klopte, dus dan is het goed! Snap wel dat je onzeker blijft na je miskraam in December!
    probeer toch rustig te genieten..

Liefs

8. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    zo mijn 9 weken feestje gehad ;) Lekker gegeten met vrienden, en daarna een echt italiaans ijsje op bij de nieuwe ijscoboer op de hoek van onze straat.. Die gaat ons nog veel zien :D

Fijne avond!

9. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Zonnetje, je naam is Zonnetje!!! Probeer wat vertrouwen in je lichaam te hebben. Ik ben ook onzeker en vind t ook rete spannend. Maar van echo tot echo geniet ik maar gewoon. Van t idee zwanger te zijn. Ik ook miskraam gehad. Sommige mensen beweren dat je kort na een miskraam juist beter 'klimaat' hebt voor een plakker, alhoewel anderen anders beweren of hebben meegemaakt. Kloppend hart is al heel wat (meer kans). Positief blijven is belangrijk. Sterkte.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @zonnetje gelukkig dat de echo een kloppend hartje te zien gaf. wel jammer dat ze niet ff de moeite namen om goed te kijken waar het bloed vandaan kwam.

we zijn op de camping brrrr wel frisjes hoor. onze geizer is kapot hebben een andere alleen moet die worden aangesloten worden hier moet het een en ander voor veranderd worden :( dus nu geen warm water. vandaag of morgen wordt het gemaakt. het zonnetje doet al zijn best om de caravan warm te krijgen dus das al lekker.

11. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hoop dat het met jullie beter gaat dan met mij. Ik heb me ziek moeten melden, vannacht flink gespuugd en vanochtend ook. Hield niets binnen. Ook nog een aan de diarree, leuk he zwanger zijn hihi.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @bopach beterschap.

hoe is het verder met iedereen? het is zo stilletjes hier.

13. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Het is behoorlijk stil inderdaad. Ik heb een drukke dag gehad. Nieuwe passende bh's geshopt met mijn nichtje, en lekker gelunched. Daarna met een vriendin naar een voorstelling van diens broer geweest. Ze heeft zich 100x geëxcuseerd dat ze me had mee genomen. Het was echt een slecht stuk, maar smakelijk om gelachen. De buikspieren zijn weer getraind zeg maar.

Slaap lekker, fijne avond en heel veel beterschap!

14. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Zeker rustig hier!

Hier ook een rustig weekend gehad. Weinig gedaan, lekker ontspannen. Bloedvrelies wordt hier steeds minder en dus de hoop steeds groter.
    Wanneer vertellen jullie aan de oudere broertjes en zusjes dat ze er een broertje/ zusje bij krijgen?

Wij zijn er nog niet helemaal uit. Aan de ene kant willen we wachten tot 12 weken of de buik gaat groeien, aan de andere kant als we nu donderdag een goede echo krijgen waarom niet dan? Misgaan kan het altijd... Maar duurt het dan niet te lang?

Onze oudste heeft volgens mij al een idee. Zo gek. Ze heeft het er nooit over gehad, maar sinds deze week ineens. "Mama, heb je een baby in je buik?" "Ik denk een meisjesbaby." En ineens een handje op mijn buik. En als ik vraag wat ze aan het doen is zegt ze dat ze probeert te voelen of de baby erin zit. Ik denk dat ze wat heeft opgevangen tussen mij en mijn man, maar een beetje gek is het wel.

Mijn kinderen zijn 5 en 3 trouwens.

Liefs, Daan

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Helemaal goedgekeurd!!! Volgens meting vandaag 9 weken. Het hartje klopte prachtig!!

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Goede morgen dames...
    Hier uitgeslapen van een 5dgse werkweek...
    Mijn ouders en schoonmoeder en.onze broers en zussen en wat directe vrienden weten het al een week of 2.

Weegbree mooi nieuws!!

Daan dan zullen de kids idd wat opgevangen hebben!!

17. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    hey meiden,
    Ik had vanochtend de echo, deze was heel goed!! 1,9 cm, mooi kloppend hartje, wij zijn blij!
    Nu weer twee weken afwachten en dan de termijn echo.

Daantje fijn dat het bloeden afneemt! Hoop echt voor je dat het goed is.

Zonnetje heb je al een nieuwe echo gepland??

Alle meiden, lekker genieten, ik ga vanavond naar Nacht van oranje lekker hossen!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    2 super geode echo's lees ik top meiden.

19. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Oeeeeh nog 1 week dan intake en echo !!!

20. Duus

Duus Actief lid

19 feb 2013
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Breek ff binnen:

Echo vanmorgen was goed!!!! 2,2 cm. Zag en hoorde hart kloppen. Zwom lekker rond haha. Groot hoofd. Beginnende benen. Zo ver zag t er goed uit. 8 wkn 5 dgn klopt nog.

Over 3,5 week combitest. Die echo goed, dan mag wereld t weten, dan 12 weken.

Urine gecheckt. Floracultuur niet helemaal okee. Ik krijg plantaardig goedje wat ik 6 dagen in moet spuiten. Morgen belt arts eerst nog over tweede x urine.

Bloed geprikt. Ijzer checken ze elke keer. Wegen. Bloeddruk (100/60). Heerlijk zo'n vrouwenartspraktijk. Foto meegekregen dit x. Zal m later posten.

Was wel inwendig, want vindt ze fijner, zie je meer.
    Ook onderzocht inwendig. Lekker grondig allemaal.

Ik kleedde me uit en rolde muntje uit mn broek (nooit kleingeld in zak), dus wist dat echo goed zou zijn haha.

Dochter van 1 was mee en riep 'bubieeee' naar scherm haha. Ja je broertje, zegt mn vriend. Haha.

De buikpijn kwam waarschijnlijk van vermoedelijke blaasontsteking. Voor misselijkheid alles mer gember proberen. Liefst verse gember. Ga ik doen, wordt na week echt gek. Ga wel gembercake bakken haha.

Zo, ga zo rustig teruglezen. Maar wou ff posiposten.

Deel Deze Pagina