Duus laat ff weten of gember helpt!! Doodgeslagen cola schijnt ook te helpen en pepermunt. Ml haalt pepermunt nu haha
Wat. Goed al dat positieve nieuws en de echos! Hier vandaag. Drukke werkdag gehad, gelukkig morgen dagje vrij. Onze termijnecho volgende week dinsdag! Tel de dagen af! Hoop ook op zon mooie goeie echo! Vorige echo klopte het hartje maar verder nog niet veel te zien natuurlijk. Volgende week zijn we een stuk verder als t goed is!
Pffff, ff klagen hoor. Heel de dag al kotsmisselijk. Manlief is ziek ( en dus irritant want dat zijn mannen altijd als ze ziek zijn, haha). En dochterlief wil niet gaan slapen. Ben er ff helemaal klaar mee. Ik ga in bad. Man- en dochterlief zoeken t maar ff uit!
Goed zo schaapje! haha, lekker af en toe aan jezelf denken. Mannen gaan bijna dood inderdaad als ze ziek zijn.. haha.. Ik heb vandaag heel erg veel buikpijn gehad, en wat iemand op dit forum al eerder zei, soort van spierpijn tussen de vagina.. ja, lekker verhaal. maar dat voelt erg vreemd. Las dat rond de 9 weken de baarmoeder wat oprekt, dus dat verklaard wel waarschijnlijk.. ik moet ook nog wachten tot 14 mei, dan krijg ik de termijn echo. Ik kijk er zo naar uit. Ben benieuwd wat je dan kan zien.. Spaannneennddd.. Liefs, en fijne avond,( koninginnenacht)
Ik heb emesfane gekregen. Probeer het minmaal te gebruiken maar kon echt nauwelijks eten en alleen maar wat brood. Geeb vlees en groente etc. Ze zei dat het echt geen kwaad kon en slecht eten lijkt me minder goed voor de kleine. Vansv uit eteb geweest e eindelijk zonder misselijkheid kunnen rten. Nog steeds geen stapels maar iig wel stuk fijner zo!
@lisette heb nu ook last van een soort spierpijn achtige "buikpijn" alleen dan ter hoogte van mijn blaas ongeveer. misschien is het ook wel mijn bm. alle zieke beterschap. @hier morgen werken bleghhh heb avonddienst ben benieuwd of we nog nieuwe opnames hebben gekregen vandaag. hoop het niet dan is het nog ff rustig. daarna ben ik een week vrij. dan dinsdag weer een dagje en dan nog 3 dagen vrij heerlijk. leuk voor de kids ook want dan kunnen we op de camping blijven.
Fijne koninginnenacht en/of Koninginnedag gewenst allen... Ik heb vandaag een bagger dag... Voel me niet fit... @zieken... Beterschap... Oh meiden wat duurt wachten lang... Ik wil ook echo een hartje zien ! Kan soms echt nog niet geloven dat ik zwanger ben! Hebben jullie dat ook???
Alle zieken zwakken en misselijken, beterschap. Hopelijk morgen iedereen leuke dag! Ik heb ook niet non stop zwanger roze wolk. Maar echo helpt natuurlijk wel. Mister Bean (echo van boontje) staat op kast met t muntje erbij. Ik schiet altijd vol als ik hartje hoor. Traantjes van geluk. ELKE x (bij dochter ook).
Iedereen een fijne koninginnendag Gister was ik bij prenatal en zag ik toch iets leuks Ik dacht neeee ik ga nu nog geen positiekledingkopen maar dat ding stak me zo de ogen uit dat ik het maar gepast heb en ik was gelijk verkocht. Super leuk ding . de medewerkster vertelde als je de touwtjes goed aantrekt kun je hem ook aandoen als je niet zwanger bent dus vandaar ik gepast heb want nu ik nog geen buik heb kan ik wel zien of t dan ook leuk uitzag. En dat deed die. In de 15 min wat ik daar was waren er al 3 verkocht , ze gaan erg hard. Zijn ook in het zwart. Wat vinden jullie ervan
Heeft iemand hier al een Angelsounds geprobeerd? Ik (stom genoeg) wel. Van de week hoorde ik hem maar nu na heel lang zoeken niet meer
Ik heb hem wel maar nog niet gebruikt omdat je hem heel moeilijk kan vinden deze terwijn. Probeer met 10 a 11 weken te zoeken. Je gaat jezelf gek maken denk ik
Ach pixel... dat isnou precies de reden waarom jeniet zo n dingmoet kopen... je zoekt vast verkeerd...ff in de kast leggen tot een week of 12 Wann heb je weer n echo?
Ik heb mijn babysound verkocht na mijn 1e zwangerschap. Ik heb in de 8 mnd dat ik zwanger was twee keer zijn hartje gehoord. Geen succes voor mij, maar dat kwam waar schijnlijk door het tussenschot in mijn baarmoeder ofzo. De verloskundige moest ook altijd lang zoeken naar zijn hartje...
@zonnetje eerlijke menig afschuuwelijk hihi maar als jij hem leuk vind super toch. het is niet echt mijn smaak. @pixel heb er geen bij de 1e wel zoiets gehad en vond ook niet altijd het hartje. kreeg het ervan op me heupen.
Ik heb de angelsound ook beide keren gebruikt, maar kon pas met een week of 13 het hartje vinden die van de baby was. Daarvoor had ik steeds die van mezelf...
Pfff. Ik moet elk uur zo'n beetje iets eten om te voorkomen dat ik misselijk word... Als ik zo doorga ben ik na mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen!
Ik ook en ik heb ook gevoelig tandvlees en pijn in mn tong ofzo. Op gebeten oid. Maar heel mn mond is gevoelig nu haha Vind die jumpsuit ook niet zo? Maar moet het ff aanzien denk ik Mooi he zag maxima eruit vanfaag, en de meisjes ! Super!