♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - MamaLara (27), 1e kindje 2 December - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje 10 December - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - N80(32), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (30) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken mei 3 mameki: 1e echo 6 sjalou: intake vk Lotje1986: intake vk 7 mameki: intake vk merel123: 1e echo bopach: 1e echo water27: vk zonnetje007: termijn echo 8 pline: intake 13 Bernou: 3e echo water27: echo combinatietest zonnetje007: gyn 14 lisettevers: termijn echo pixel: termijn echo 15 tweety: termijn echo 9.10 beertje82: echo 16 beertje82: gyn 17 N80: 1e echo 21 tientje: 2e echo 22 schaapje1977: termijn echo 23 duus: echo combitest 29 weegbree: 2e echo 9.10 27 lisettevers: vk 28 schaapje1977: vk pixel: combitest 29 mamsieM: vk, 3e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 9 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!
Ik denk ik lees even bij want er waren een paar meiden met een echo vandaag... Maar wat verdrietig!! Ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen! En ik hoop voor jullie dat jullie hierna weer snel in verwachting mogen zijn! Liefs
Sweetheart en Daniëlle, Vreselijk nieuws! Heel veel sterkte met dit verlies! Ik hoop voor jullie als jullie dit hebben verwerkt snel zwanger mogen raken en blijven!!! Liefs Lot
Danielle, jij ook heel veel sterkte meid. Wat vreselijk twee keer dit nieuws op 1 dag. Ik mag vandaag voor een extra echo en zie er onwijs tegenop. Ik heb bijna tot geen symptomen meer zoals ik al zei en heb het gevoel dat het helemaal niet goed zit daardoor. 11 uur weet ik het....
Spannend pixel. We duimen voor je! Hier werd ik vanochtend naar! Zweten en beroerd. Lkkr kokhalsen zoals gewoonlijk. Komt er opeens n dikke golf gal omhoog. Zo naar :'( nog niet eerder gehad. Ik neem n tabletje vandaag.
Danielle heel veel sterkte!! Ik hoop inderdaad dat je snel weer zwanger mag zijn, nadat je dit verwerkt hebt. Wordt je gecurreteerd? Pixel geen zorgen maken, al is dat lastig! Komt vast helemaal goed! Weegbree ik heb al een paar keer gal gespuugd, gedver wat is dat vies! Ik voel mij ook niet top, heb pijn in mijn keel, gisteravond koud maar geen koorts. Lag al vroeg in bed. Gelukkig morgen een dagje vri, zondag weer werken.
Galspugen...blegh hier ook al 2x gehad. Vooral als ik niks eet voor ik opsta. Misschien een tip, laat je man/vriend lekker een cracker op bed brengen, blijf 30 min. liggen en dan zakt het bij mij heel snel.
Gadver..ff bijgelegen met slecht nieuws! Meiden wat verschrikkelijk zeg! Wil jullie heel veel sterkte wensen! Wat hebben we al veel sterretjes zeg!! @pixel zo te lezen heb je nog wel symptomen, dus das goed nieuws!M veel succes met je echo zo, maar ik heb er volle vertrouwen in. @duus veel beterschap met je meisje, verschrikkelijk om je kind zo te zien! Trouwens ik heb ook al een dikkere buik hoor, naar m'n werk doe ik al positie broeken aan omdat het anders niet lekker zit. Ik zie m'n collega's ook al kijken naar mijn buik maar ik doe net of m'n neus bloedt. Afhankelijk hoe ver ik ben na de echo dinsdag beslis ik of ik het ga vertellen. Na een paar dagen gewerkt te hebben nu mijn welverdiende weekend, sinds gistermiddag weer wat misselijker, afgelopen dagen dus geluk gehad. Het is dus een komen en gaan, mijn vertrouwen is weer een beetje terug haha
Dank jullie wel....ben gewoon zo bang. Nog nooit gehad bij mijn andere zwangerschappen. Die symptomen zijn echt verminderd en mn borsten.....niks meer mee. Vandaag idd wel weer misselijk na een aantal dagen!
Nou, hier vanochtend ook lekker boven de wcgehangen. Als ik opsta en gelijk wat eet gaat t wel. Maar vanochtend hadden we ons verslapen, dus ff snel snel een cracker naar binnen gepropt. Nou, die kwam er dus net zo snel weer uit. Nu zit ik lekker rustig thuis. Manlief naar z'n werk, dochterlief naar t kdv. En ik werk lekker thuis vandaag. Alleen doet me laptop nu raar, maakt geen verbinding met internet. Kan dus ff niks. Ipad heeft wel verbinding, dus weet ff niet wat nu te doen? Eerst maar eens opnieuw opstarten, dan zien we wel verder. Fijne dag allemaal!
Oh, en ik heb vandaag ook voor t eerst me zwangerschapsbroek aan. Heb al een serieus buikje. Kan het echt niet meer verbergen. Heb t dus gisteren op me werk verteld.
Pixel sterkte! Hier ook een klein beginnend darmen buikje geconstateerd door vl! Zo leuk!!! Pfff is t al bijna maandag 16.10 uur?