Ja mooi pixel!! Je boontje was even groot als de mijne vd week Wanneer krijg je weer een echo?? Had je ook uitwendig? Ik mag 13 mei weer, ben aan het aftellen haha
Arts geweest. Dochter mag thuisblijven. Maar ze moet net zoveel blijven doordrinken als er van onderen uitkomt. Pffff. Al zeker 30 diarreeluiers (tot nek) vandaag en al 10x schone outfit. Ik ben non stop flesjes maken en pampers wisselen. Ben na drie nachten geen slaap op. Fijn dat ml thuiskomt zo en het weekend is. Snackvreetbui gehad. Zucht.
Yep, mijn echo was uitwendig. Mocht wel inwendig maar hoefde niet. Nou dan kies ik liever voor uitwendig. Duus, fijn dat ze thuis mag blijven maar wat een zorg he zo'n ziek kindje Hopelijk kun je even tot rust komen het weekend.
Gelukkig mag ze lekker thuisblijven. Sterkte met het schoonpoetsen van je dochter. Ik hoop dat ze snel weer beter is.
Dank jullie voor jullie lieve woorden!!! We kruipen langzaam naar de 12 weken... Ik heb er nu wel vertrouwen in. Ben 9,5 week en twee x goede echo. Nog ff volhouden tot echo van 13 mei. Dan ben ik er. En weldra zijn we allemaal zo ver. Hoop zo dat er geen sterretje meer bij komt.
Hoop ik ook duus! Ik heb ook 13 mei mijn termijn echo. Pixel mijn echo was ook uitwendig, gelukkig haha! Schaapje mooie echo!
Mooi schaapje!! Hier ook 13 mei termijnecho! Spannend! Moeten we dan wachten op de 20 weken echo dat zou wel erg lang zijn zeg. Of krijfen we met 16 weken ook een?
Volgens mij krijg je geen echo's dan meer, maar luiste je alleen naar het hartje, ik ga wel rond 17 weken kijken wat het wordt. Hier kan je bij het inloop spreekuur een geslachtsbepaling krijgen, kost maar 27, 50 Zijn jullie mannen er al veel mee bezig? Mijn vriend Nog niet echt, wel aan mijn buik zitten etc maar nog niet inlezen over hoe groot het bv is, had ik wel verwacht, doe ik namelijk wel haha
Nee na de termijnecho idd geen echo's meer. Mijn man is er ook niet mee bezig hoor. Bij de andere zwangerschappen ook niet. Pas toen ze geboren waren had hij echt het gevoel van papa zijn er pas bij. Dus dat duurt hier nog wel even
Hoi dames, Wat een mooie lijst! Ik hoop dat ik er nog tussen pas. Ik ben 34 jaar en zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is net 1 geworden. Een zoontje. Ik ben op 9 december uitgerekend. Heel erg moe en best wat last van misselijkheid.... Heb gisteren mijn eerste echo gehad en heb het hartje zien kloppen.
Welkom Maureenx! Meiden, iemand van jullie ervaring met de vijfde ziekte? Mijn zoontje had een arm vol vlekken (leken op muggenbulten) en nu ook 2 op zijn heup. Ik heb er ook een stuk of 5 rond mijn middel. Ze liggen er in het begin echt op zoals muggenbulten en nu lijken ze wat in te drogen en worden ze gelijk aan de huid. Kan dit vijfde ziekte zijn of klinkt het heel anders?
Nee inderdaad na de termijn echo krijg je geen echo's meer tot de 20 weken. Tenzij er een andere aanleiding is. Maar als ik het zo lees hebben de meeste niets te klagen qua echo's. Ik heb alleen een termijnecho en tot die tijd niets!!! Ik moet dus echt wachten tot 10 weken... Daarom slaat bij mij soms de twijfel toe. Bij mijn eerte zwangerschap kreeg ik bij 10 weken een mk en begon ik te vloeien bij 9 weken. Ik ben zo benieuwd of het hartje klopt! Symptomen zeggen niet. Bij mijn mk bleven mijn symptomen tot 2 weken na mijn mk. Ik heb dan wel weer het voordeel dat ik straks elke 2 mnd een echo krijg ivm medische reden
Welkom Maureenx! Ik ben 38 en zwanger van tweede kindje. Mijn dochter 31 maart 1 jaar geworden. Je bent nummer 4 van dit stel die zo snel weer een kindje krijgt. Sorry Pixel ik weet t niet. FF googlen? Mijn vriend ook niet met zwanger bezig behalve dat deel waarmee ik hem lastig val. Tweede echo was hij mee, dan leeft het voor hem ook meer. Probeer t altijd zo te plannen dat hij mee kan. Ook handig ivm dochter. Eerste zwangerschap wel aan elkaar voorlezen en hoe groot en wat doet t nu. Nu niet. Maar ik zelf ook niet haha. Mn dochter slaapt eindelijk. De was draait. Wel 20x schone set vandaag bij haar. Had niks schoons meer. Al een deel in de droger. Hopelijk morgen beter dan vandaag. Maar gelukkig weekend en kan vl me afwisselen.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 December 2013 mama's♥ 1 december - Mer (30), 3e kindje (jm) - Lisette (25), 1e kindje - MamaLara (27), 1e kindje 2 December - liz0104 (24), 4e kindje (mm,j*) - MamsieM (30), 2e kindje (j), verrassing 3 December - tweety(32), 3e kindje (JJ) 4 december - Duus (38), 2e kindje (m) - Water27 (27), 1e kindje - Pline (28), 1e kindje - yossie (30), 2e kindje(J) - schaapje1977 (35), 2e kindje (m) - bopach(34), 2e kindje (m) 5 december - Minimee (25), 1e kindje - Weegbree (30), 1e kindje - justxme (?), 1e kindje - eiland83(29), 1e kindje 6 december - Momof2 (30), 3e kindje (mj) - beertje86 (30), 1e kindje - renoa (19), 1e kindje - tientje1986 (26), 1e kindje 8 december - Bernou (29), 1e kindje - mij1(28), 1e kindje 9 December - sjalou(30), 1e kindje - maureenx(34), 2e kindje (J) 10 December - bloem24(27), 2e kindje (J) 11 December - Pixel27 (28), 3e kindje - zonnetje007, 2e kindje 12 December 13 December - Merel123(22), 1e kindje - Lotje1986(27), 1e kindje 14 December -mameki 15 December - N80(32), 2ekindje(j) 17 December - andastra(?), 2e kindje(m) - fleurr82(30), 1e kindje (30) mama's to be (0) Meisjes (0) Jongens (1) Verrassing/Geheim! Afspraken mei 3 mameki: 1e echo 6 sjalou: intake vk Lotje1986: intake vk 7 mameki: intake vk merel123: 1e echo bopach: 1e echo water27: vk zonnetje007: termijn echo 8 pline: intake 13 Bernou: 3e echo water27: echo combinatietest zonnetje007: gyn 14 lisettevers: termijn echo pixel: termijn echo 15 tweety: termijn echo 9.10 beertje82: echo 16 beertje82: gyn 17 N80: 1e echo 21 tientje: 2e echo 22 schaapje1977: termijn echo 23 duus: echo combitest 29 weegbree: 2e echo 9.10 27 lisettevers: vk 28 schaapje1977: vk pixel: combitest 29 mamsieM: vk, 3e echo ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ 9 sterretje helaas tot nu toe als je gegevens op de lijst aangepast wil hebben zet dan gekleurd in je post en wordt de lijst aangepast!!!!!!
@pixum een mooie echo foto J Bij de jongens had ik ook de placenta aan de buikzijde liggen. Voelde de jongste ook nog redelijk vroeg geloof met een week of 14-15. Geslachtsbepaling. Jeetje wat verschillend die prijzen zeg. @schaapje ook een leuke echo foto. @duus fijn dat je dochtertje thuis kan blijven hoop dat ze snel opknapt. @maureen gefelciteerd en welkom je staat op de lijst erbij. Als je je afspraken nog erbij wil hebben zet ff in een kleurtje in je bericht en ik zet het op de lijst.
Mogge meiden, Ik zit hier al weer aan een crackertje. Werd wakker en moest eten!! @maureen, gefeliciteerd en welkom! @duus, mooi dat je meissie lekker in slaap is gevallen. Slaap is bij die kleintjes (naast kroelen met mama) vaak het beste medicijn. Ik hoop dat ze opknapt dit weekend. @meelevende mannen, die van mij leeft nu veel meer mee als bij de eerste. Toen was het, zeker in het begin, nog te onwerkelijk voor hem. Nu weet ie wat m te wachten staat, en is ie er veel meer mee bezig. @echo's, nee, zonder medische reden krijg je na je termijnecho geen echo meer tot 20 weken. Pfff lang duurt dat nog. Nou, ik ga weer terug m'n bedje in. Cracker is op, misselijkheid is weer (even) weg. Al lijkt de misselijkheid wel wat minder te gaan worden. Allemaal een hele fijne, zonnige dag!!
Welkom Maureen!! Kwam je er pas zo laat achter dat je zwanger was of gewoon nog niet eerder op zoek naar een clubje? Hier is vriendlief croissants halen, heerlijk! Ik had vanochtend weer een beetje bruine afscheiding, niet veel, maar toch..zijn er nog meer meiden die hier nog wel eens last van hebben? Maakt mij toch een klein beetje onzeker..