@bopach, little people is geweldig. Mijn kleine meid heeft bij haar 1e verjaardag er veel van gekregen, ze is nu 3 1/2 en speelt er nog mee. @duus, shoppen, jaaaaaaahhhh!! En een knuffel voor jou en je kleine meissie. @hier, ben helemaal flabbergasted. Mijn kleinemeid, die nog nooit zelf haar bed is uitgekomen (ze heeft al bijna een jaar een groot bed waar ze zelf uit kan klimmen, maar dat doet ze alleen als ze eerst geroepen heeft dat ze wakker is, en ik ben komen zeggen dat ze dan wel uit bed mag komen) stond dus zomaar ineens beneden met de mededeling dat ze niet moe was en dus niet ging slapen. Huh?? Waar komt dat ineens vandaan?
Nee, de peuterpubertijd begint veel eerder. Daar heeft ze al een jaar last van. Hahaha, wij waren te verbaasd om boos op haar te worden.
Haha altijd leuk een shop dagje duus! Schaapje hihi grappig je dochter, mocht ze nog opblijven of toch naar bed gestuurd? Lisette gefeliciteerd met je 10 weken! Little people is inderdaad erg leuk voor Kids! Mijn bruine afscheiding was gelukkig heel weinig en heb het vanavond ook niet met gezien, hoop dat het weg blijft...
Nee, na een knuffel gelijk weer terug naar bed. Daarna niet meer gehoord of gezien. Zewas dus echt wel moe!
Hahaha, geniaal wat kleine kinderen in hun hoofd halen. Hoe komt ze er bij inderdaad. Shoppen klinkt voor iedere vrouw als muziek in de oren toch? Ruud, hopelijk heb je de kleine in bed kunnen krijgen en zelf wat rust kunnen pakken. Heel veel succes. Het duurt wel erg lang zo. Slaap lekker.
Haha hier is Ruud... Mn dochter 2,5uur hysterisch gehuild, op de grond liggen rollen. Leek echt pijn. Na zetpil toch uiteindelijk in slaap gevallen tot 4 uur. Hele gezin ff 4 uur slaap gepakt. We zijn zo verrot. Mocht ze dit vandaag nog eens hebben, dan gaan we weer naar het ziekenhuis. Wou gisteravond maar vl was weg, heb hem thuis laten komen toen ik t niet meer zag zitten, maar toen hij er was, sliep ze. Ze oogt nu beter dan gisteravond. Dus we kijken het vandaag weer aan. Is echt een nachtmerrie. Zo heftig. Maar volhouden. En alert blijven.
Ik wou nog ff zeggen dat ik echt steun vind hier en daarnaast vind ik t ook erg gezellig. We worden langzaam hecht clubje he?! Heb nog wat leuks voor jullie als we de drie maanden door zijn. Had in mn eerste zwangerschap The List gemaakt. Was echt een huge klus. Van alle lijsten die ik waar dan ook vond een Baby en Kraamtijd Aankoop lijst gemaakt. Door moeders laten checken, corrigeren en aanvullen. Retehandig in Excel. Met aankruisbalken lenen, kopen, gekocht. En een opmerkingenbalk. Ik wil hem nu ik moeder ben, graag nog eens aanpassen. Sommige dingen vond ik nutteloos, andere dingen bleken de beste aankopen ever. Ik ga er binnenkort mee aan de slag en plaats m hier. Vooral voor eerste keer moeders een geschenk. Haha. Zit dan ook heel veel uren werk in!
Ja hoor, vriend en kind slapen weer heerlijk, knorrend en wel. En ik lig wakker. Ben The List in mn hoofd aan t doorlopen haha. Heb er weer erg zin in zo'n minibeeb, heerlijke tijd, die zo snel voorbij is. En lekker shoppen ook geen straf nee. Toch proberen weer in slaap te komen. 4 uurtjes is niet genoeg.
Slapen Duus! Zolang je dochter slaapt, moet jij dat ook maar doen. Hier alweer een crackertje verorberd, nu lekker weer terug naar bed.
Arme Duus! Wat heftig zeg, dat jullie meisje zo ziek is! Nog wel geslapen? Hoe is het met de anderen? Hier erg verkouden sinds 2 dagen. Kon er ook nog wel bij. Kost er veel energie en laat ik nou net niet veel energie hebben... Nog 2 dagen werken en dan lekker 3 dagen vrij! Fijne dag nog allemaal!
Ja van 7 tot half 8. Ik hoop niet dat ik alle forumruimte inneem met mn dochterverhalen... Wat shit dat je verkouden bent en zo weinig energie hebt. Lekker dat je straks paar dagen vrij bent.
Pfff datis ook niet veel dan...... Geen probleem hoor, die berichten van je dochter! Het zijn pittige dagen voor jullie!
@duus verhalen over je dochter horen er ook bij. je moet hier je hart kunnen luchten over vanalles en nog wat toch. @hier weinig klachten meer soms nog misselijk maar gelukkig niet veel meer. we zijn nog steeds op de camping heerlijk met dit weer. beetje aan keutelen in en om de caravan alles beetje schoonmaken. nog 2 dagen genieten dan mag ik er weer 1 werken en ben ik er nog 3 vrij.
Ging het nou bij jullie ook beter met de misselijkheid??? Wordt er beetje ongerust van.gister en vandaag niet misselijk. ...