Goede omorgen dames @ duus hopelijk is je meisje snel beter heeft lang genoeg geduurd en hopelijk kan je nog wat slaap pakken @list graag wil ik die lijst hebben lijkt me handig. @misselijk geen last van wel darmen en voel me niet lekker... @ morgen eerste afspraak VK heb er zo'n zin in! Duurt zolang... Ben pas Om 16.10 aan de bbeurt duurt me nu al te lang! @ zon genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer Fijne bevrijdingsdag allemaal... Gisteren stil gestaan bij alle slachtoffers dan voel ik me zo klein altijd... Vreselijk wat er is gebeurd en nu nog steeds gebeurt! Xxx
zon ik ga er niet in liggen bakken enz maar zit wel gewoon in de tuin in de zon. bij de jongens ook nooit heel erg rekening mee gehouden wel insmeren enz. maar heb niet de zon gemeden.
goedemorgen! Duus hoop dat je meisje vandaag langzaam opknapt, je zou toch denken, als het aan een rot ei heeft gelegen dat het dan toch al over had moeten zijn? Ik ben erg benieuwd naar the list! Lijkt mij superhandig en fijn om te hebben, zeker als aanstaande nieuwe moeder haha. Hier ook verkouden, gister zelfs een bloedneus daardoor. Mijn keel doet pijn maar gelukkig valt het mee gedurende de dag. Ik lijk juist iets meer last van misselijkheid te hebben. Vanochtend weer gal gespuugd, lag nog in bed en had zo'n honger, waar ik misselijk van werd. Maar omdat mijn maag helemaal leeg was, alleen maar gal, dat is dan wel een voordeel. Gedurende de hele dag wat kokhalsneigingen gister. Het kan ook komen dat mijn lichaam nog gewend was aan de lageren dosis HCG waardoor ik niet misselijk werd, omdat ik in dec nog zwanger ben geweest. Maar nu heb ik meer HCG in mijn lichaam waar mijn lichaam dus aan moet wennen waardoor ik nu wel wat misselijker ben.. En ik moet nu vaker plassen, standaard elke nacht en in de ochtend moet ik ook echt weer opstaan omdat ik moet plassen. Ik doe trouwens vandaag een 9 weken dansje! Joehoe!!
Ik ga volgende week een weekje naar Istanbul, moet niet vergeten goede zonnebrand mee te nemen dan! Ik ben als de dood voor een zwangerschapsmasker, maar een beetje een kleurtje vind ik ook wel lekker. Ik heb trouwens geteld, we zijn hier met 33 meiden, maar heel veel meiden schrijven niet. Ik vind het wel fijn hoor, nu herken je iedereen nog, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het met die andere 25 gaat ongeveer. Zonnetje heb ik ook al even niet gezien, meid ben erg benieuwd hoe het met je gaat!
Haha 8 actieve bendeleden! Ja ik ben ook benieuwd naar de anderen. Je hebt vaak ook alleen 'lezers' erbij (ervaring vorige clubs). Ik ben zo benieuwd waar iedereen woont. Rondje doen? Ik woon in Düsseldorf, vandaar mijn naam Duus.
Goedemorgen allemaal, Ik ga ook niet bakken inde zon, wel ervan genieten. Heb trouwens het speeltuin besteld van little people!! Echt zo stom.. Hadden we gisteren visite en ik braaf de kannen verstopt van mvm, waren we vergeten een kaartje weg te halen met gefeliciteerd zwanger... Die zagen ze dus!! Shit... Nu weten ze het ook grrr, ze zitten zelf in een flinke relatiedip dus echt blij waren ze niet voor ons. Maar goed kan niet wachten tot dinsdag,gelukkig om 815 uur maar vind het echt spannend worden nu. Oja ik woon in Spijkenisse, vlakbij Rotterdam.
Hier twente! Als we meer gegevens uitwisselen kunnen we ook een priveclub makrn. Dan is het niet openbaar. .. En duus ik ben ook erg benieuwd naar de lijst! En miss begint mijn lijf juist te wennen aan het hcg. Was natuurlijk ook al heel vroeg misselijk met zes weken. Ik ga morgen mijn dansje doen!! Ik
Ja misschien leuk om een gesloten groep te beginnen als we over de 12 weken zijn? Zodat we zeker weten (hopelijk) dat er niemand meer afvalt?? Ik moet vanmiddag werken, blehh geen zin!
@bernou gefeliciteerd met 10 weken! @duus hopen dat de kleine meid nu het hoogtepunt heeft gehad en nu steeds beter gaat... Ik ben ook behoorlijk misselijk en wat ik heb zijn emo buien... ik kan giga verdrietig zijn en er reuze in blijven hangen. Vooral als ik moe ben en alles wil niet zoals ik wil. Nog meer meiden last van? Ik had het in de vorige zwangerschap ook...