Hey dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 27 jaar en dit is ons eerste kindje. Mijn NOD was vorige week donderdag. Vanmorgen nog maar eens een test gedaan, nog steeds Zwanger.. ik zou iedere dag wel kunnen testen. Maak mezelf helemaal gek haha. Hebben jullie dat ook? Ik ga zo de vk bellen voor een eerste afspraak. We zijn alleen op vakantie tot begin juli, dus denk dat we moeten wachten tot dan. Lang!!!
hmmmm dubbel topic denk ik! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/516041-uitgerekend-1-15-februari-2015-a.html Daar staan al veel meer reactie's hahahaa wat gaan we doen?
huh dat is gek. Ik vond het ook al zo vreemd dat het hier zo stil was, maar ik heb me kapot gezocht naar nog een 1-15 feb topic, niks gevonden Ja als we over gaan moeten we dat NU doen hihi wat denken jullie? Ik denk dat we beter ons daar bij kunnen voegen
Mag ik ook mee kletsen? zat idd ook in dat andere topic haha maar je hebt kans dat het daar straks heel druk gaat worden haha ben rond 9 februari uitgerekend van ons tweede wondertje!
Leuk dat het vol loopt Ik ben 26 en het wordt inderdaad ons 2e kindje. Vanavond afspraak gemaakt met de gyn (ben een belgse, hier ga je bijna automatisch naar de gyn): vrijdag 27/06 om 9u30 mogen we in mijn buik gaan piepen. Ik had 9 testen besteld en had er nog 2 liggen, want we gingen eigenlijk nu pas van start gaan voor een brusje, maar daar dacht dit kindje anders over. Het zaadje is moet een vechter zijn, zonder vruchtbaar slijm is het helemaal naar boven gezwommen en het heeft daar 5 dagen gewacht tot mij ei sprong. Ik keek mijn ogen uit mijn lijf toen ik voor de gein een test deed en deze positief kleurde. Meteen de digitale er achteraan omdat we het beiden niet wilden geloven, maar hij zei toch echt wel 'zwanger 1-2'. Mijn testen moeten op en ze worden steeds donkerder:
Nee sorry....mijn datum is 2 februari...mijn telefoon ging aan de haal haha leuk al wat meer zwangeren hier!! Allemaal gefeliciteerd!!
Heb vanmorgen de vk praktijk gebeld. Volgende week donderdag intake! Net voordat we 3 weken op vakantie gaan. Ik ben dan bijna 7 weken.. Spannend!! En gefeliciteerd aan alle nieuwe dames!
Hey ik heb me aangemeld bij het andere topic, Ik ga niet met 2 topics meekletsen dus ik verlaat deze! Succes allemaal (of tot ziens in het andere topic )
Hallo allemaal!! Ik klets ook graag gezellig mee! Vandaag een test gedaan en een duidelijke streep!!! Volgens de berekeningen rond 17 februari uitgerekend. Het is ons 2e kindje, we hebben al een dochtertje van 3. Ik ben zelf 29 jaar. Spannend allemaal!!!! Groetjes Kim
Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Ik mag me hier ook aanmelden morgen is mijn nod maar test al 4 dagen positief Ben zo blij en gelukkig hoop veel mensen te leren kennen op deze manier lijkt me leuk gr en suc6 allemaal
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/516041-uitgerekend-1-15-februari-2015-a-13.html Voor de mensen die em zochten
Hoi meiden ook ik mag me hier aanmelden. Wij zijn eergisteren verrast met t feit zwanger te zijn. Was 5 dagen overtijd dus maar een test gedaan. We hebben al 3 kindjes kyano en chelsea 8.2.2010 en kayne 23.6.2012 en nu nummer 4 en misschien nummer 5 aangezien kayne ook een tweeling was. Hoe voelen jullie je ik heb mega last van me maag.
Hi meiden, Ik mag mij ook aanmelden bij deze groep! Waarschijnlijk 5 februari uitgerekend met een NOD van 29 mei. Ik ben 24 jaar en zwanger van ons 1e kindje! Liefs
Hallo hallo, ik kom me hier voorzichtig melden. Vandaag een positieve test gehad, 4 dagen overtijd. Wordt mijn 3e kindje alleen dit x na een heftige periode en van een andere vader. Het is zeer gewenst alleen morgen eerst even met de gyn en de oncoloog bellen of er bepaalde risico's zijn.