Is het dan toch echt de eer aan mij om hem te openen? Ik ga nu nog even eenzaam op de lijst, maar hoop dat hij gauw veel langer wordt 16 mei: Moaatje - 29 jaar - 3e kindje Veel kletsplezier!
Je kan mij erbij zetten 16 mei uitgerekend en dit wordt ons eerste kindje. Ik ben 25 en manlief wordt over 2 weken 30. Ik vind het zo spannend. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Ik zie dat het jouw 3e wondertje wordt. Hoe oud zijn je andere kids?
Hey, nog een 16 mei mama, wat gezellig. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat gaaf dat er na zo'n tijd nu een ukje onderweg is naar jullie. Voor ons de derde inderdaad. Ik heb er al 1 van 5 en 1 van 3 (bijna 4). Ik sta echt te popelen om de kinderen te vertellen dat er een baby aankomt. Maar eerst maar eens wachten tot we een hartje hebben gezien/gehoord. Weet jij al wanneer je een echo krijgt? 16 mei: Twis88 - 25 jaar - 1e kindje Moaatje - 29 jaar - 3e kindje
Wij hebben het wel aan aan mijn ouders verteld, verder nog tegen niemand. Onze eerste echo is op 19 september. Lekker vroeg omdat ik grote kans heb op een meerling. Ik had 4 eitjes deze ronde. Dat zal dan zwaar voor je worden met 2 kleine spruiten die rondlopen Wanneer krijg jij de eerste echo?
En, hoe reageerden je ouders? Wisten zij welk traject jullie doorlopen hebben? Spannend hoor, zo snel een echo. Stel je voor dat het er 4 zijn. En ach, zwaar, we gaan het zien. Ze zijn al wat groter nu. Toen ik zwanger raakte van de tweede sjouwde ik de eerste nog rond in de maxi cosi en gaf ik nog borstvoeding. Dat zal nu wel anders zijn. Geen tillen meer op commode of fietszitje, en ze gaan naar school. Moet goedkomen. Wij hebben de 1e echo pas 9 oktober. Hoewel, ik moet hem nog verzetten, heb geen kinderopvang. Wil ze de eerste keer niet meenemen omdat ik eerst wil weten dat het goed zit.
Mijn ouders waren super blij, ze wisten dat we al zolang bezig waren. Wat spannend om dit tegen je kinderen te gaan vertellen. Hoe denk je dat ze reageren? Heb jij al last van kwaaltjes? Ik voel het ene moment heel veel en het andere niks. Ik moet wel ontzettend vaak plassen.
HIer ook 16 mei! Ik dacht eerst iets eerder, maar zoals ik het nu heb berekend kom ik op de 16e uit. IK heb al een zoontje van 10 maanden, het wordt ons tweede kindje dus. IK ben zelf 27 jaar.
Waah dames durf me nog niet helemaal toe tevoegen maar heb vanmorgen positief getest maar ben nog maar 11 dpo dus ook nog erg bang!
16 mei: 7nov12 - 27 jaar - 2e kindje Twis88 - 25 jaar - 1e kindje Moaatje - 29 jaar - 3e kindje Djoon, gezellig! Heb het vast in het nodtopic gelezen, maar het is je eerste toch? De 19e mei wordt het denk ik? Gaaf hoor, word er altijd zo blij van te zien dat het iemand na een lange tijd toch lukt zwanger te raken. 7nov12, leuk dat je er ook bent. Gefeliciteerd. En wat gaaf, zo snel op elkaar. Mijn oudste twee schelen ook weinig. Echt heel leuk. Twiss, mijn oudste vraagt echt zo vaak om een baby, ik denk dat ze door het dolle zullen zijn.
Oh ja en ik ben 31 jaar Iedereen ten eerste alsnog gefeliciteerd. Swiss88 Super dat het na zo lange tijd is gelukt joh zo 19 september al je eerste echo echt super leuk 7nov12 leuk zo dicht op mekaar. Moaatje 9 oktober je eerste echo dan ben je 8 wekenl ongeveer toch ook best vroeg Djoon gezellie dat je er olk bij bent
JEEJ, ik meld me hier ook. Mijn uitgerekende datum is 19 mei. Ik ben 29 jaar en dit wordt ons 1e kindje. Het is heel erg spannend aangezien ik eerder 2 miskramen heb gehad. Ik merk dat ik nog niet echt blij kan zijn. Vanmorgen voelde ik mijn borsten wat minder en dan slaat de twijfel direct toe, maar nu ik even op ben zijn ze weer op en top gevoelig. Hebben jullie al last van symptomen?
Ja hier wel zweet me rot. En dan heb ik het weer ijskoud. Lijk wel of ik koorts heb. Verder last van me buik denk banden pijn. Jeetje 2 miskramen wat erg. Met hoeveel weken als ik vragen mag
@madje, ja hoor, 8 weken is best snel. Maar sta echt te trappelen om het aan de kinderen te vertellen. En dan duurt wachten best lang.
Madje: de eerste met 5 weken en de andere met 5,5. Beide dus vroeg misgegaan. Ik kan ne daarom ook nog nuet voorstellen om verder te zijn dan 6 weken, dus dat zou al heel gaaf zijn.
@Moaatje: Joehoe!! Ik heb 'onze' lijst gevonden! Had me uiteindelijk bij de 1-15 Mei mama's aangemeld, wist niet dat er ene 16-31 Mei forum was, maar daar werd niet iedereen blij van mijn uitgerekende datum op hun lijst, dus ik ben blij dat jij een nieuw topic geopend hebt! Nu wachten op de rest. Voor het lijstje: Kim, 31 jaar, 2e kindje, 21-5-2014, 30-09-2013 1e echo bij gyn in ziekenhuis, bv/kv ? @zwanger2014, twiss88, 7nov12: Welkom @LiefLief, Moaatje, Madje, Djoon : Gezellig jullie hier weer te zien!! xx